quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft gegokt wanneer Amanda geboren wordt bij Bjoro.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Shit, dan is de naam dus fout.
Daar komen mascottes van!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bod op huis is geaccepteerd!!!
Ik ga samenwonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* lionheaad geeft rondje
Pappa en zwalken?quote:
nieuwe ronde voor de namenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]...de andere overigens ook allemaal, dus je bent in goed gezelschap
Nee, OK, je kunt ook net zoals jou geheel onthouder worden.quote:
maar stel dattie er wel tussen had gezeten, had ik hetzelfde gezegdquote:
Nou, ik weet niet hoe oud Lionhead is, maar misschien kan het nog wel 10 jaar duren voor je mascottes hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, OK, je kunt ook net zoals jou geheel onthouder worden.
18 juni is een mooie dag om jarig te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
Zoooooo....bijna weekend
morgen is de mamma van de baby jarig,
hoop dat ukkie daar anders over denktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
18 juni is een mooie dag om jarig te zijn
Leuke namen, maar hopelijk zijn ze wel wat zwaarder!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Drieling
Samen 1200 gram
4 juli
06.45 uur
Quincy, Herwiges en Rickie
Koffie graag, zwart
Ja, die komt vijf daagjes later. Lijkt het je leuk, een dochtertje?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bod op huis is geaccepteerd!!!
Ik ga samenwonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* lionheaad geeft rondje
het is inderdaad druk op de weg!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:07 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook maar eens. Moet vandaag nog naar het zuiden, maar er staan 49 files hoor ik net.
Hier in Bloomingdale is het ook grijzig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hier is het eigenlijk helemaal niet zo lekker weer
Wel warm, maar dat is ook alles, geen zon, grijze lucht
kan me voorstellen !quote:
hee da's toevallig....ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens wat andere dingen doen nog. Tot vanavond ofzo!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef just me het volgende:
kan me voorstellen !
* just me gaat even auto ophalen die vannacht op concordia is blijven staan
Details!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
kan me voorstellen !
* just me gaat even auto ophalen die vannacht op concordia is blijven staan
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
Ook een brief thuis gekregen van de universiteit, ik ben door de 1e rondes heen. Nu nog het selectiegesprek
Nou, die criteria stellen dan ook niet zoveel meer voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
Ook een brief thuis gekregen van de universiteit, ik ben door de 1e rondes heen. Nu nog het selectiegesprek
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
zolang je maar wat hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon gesloopt is na een week houtfabriek.
Kan iig tot augustus blijven en misschien later
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, die criteria stellen dan ook niet zoveel meer voor tegenwoordig.
wat krijgt de winnaar nou dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee da's toevallig....ik ook
vanavond ff softballen, biertje drinken![]()
morgen boodschappen, verjaardag, biertje drinken, BBQ-en![]()
en zondag is natuurlijk de rustdag![]()
en nu als een speer naar huis natuurlijk !!
en vergeet niet te gokken he.....
http://fokhools.web-log.nl/log/2816361
Idd, was al lang blij dat ik tijdelijk iets kon vinden. En hierna zie ik wel weer verder, kan nu iig m'n rijbewijs halen enzoquote:
Feli, man!quote:
Ja hoor, je hebt gelijk, zo lang je iets hebt! maarre, misschien een eigen zaak beginnen, leuk!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, was al lang blij dat ik tijdelijk iets kon vinden. En hierna zie ik wel weer verder, kan nu iig m'n rijbewijs halen enzo. Ben trouwens samen met een klasgenoot van plan om een eigen zaak te beginnen, binnenkort gaan we ook naar een seminair van de KVK enzo.
Zekerquote:
Ik ga ze vanaf volgende week de deur uit doen, en ik vind het niet erg om zwaar werk te doen, val ik gelijk wat af hahaha. Maar we willen beginnen in de avonduren, later klein pandje en in het begin met wat stagiaires werken enzo een beetje groeien. Gaat veel tijd en inzet kosten, maar goed heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk, zo lang je iets hebt! maarre, misschien een eigen zaak beginnen, leuk!
Ik had ook al bericht terug van m'n sollicitaties, ik wordt volgende week of de week erna gebeld voor waarschijnlijk een afspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |