Onder het mom van subtiele humor op marktplaatsquote:http://www.marktplaza.nl/Rode-Honda-Prelude-908515.php
Te Koop Rode Honda Prelude
Omschrijving Een prachtige Honda prelude uit 1984 die jaren met liefde is verzorgt. Staat al enige tijd in een loods wegens de ziekte van me broer. Verder alleen gebruikt voor mooie ritjes en met de caravan door europa. Er zit een kleine deuk op het rechter voorspatbord, die hebben we opgelopen in
griekenland, en door een klein defect in de versnellingsbak blijft de pook in zijn achter uit hangen maar is te repareren (verder motorisch 100% en met apk!). Tevens zit er ook een gastank in, Dat is finacieel wel handig natuurlijk. De auto is ook voorzien van trekhaak en u krijgt er een losse imperial bij, altijd handig om dingen mee te vervoeren. Voor de technische vragen of voorstellen op de prijs van de auto kunt u altijd even bellen.
PS. gelieve bellen, gaat sneller dan mailen, en bij geen gehoor kunt u altijd de
voicemail in spreken en krijgt u binnen 24 bericht terug
0651555962 AUB onder vermelding van Bas.
Prijs -
Foto's
Bekeken 113 keer
Datum plaatsing 18-4-2005 om 19:36
Favorieten Toevoegen aan favorieten
Afdrukken Advertentie afdrukken
Adverteerder
Naam B van Toor
Woonplaats Vlaardingen
Bekijk feedback (0)
Geef feedback
Provincie Zuid-Holland
Telefoonnummer 0651555962
Opties Alle advertenties van deze gebruiker bekijken
zo voelt het wel eigenlijk....quote:
Succes,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo voelt het wel eigenlijk....
ik ga maar eens douchen, kijken of dat helpt....
Zelfde waar ik aan dacht met die Prelude.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:07 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
oja een Honda Prelude
[afbeelding]
bij mij hielp het fietsen niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:38 schreef Againzender het volgende:
nou, douchen is verfrissend, maar echt wakker word je er niet van.
zo maar eens fietsen, misschien dat dat helpt....
Bij mij ook niet, veels te klef buiten om lekker op te frissenquote:
nog een weekje geduld DIGquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Voor Bjoro z'n vrouw:
[afbeelding]
En nou op met die nieuwe mascotte!
Glenn nu al homofoobquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:52 schreef SCH het volgende:
mascotte glenn doet het niet bij mij
Die DIGGER is beter in opvoeden dan ik dacht!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die DIGGER is beter in opvoeden dan ik dacht!
Beetje kiekeboe spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:13 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Glenn is er alweer, hij nam mij in het ootje![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:05 schreef appelsientje het volgende:
koffie... dat was ik vergeten ..
Waar is Lionheaad als je hem nodig hebt
toch naakt in de zonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:22 schreef Againzender het volgende:
zo, en de zon breekt ook door, kom maar op met die zomer
ik zit hier toch alleen, dus waarom nietquote:
doe nou eens gek.....het is bijna weekendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier toch alleen, dus waarom niet
Lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Lionheaad kan verse koffie neerzet![]()
koekjes erbij??![]()
valt mee....vooral nieuwsgierig wat het gaat worden !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:03 schreef PyTh het volgende:
Hoi Hoi
Al een beetje zenuwachtig Bjorootje?
gaan we geen verspellingen loslaten omtrent de geboorte van de nieuwste Hools Telg?
quote:’Vermist’ doet beroep op Balkenende
BRENG ISRA THUIS!
NED. 2,21.30 UUR
„De ontvoering van Isra na de moord op haar moeder krijgt niet zoveel aandacht als de moord op Fortuyn of Van Gogh, maar ze verdient het wel want dit meisje heeft nooit iemand een haar gekrenkt”, zegt Ger van der Burg. De ouders van de vermoorde Marisse van der Burg, Ger en Clary, hopen op de terugkeer van hun 3-jarige kleindochter. Via Vermist voeren zij actie.
Er is bijna een jaar verstreken sinds hun dochter Marisse werd vermoord door haar ex Hasèn, de vader van Isra Aksema. Het is duidelijk dat ze het meisje niet via de stille diplomatie terugkrijgen uit Libië: „Daarom voeren we actie via Vermist en de reacties zijn hartverwarmend. Duizenden mensen die voor ons bidden, ons steunen en briefkaarten sturen naar de ambassade”.
Glashard
Clary wist dat Hasèn haar dochter mishandelde, maar ze heeft natuurlijk geen moment kunnen bevroeden dat hij haar zou vermoorden en Isra meenemen naar Libië. „Marisse merkte haar zwangerschap pas na acht maanden op en Hasèn keerde haar toen glashard de rug toe, want hij wilde geen kinderen.” Niemand weet op dit moment waar de 3-jarige Isra verblijft. Ook of Hasèn A., die bij verstek is veroordeeld tot zestien jaar cel, is opgepakt blijft onduidelijk.
Deze week bezochten Ger en Clary van der Burg samen met Jaap Jongbloed politiek Den Haag om steun te vragen en kaarten te overhandigen met de eis ’Breng Isra Thuis’. Alles willen ze doen om hun kleinkind weer veilig in de armen te sluiten: „We hopen dat Balkenende en Bot naar Gadaffi gaan om Isra op te halen.”
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt mee....vooral nieuwsgierig wat het gaat worden !
Ik heb nog geen wedtopics gezien !
is de banner trouwens al af ?
ff voor VoreG en andere Hools (niet alles is leuk maar er staan aardige tussen !)
Examen Uitslag Telefoon Grappen
En gewicht?quote:
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
SCH, die tijd maakt echt geen zak uit. Die dag kom je moeiteloos door alleen al op adrenaline.
4 uur 's ochtends is best OKquote:
we ruiken de hormonen!quote:
wel lekker lang weekend danquote:
Bjoro is een watje hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
SCH, die tijd maakt echt geen zak uit. Die dag kom je moeiteloos door alleen al op adrenaline.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel lekker lang weekend dan
alleen als er 16 kilo naar buiten moet, voelt ze die van mij daarna nooit meer![]()
Naamloos?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen
Jup, vanavond Vermist. Noca kan niet kijken, ik ga bij familie even kijken.
Hmmm enne..
Meisje
27 juni
03.32
3350 gram
dat is toch hartstikke hip en trendy ?quote:
Clautje doet het ook nog ff hier.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen
Jup, vanavond Vermist. Noca kan niet kijken, ik ga bij familie even kijken.
Hmmm enne..
Meisje
27 juni
03.32
3350 gram
Donequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clautje doet het ook nog ff hier.....
Bjoro's baby gok topic
Damnquote:Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Bij mij werkt 'ie gewoon.quote:
quote:Poema niet gesignaleerd
EDE - De dolende poema is in de nacht van donderdag op vrijdag niet gesignaleerd. Dat maakte de politie vrijdag bekend. Wel zet de politie de zoekactie voort.
Stichting Pantera die is ingehuurd om de loslopende poema op de Veluwe te vangen, is onderweg naar Ede. Daar zullen eerst duidelijk afspraken gemaakt worden om de veiligheid van mens en dier te kunnen garanderen. Een woordvoerder van Pantera zei terughoudend te zijn in het verstrekken van informatie om "de rust te bewaren".
Om godsdienstige reden heeft de poema zondag vrij spel. De gemeente van het christelijk getinte Ede heeft aan de stichting gevraagd op zondag niet te werken. Een vraag die de stichting wil respecteren, maar Pantera wil wel heldere afspraken maken als er zondag een serieuze waarnemening komt.
How was the party and the party girl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |