Nee, volgens mij is die het nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:12 schreef beeer het volgende:
Kijk nou eens wat een briljant nieuw volk aangetrokken wordt slechts door weglating van de kwantitatieve toevoeging aan de titel. Ik stel voor dat die voortaan altijd weggelaten wordt.
Ik vind het overigens wel flauw van GeenCigaar dat hij het plaatje verraden heeft.
Dat gaat wel een uurtje of wat duren, Sports is vermaard om zijn langdurige comateuze toestanden, ongetwijfeld gefinancierd door hardwerkende belastingbetalers als jij en ik. Kan ik je, om het wachten te verzachten, een kopjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:43 schreef pyl het volgende:
Ja, dat, of zo'n vermaledijde Spanjool?
En nu maar wachten tot Sports zijn sponde verlaat...........![]()
Een aanbod dat ik volgaarne accepteer, heer Para. Maar ik drink mijn koffie toch bij voorkeur hier op, als het u niet ontrieft. Je moet inderdaad toch wat, zolang dat studentikoze valderappes zijn roes ligt uit te slapen? Geeft mij wel de gelegenheid eens te informeren naar uw welzijn, en dat van Mama en natuurlijk de kleine Babybola?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:56 schreef Parabola het volgende:
Kan ik je, om het wachten te verzachten, een kopjeaanbieden?
Hoe alleraardigst, uw interesse. En vollig recht, wie heeft er een slowchat-café nodig als er zoiets is als RJP? In dat opzicht is de aan- of juist afwezigheid van een ranzig studententypeje als Sports een uitkomst. Het stelt ons immers in de gelegenheid rustig ons bakje kof leeg te sloeberen, zonder de druk van dat constant maar platen moeten raden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Een aanbod dat ik volgaarne accepteer, heer Para. Maar ik drink mijn koffie toch bij voorkeur hier op, als het u niet ontrieft. Je moet inderdaad toch wat, zolang dat studentikoze valderappes zijn roes ligt uit te slapen? Geeft mij wel de gelegenheid eens te informeren naar uw welzijn, en dat van Mama en natuurlijk de kleine Babybola?
Wel opmerkelijk trouwens, dat u het plaatje associeert met de Lage Landen, en ik juist met de verfoeide tegenstander, de Spanjool.
meurning 'ius. Die frisse nieuwe usertjes heb jij (ja! Jijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:27 schreef Gellius het volgende:
Zeg, waar zijn al die frisse nieuwe usertjes van gisteren gebleven? Ik zie hier nu alweer de gebruikelijke afgeleefde ambtenarenkoppen bij de koffieautomaat staan kwaken. Môgge heren.
Ach, ik wilde eigenlijk alleen maar op een indirecte wijze lof brengen aan het initiatief van Raad-je-Staatje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:54 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt mij niet, pyl.
Overigens heb ik de grenzen even overgetekend, omdat ik een beetje lelijk gemagiclasoo'd had. Dus die zijn wat ronder danin het echt, als het ware. Maar een getrainde legpuzzelaar moet er wel uitkomen, dunkt mij.quote:
Ik zou niet durven. Ik ben God niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef Parabola het volgende:
Heeft u aan dit kaartje zitten draaien 'ius?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maak daar maar oud en roestig van.
Allen overigens van harte gefeliciteerd met de frisse, nieuwe Bola.
Ach, vergeleken bij een gebreide broek in je straat (en dan nog wel aan een vrouw) is dat een minor disturbance.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Gellius het volgende:
Hm, een blauwe balk met geneuzel onder mijn staatje. Wat is dit voor 'n noviteit?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef Gellius het volgende:
Pardon, deze sheet is bijgehouden door het CPB.
vriend du_ke. Het komt mij bekend voor. Er is zo'n Atlas van de/het... en ik ben even kwijt waarvan ook alweer dat is dus de leeftijd, oud worden begint al vroeg, lieve kijkbuiskindertjes. Met allemaal kaarten van een fictief land, met allemaal leuke geografische namen in de trant van "Golf van Emoties". Is m dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:32 schreef du_ke het volgende:
[[url=http://img158.echo.cx/img158/8094/staatje1rt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb ook een te raden staatje.
Ik heb het gisteren nog een beetje gevolgd. Ollie gaat altijd rellen als ik nèt wil gaan slapen. Doet ie erom hoor, de schat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:02 schreef Parabola het volgende:
[..]
ökonomen.
psssst, onze Oll heeft een bannetje aan de broek. Hij is stout geweest. Dom-me Ollie.
De Russen vinden van wel maar de inwoners niet echt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef Gellius het volgende:
Nah, het is gewoon Rusland.
maar anyway, het zijn kwartaalcijfers. Dikke minnen suggereren procentuele mutaties van iets wat nogal fluctueert. Minnen in 2003 en plussen in 2004 suggereert iets wat positief met conjunctuur samenhangt. Vacatures ws oid.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:23 schreef Gellius het volgende:
Goed, het volgende staatje:
[afbeelding]/
Ik ben geneigd dit goed te rekenen. Ook om de voortgang van dit lekkere spel niet al te veel te belemmeren (wel een beetje natuurlijk, dat is nu juist de Sport(s)). Het zijn actuele cijfers over de feitelijke ontwikkeling van geregistreerde werkloosheid, werkloze beroepsbevolking, uitkeringen, banen, vacatures, faillissementen, ontslagaanvragen en uitzenduren. (Bronnen: CBS, LISV, SZW).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:54 schreef Parabola het volgende:
[..]
maar anyway, het zijn kwartaalcijfers. Dikke minnen suggereren procentuele mutaties van iets wat nogal fluctueert. Minnen in 2003 en plussen in 2004 suggereert iets wat positief met conjunctuur samenhangt. Vacatures ws oid.
Dit bedoelde ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef du_ke het volgende:
Dat zal een geofictie atlas oid dergelijks zijn. Maar daar staat dit land niet in. Hoewel het nog niet overdreven langs bestaat.
jawel, heer du_ke. Landje wel te verstaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:07 schreef du_ke het volgende:
Een afrikaans land?
Ja ik ken het idee. Ik had gisterook een land op die manier kunnen ontwerpen met de fac. ver. maar ik was te drukquote:
De lethargie is ten einde, maar de liturgie is eindeloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef Parabola het volgende:
Is die rans van een sportsokken nou nog niet uit zijn lithargie ontdingesd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De lethargie is ten einde, maar de liturgie is eindeloos.
Als er gehakt werd, dan viel hij. Volgens het spreekwoord dan, meneer zelf kon best goed hakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:03 schreef Parabola het volgende:
[..]
Is m'neer nou een 'Ollander of een Spanjool
Heb je tegenwoordig ook kaal haar ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:52 schreef Gellius het volgende:
Hee, toen had ik nog haar!
*laat maar weer*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:03 schreef Gellius het volgende:
De allesverhullende Rodondenderon.
Ik zie overigens heel geen slaatje, sigaartje.
And there was great rejoicingquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Gellius het volgende:
Ollie heeft ons verlost van Lucida, daar komt het wel op neer. En om dat te vieren heeft hij twee dagen verlof gekregen van de schoolleiding.
Hm o ja? Ik zat aan iets compleet anders te denken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef Gellius het volgende:
Fijn! Ollie, de hartelijke groeten! We denken aan je!
Verhip. Dat brengt me op een idee. Ollie is volkomen weerloos nu he? Hij kan nergens op reageren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:27 schreef beeer het volgende:
[..]
Hm o ja? Ik zat aan iets compleet anders te denken. [afbeelding]
Mwaoh, geen reden tot zorg, Gellius. Nathalie verrichtte hier gisteren stichtelijk werk door enkele hatelijke, op Ollie gerichte posts van Lucinda te verwijderen. Dat deed ze trouwens op verzoek van NoSigar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef Gellius het volgende:
Hoewel volgens de RJP-policy bans wel degelijk in die topic besproken worden, wil ik er hier toch niet teveel inhoudelijk op ingaan, want voor je het weet staat die Natalie hier weer met haar blauwe vingertje te zwaaien. En daar word ik altijd zo verschrikkelijk verdrietig van.
Als je alleen al zegt wat het onderwerp was, ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:43 schreef Gellius het volgende:
Jawel hoor, zal ik het je even mailen?
Natuurlijk.quote:Overigens ben ik erg tegen censuur, zelfs van posts van Lucida.
Gewoon wat online informatie over diens maatschappelijke status, laten we het zo zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je alleen al zegt wat het onderwerp was, ben ik al tevreden.
[..]
Natuurlijk.
Dank, Gellius.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:52 schreef Gellius het volgende:
Gewoon wat online informatie over diens maatschappelijke status, laten we het zo zeggen.
Word je daar tegenwoordig alweer voor geband?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef beeer het volgende:
Sodomie, pyl. Sodomie.
Censuur is teveel eer. Dat was snoeien van gebagger.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:43 schreef Gellius het volgende:
Jawel hoor, zal ik het je even mailen? Overigens ben ik erg tegen censuur, zelfs van posts van Lucida. Permbannen - geen bezwaar uiteraard, maar we moeten wel allemaal kunnen lezen waarom.
Meneer vocht op het vasteland, dus mijn onwetendheid doet niet ter zake.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef beeer het volgende:
Sodomie, pyl. Sodomie.
En nu terug naar die conquistador. Want een boekanier kan het niet zijn; veel te beschaafd. Misschien is het wel een kaapvaarder... Maar sports weet het verschil tussen die twee toch niet dus we kunnen van alles verwachten.
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef Gellius het volgende:
intervalueus
Ik vind hem prachtig, om niet te zeggen heerlijk. Een van de toppers uit je recente werk, en zo heerlijk terloops geponeerd. Mag in een lijstje...quote:
De titel is Raad je Plaatje, niet Raad je projectie, heer P. De ''locals'' waren zeker niet indolent, wat hij overigens van tevoren niet kon weten.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef Parabola het volgende:
De verwarring zit hem natuurlijk hierin dat m'neer niet zelf vocht. Daar had hij zijn mensen voor. M'neer had gestudeerd aan de militaire academie te Madrid, alwaar hij slechts opviel door zijn ziekelijke neiging tot bedplassen. Dankzij de centen en invloed van papa studeerde m'neer toch af, waarna hij door de koning gezonden werd naar een deel van het Koninkrijk waar hij weinig tot geen kwaad kon, omdat de locals ter plaatse lui, zelfzuchtig en laf waren, en dus vrijwel zeker niet tot enige vorm van georganiseerd verzet in staat moesten worden geacht.
toch?
Ik geloof dat de haring niet zo'n grote verspreiding over de gehele wereldzeeen kent.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef Gellius het volgende:
We hebben het hier dan over klompendragende, haringkakende, droogmalende locals?
Dat laatste was natuurlijk de evidente misvatting van de kohohohoning van Hispanje en exact de reden waarom hij een bedplasser de troepen ter plaatse liet aanvoeren, heer sportsokken. Dat u niet in staat bent een dergelijk verband te zien zegt veel over uw kansen op het behalen van de graad van drs, laat staan uw mogelijkheden om die hatelijke s daar vervolgens vanaf te poetsen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De titel is Raad je Plaatje, niet Raad je projectie, heer P. De ''locals'' waren zeker niet indolent, wat hij overigens van tevoren niet kon weten.
Daar ik mij verre houd van kohohohoningen van Hispanje en hun ongestelde strategen, is die kans aanzienlijker dan u hier, in opzichtige schijnbeweging ter verhulling van uw waarachtige onwetendheid, doet voorkomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:28 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat laatste was natuurlijk de evidente misvatting van de kohohohoning van Hispanje en exact de reden waarom hij een bedplasser de troepen ter plaatse liet aanvoeren, heer sportsokken. Dat u niet in staat bent een dergelijk verband te zien zegt veel over uw kansen op het behalen van de graad van drs, laat staan uw mogelijkheden om die hatelijke s daar vervolgens vanaf te poetsen.
En welke bezwaren meent u naar voren te moeten brengen tegen deze voor een RJP-er zo essentiële vaardigheid?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
...in opzichtige schijnbeweging ter verhulling van uw waarachtige onwetendheid...
Aha! Maar dan hebben zij toch beginnersgeluk mogen genieten met hun eerdere zendingen!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:42 schreef Parabola het volgende:
Daarenboven, kohohohoningen van Hispanje staan bekend om het zenden van verkeerde generaals naar de uithoeken van hun koninkrijk en dat is een van de redenen dat heden ten dage in het Spaanse Rijk de zon weer gewoon onder gaat.
Welzeker, hoewel ook de onkunde van menig ander Europees vorstenhuis hierin een rol gespeeld heeft. En zo zien wij maar weer dat de monarchie een achterlijk instituut is.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha! Maar dan hebben zij toch beginnersgeluk mogen genieten met hun eerdere zendingen!.
Het was zelfs zijn beginnersgeluk dat anderen vielen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:52 schreef Parabola het volgende:
Viel m'neer onder dit 'beginnersgeluk', bij enige kans?
In vrede en in patria.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Gellius het volgende:
Is hij zelf ook gevahahallen? Mettertijd?
Dit is projectutie.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef Gellius het volgende:
Dat is conform de projecties van Parabola, dus.
Integendeel!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:39 schreef Gellius het volgende:
En dat was een niet on-nederlands gebied, heb ik begrepen.
HadieDOquote:
Dank je, Pyl.quote:
Het weer helpt ook niet mee, natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
HadieDO. Sorry voor de consternatie onlangs, ik was even serieus oververhit.
Ja, dat zeg ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef pyl het volgende:
Verdorie, is dat werkelijk dé Hernando Cortez?
Dat hadden we toch zelf ook wel kunnen raden.....?![]()
Wel fijn dat je als eerste hier naar toekomt.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef OllieA het volgende:
Je bent even weg, en het is gelijk RJP voor sufkoppen hier. (Sorry buren
)
Dat is trouwens een verschijnsel dat niet alleen beperkt blijft tot ambtelijke kringen. Ook de plaats waar ik vier dagen in de week heenga om te zorgen dat ik aan het einde van de maand mijn rekeningen kan betalen heeft dergelijke tafereeltjes. Maar in plaats van afgeleefde ambtenarenkoppen zijn het vooral keuvelende dames met dikke witte kuiten onder zeer ruim vallende jurken. Als ik die hinnikende papzakken als slakken door de gang zie glijden dan is het zaak voor mij om uit de buurt te geraken. Meestal dient de watertank aan het einde van de gang als keuvelpitstop. De gespreksonderwerpen zijn dan: kinderen, dieet, dieet, zwangerschap, dieet, etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:27 schreef Gellius het volgende:
Ik zie hier nu alweer de gebruikelijke afgeleefde ambtenarenkoppen bij de koffieautomaat staan kwaken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef Gellius het volgende:
De X Geboden
Alzoo spreekt God tot U en zijn naam is Carrière.
Amen.
Uit: Nescio, Verzameld werk, deel I, Nijgh & Van Ditmar, G.A. van Oorschot, Amsterdam.
Cosicaan? Hoe zien die, op Napoleon na, eruit?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef beeer het volgende:
Corsicaan?
Gelukkig wel, beder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef beeer het volgende:
Ligt google der bij jullie ook uit?
Negativequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef beeer het volgende:
Ligt google der bij jullie ook uit?
Ha Ollie! Nu wordt het gezellig, mensen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef OllieA het volgende:
Die postzegel is anders niet bar clickable, Elisabeth Bas.
Wat ben je toch eenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, niet *te* gezellig he? Het is hier BdT niet tenslotte.
En ik betaal belasting, Olliequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat ben je toch eenmooi
mens
Gellius!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist wel dat je down with gezeliigheid was, DO2quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hippie-gedoe?!
Kill 'm all, i say!
Wat weet jij daar nou van, snotneus?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef beeer het volgende:
Anyway, dat is eerder een toiletruimte dan een zwembadruimte, Gellius. CheenSigaar, opheldering?
Ik ga meer voor een douchecelletje. Van het type waarin zodiakk zich kwijnend ligt af te rukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef beeer het volgende:
Anyway, dat is eerder een toiletruimte dan een zwembadruimte, Gellius. CheenSigaar, opheldering?
Doet hij dat nog wel? Hij schrijft zo geleerd tegenwoordig, met toch een matiging in het gebruik van bijvoeglijke naamwoorden, dat ik me wel eens afvraag of het wel de goede kant op gaat met die jongen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ga meer voor een douchecelletje. Van het type waarin zodiakk zich kwijnend ligt af te rukken.
Ja, dat wel natuurlijk. Pfft.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je onderschat zodiakk, Gellius!
Mijn gemoed schiet nu vol met gedachten aan het plakkerige dekbedovertrek van zodiakk. Ach, wat kan lijden toch mooi zijn. Smileys schieten te kort.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef Gellius het volgende:
Sufrukken kunnen we allemaal wel. Maar hetzelfde op geregelde basis presteren op de barre vloer van een meedogenloze sociale-woningbouw schrob-unit... dat is slechts weinigen gegeven.
Ik memoreer de spuugbubbeltjes. Daar moet je echt zielsongelukkig voor zijn.
Waarom heb je dat altijd al eens willen zeggen? Dat zou ik wel eens willen weten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:36 schreef Gellius het volgende:
Maar jij lijdt ook mooi hoor Ollie. Dat heb ik altijd al eens willen zeggen.
Hoe moet je groter denken met zo'n fucking postzegel, oh epitheta-bedeler?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Welnee, voormalig gebande, openbaarder van absoluut niet mystieke geheimen. Denk groter.
Eigenlijk heb je wel gelijk,quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:52 schreef Gellius het volgende:
Kom, nu niet zo bescheiden Ollie. Jij lijdt prachtig. Niet zo ostentatief als Zodiakk ooit, maar toch: mooi. Ingetogen.Treurig, en toch vrolijk. En andersom.
Ja. Laten we wel effe normaal blijven doen met zijn allen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe moet je groter denken met zo'n fucking postzegel, oh epitheta-bedeler?
quote:ImageShack® | Start a PhotoBlog | Common Questions | Features | Tutorials | Register | Donate
ImageShack® uses a highly reliable dedicated Linux server
network to provide its digital content hosting service!
Please see the Common Questions for details.
Make sure to read the Terms of Service.
image types allowed: jpeg jpg png gif bmp tif tiff swf
maximum image size: 1024 kilobytes
Add ImageShack to your Favorites menu!
Check out ImageShack's
PhotoBlogging, Syndication, Sidebar, and Transloader features!
Copyright © 2003-2005 ImageShack Corp. All rights reserved. Excelling in service since 2003.
Report Abuse or Request Deletion | Customer Service | Marketing Opportunities | Link to Us
See the Transloader · Syndication · Sidebar and other ImageShack Tools
Hou het nou toch eens een beetje gezellie, joh! Hofnar doet zijne stinkende best, wed ik!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
Ik vind je wel een beetje een prutser hoor, NC. Met je large images.
Hofnar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hou het nou toch eens een beetje gezellie, joh! Hofnar doet zijne stinkende best, wed ik!
Rukkend onder de douche?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Anders ik wel...
Nee, het spijt me oprecht. maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:09 schreef Gellius het volgende:
Ik lijd Ollie. Zie je dat dan niet?
Ik bel JAM even.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Met een sigaar in mijn poepertje.
Ik speel langdurig RJP. Hoe schraal denk je dat mijn ziel inmiddels is? Schraal. Een dorre woestenij vol reeds geraden stekels en opgedroogde poelen van inspiratie..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, het spijt me oprecht. maar ik zie het niet.
Men denkt tegenwoordig maar al te snel dat men lijdt. Even een dipje, en men lijdt. Fiets gestolen, men lijdt. Vrouwtje is wat dwarsig, men lijdt.
Dat is niet de ware lijdensinstelling, Gellius. Je moet het langurig doorvoelen. Denk toch aan zodiakk, of aan nare dingen in het algemeen.
Een zichtbaar plaatje in ieder geval. Meer wil ik er niet over kwijt in dit stadium.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef NoSigar het volgende:
Wat staat er ook weer bij de eerste posting hier?
Ah the famous Berend Botje. In alle anonimiteit ging hij uit varen naar Zuidlaren, belandde in Texas en begon een groothandel in badkamerartikelen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:38 schreef NoSigar het volgende:
Er is een beroemd en eigenlijk best wel mooi lied gemaakt volgens mij niet zozeer over hem, maar desondanks toch wel.
Ik heb bij Berend B altijd een associatie met Chiquita bananen. Vreemd hè?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef Gellius het volgende:
Ik zou wel eens opgehelderd willen zien of zijn weg nu afwisselend recht en krom was, danwel zowel recht als krom. Het laatste is interessanter natuurlijk.
Ik weet helemaal niks, Hajenus. Ik tast in het spreekwoordelijke duister.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:55 schreef NoSigar het volgende:
Ontzettende nare Ollie, je weet het al hé?
(hou rekening met een lager niveau ajb)
Truste, mensen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:20 schreef OllieA het volgende:
...alcoholvrije biertjes...
ja, het is hoog tijd, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:20 schreef OllieA het volgende:
...alcoholvrije biertjes...
quote:Chantilly Lace
Hello, baaaaby!
Yeah, this is the Big Bopper speakin'
Ha ha ha ha ha! Oh, you sweet thing!
Do I what? Will I what?
Oh baby, you knoooow what I like!
Chantilly Lace had a pretty face
and a ponytail hangin' down
A wiggle in her walk and a giggle in her talk
Make the world go 'round
Ain't nothing in the world like a big eyed girl
To make me act so funny, make me spend my money
Make me feel real loose like a long necked goose
Like a--oh baby, that's a-what I like!
What's that, baby?
But... but... but... oh, honey!
Oh baby, you know what I like!
Chantilly Lace had a pretty face
and a ponytail hangin' down
A wiggle in her walk and a giggle in her talk
Make the world go 'round round round
Ain't nothing in the world like a big eyed girl
To make me act so funny, make me spend my money
Make me feel real loose like a long necked goose
Like a--oh baby, that's a-what I like!
En meteen weer een bende, hè...........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef Parabola het volgende:
Och hoe heerlijk, de nachtploeg herleeft![]()
Ach, de nachtploeg zou zich moeten schamen als ze een opgeruimd RJP achterlieten. Eindigen met een geraden plaat is al genant genoeg.quote:
Ja, doet u dat eens, heer pyl.quote:Zal ik eens gewoon vragen of meneer zijn brood met de pen verdient?
Een merkwaardige omissie, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:59 schreef Parabola het volgende:
Eindigen met een geraden plaat is al genant genoeg.
Welaan, heer Parabola, behoort meneer tot het gilde der (overzeese - vraag ik er maar meteen bij) scribenten?quote:Ja, doet u dat eens, heer pyl.
neen, m'neer bereikte zijn faam zonder een letter aan het papier toe te vertrouwen. Overzees was hij daarentegen wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:02 schreef pyl het volgende:
Welaan, heer Parabola, behoort meneer tot het gilde der (overzeese - vraag ik er maar meteen bij) scribenten?
Een Bollywoodmannetje? Neen, neen, driewerf 'ben je nou helemaal gek geworden?'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef Gellius het volgende:
Dit is zeker zo'n Bollywoodmannetje? Of is het een vrij onbekende jeugdfoto van Arthur Miller?
Laat ik zeggen dat ik m'neer's foto geselecteerd heb op de non-representativiteit van zijn beroepsgroep, een beroepsgroep die het lijden hoog in het vaandel voert. Zo ook m'neer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:28 schreef pyl het volgende:
Mmmmm....een zekere ordinaire glamouruitstraling heeft meneer toch wel, dunkt me. Is hij dan mischien actief in de Amerikaanse variant van Bollywood?
Ik zei lijden, niet graaienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:45 schreef pyl het volgende:
Een beroepsgroep die het lijden hoog in het vaandel voert.......tja. Als je zo eens je oor in de maatschappij te luisteren legt, doet dat welbeschouwd elke beroepsgroep - zeker met dit helse weer.
Maar enfin. Meneer behoort tot de geestelijke stand?
Tja, inzake het lijden van de geestelijke stand zelf moet ik u natuurlijk gelijk geven, heer Parabola. Niettemin voert juist de geestelijke stand het lijden wel degelijk hoog in het vaandel - het lijden van anderen, de gelovigen, wel te verstaan..........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:48 schreef Parabola het volgende:
..... ik neem het lijden van de geestelijke stand in de regel met een flinke korrel zout....
Aha! En daar lijdt hij onder?quote:m'neer is een niet-neger
u heeft een punt, pylquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, inzake het lijden van de geestelijke stand zelf moet ik u natuurlijk gelijk geven, heer Parabola. Niettemin voert juist de geestelijke stand het lijden wel degelijk hoog in het vaandel - het lijden van anderen, de gelovigen, wel te verstaan..........
[..]
hmmzz, dat was een hint. Uw probleem is, u raadt steeds meteen en slaat de omtrekkende bewegingen over. Nu u de omtrekkende beweging nodig blijkt te hebben, blijkt u de de bijbehorende vaardigheid van hintinterpretatie oh wat een heerlijk Gelliaans woord onvoldoende ontwikkeld te hebben.quote:Aha! En daar lijdt hij onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapt winter
en zomer
Da's het bekende patroon, ja.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:50 schreef Parabola het volgende:
Ongetwijfeld komt onze Ollie langsgeschreden, neemt de vele verborgen en minder verborgen hints in ogenschouw, zwengelt Google aan en geeft, patsboem, op de valreep van het weekend het juiste antwoord.
That's what we call the blues, Sidekick....quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Sidekick het volgende:
En zo typ ik dit op zaterdagavond, alleen achter de computer, en we zijn nog geen steek verder.
Ik zie mezelf de laatste paar dagen dan ook veranderen in een neger, pyl.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:36 schreef pyl het volgende:
[..]
That's what we call the blues, Sidekick....![]()
De denkwijze is correct, vrind aangever, de muziekstijl net niet, maar warmquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Meneer heeft de blues?
Ha! Daar wreekt zich uw gebrek aan RJP-ervaring waarde zijtrap. M'neer's voor- en achternaam zijn hintelijkerwijs reeds langs gekomenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Sidekick het volgende:
...maar aangezien alle hints van parabola al in de richting van zijn specialisme wijzen...
Een vertyping? Een vertyping? Waar ziet u mij wel niet voor aan?quote:Oh, natuurlijk, meneer was wel overzees. Misschien dat zelfs het woord was ook een duidelijke boodschap is, maar dat helpt mij ook geen steek verder. Ik heb namelijk helaas alle ontvangen verhuiskaartjes van blanke blues-artiesten al weggegooid. Laten we het maar weer houden op een menselijke vertyping van heer Bola.
Ga dan ook niet op zaterdagavond achter je computer zitten, daar ben je veel te jong voorquote:Meneer mag dan wel blank worden genoemd, maar ik krijg toch een erg Mediterraans gevoel bij zijn huidskleur. Een Italian-American, een Zuid-Amerikaan, of none of the above. Ik gok op het laatste. En zo typ ik dit op zaterdagavond, alleen achter de computer, en we zijn nog geen steek verder.
ikke ikke ikkequote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef OllieA het volgende:
Ik heb me wel weer lang genoeg beheerst.Het betreft dus Kunst die we met een brok Peper moeten nemen?
Wie kopt hem in?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:30 schreef plunk het volgende:
Henri Desgrange, hoofdredacteur van l'Auto en uitvinder van de Tour de France.
Voilà.
..
De verwoording van uw zelfkritiek, of liever de versymboling ervan. Jazeker. Evenals de luide toon waarop deze geuit werd. En dat in deze stoffige reeks.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
U vindt het nog nodig om mijn zelfkritiek te bekritiseren?
Zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:44 schreef Gellius het volgende:
En u acht zich hoeder van de normen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |