we ruiken de hormonen!quote:
wel lekker lang weekend danquote:
Bjoro is een watje hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
SCH, die tijd maakt echt geen zak uit. Die dag kom je moeiteloos door alleen al op adrenaline.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel lekker lang weekend dan
alleen als er 16 kilo naar buiten moet, voelt ze die van mij daarna nooit meer![]()
Naamloos?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen
Jup, vanavond Vermist. Noca kan niet kijken, ik ga bij familie even kijken.
Hmmm enne..
Meisje
27 juni
03.32
3350 gram
dat is toch hartstikke hip en trendy ?quote:
Clautje doet het ook nog ff hier.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen
Jup, vanavond Vermist. Noca kan niet kijken, ik ga bij familie even kijken.
Hmmm enne..
Meisje
27 juni
03.32
3350 gram
Donequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clautje doet het ook nog ff hier.....
Bjoro's baby gok topic
Damnquote:Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Bij mij werkt 'ie gewoon.quote:
quote:Poema niet gesignaleerd
EDE - De dolende poema is in de nacht van donderdag op vrijdag niet gesignaleerd. Dat maakte de politie vrijdag bekend. Wel zet de politie de zoekactie voort.
Stichting Pantera die is ingehuurd om de loslopende poema op de Veluwe te vangen, is onderweg naar Ede. Daar zullen eerst duidelijk afspraken gemaakt worden om de veiligheid van mens en dier te kunnen garanderen. Een woordvoerder van Pantera zei terughoudend te zijn in het verstrekken van informatie om "de rust te bewaren".
Om godsdienstige reden heeft de poema zondag vrij spel. De gemeente van het christelijk getinte Ede heeft aan de stichting gevraagd op zondag niet te werken. Een vraag die de stichting wil respecteren, maar Pantera wil wel heldere afspraken maken als er zondag een serieuze waarnemening komt.
How was the party and the party girl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |