Censuur is teveel eer. Dat was snoeien van gebagger.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:43 schreef Gellius het volgende:
Jawel hoor, zal ik het je even mailen? Overigens ben ik erg tegen censuur, zelfs van posts van Lucida. Permbannen - geen bezwaar uiteraard, maar we moeten wel allemaal kunnen lezen waarom.
Meneer vocht op het vasteland, dus mijn onwetendheid doet niet ter zake.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef beeer het volgende:
Sodomie, pyl. Sodomie.
En nu terug naar die conquistador. Want een boekanier kan het niet zijn; veel te beschaafd. Misschien is het wel een kaapvaarder... Maar sports weet het verschil tussen die twee toch niet dus we kunnen van alles verwachten.
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef Gellius het volgende:
intervalueus
Ik vind hem prachtig, om niet te zeggen heerlijk. Een van de toppers uit je recente werk, en zo heerlijk terloops geponeerd. Mag in een lijstje...quote:
De titel is Raad je Plaatje, niet Raad je projectie, heer P. De ''locals'' waren zeker niet indolent, wat hij overigens van tevoren niet kon weten.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef Parabola het volgende:
De verwarring zit hem natuurlijk hierin dat m'neer niet zelf vocht. Daar had hij zijn mensen voor. M'neer had gestudeerd aan de militaire academie te Madrid, alwaar hij slechts opviel door zijn ziekelijke neiging tot bedplassen. Dankzij de centen en invloed van papa studeerde m'neer toch af, waarna hij door de koning gezonden werd naar een deel van het Koninkrijk waar hij weinig tot geen kwaad kon, omdat de locals ter plaatse lui, zelfzuchtig en laf waren, en dus vrijwel zeker niet tot enige vorm van georganiseerd verzet in staat moesten worden geacht.
toch?
Ik geloof dat de haring niet zo'n grote verspreiding over de gehele wereldzeeen kent.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef Gellius het volgende:
We hebben het hier dan over klompendragende, haringkakende, droogmalende locals?
Dat laatste was natuurlijk de evidente misvatting van de kohohohoning van Hispanje en exact de reden waarom hij een bedplasser de troepen ter plaatse liet aanvoeren, heer sportsokken. Dat u niet in staat bent een dergelijk verband te zien zegt veel over uw kansen op het behalen van de graad van drs, laat staan uw mogelijkheden om die hatelijke s daar vervolgens vanaf te poetsen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De titel is Raad je Plaatje, niet Raad je projectie, heer P. De ''locals'' waren zeker niet indolent, wat hij overigens van tevoren niet kon weten.
Daar ik mij verre houd van kohohohoningen van Hispanje en hun ongestelde strategen, is die kans aanzienlijker dan u hier, in opzichtige schijnbeweging ter verhulling van uw waarachtige onwetendheid, doet voorkomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:28 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat laatste was natuurlijk de evidente misvatting van de kohohohoning van Hispanje en exact de reden waarom hij een bedplasser de troepen ter plaatse liet aanvoeren, heer sportsokken. Dat u niet in staat bent een dergelijk verband te zien zegt veel over uw kansen op het behalen van de graad van drs, laat staan uw mogelijkheden om die hatelijke s daar vervolgens vanaf te poetsen.
En welke bezwaren meent u naar voren te moeten brengen tegen deze voor een RJP-er zo essentiële vaardigheid?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
...in opzichtige schijnbeweging ter verhulling van uw waarachtige onwetendheid...
Aha! Maar dan hebben zij toch beginnersgeluk mogen genieten met hun eerdere zendingen!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:42 schreef Parabola het volgende:
Daarenboven, kohohohoningen van Hispanje staan bekend om het zenden van verkeerde generaals naar de uithoeken van hun koninkrijk en dat is een van de redenen dat heden ten dage in het Spaanse Rijk de zon weer gewoon onder gaat.
Welzeker, hoewel ook de onkunde van menig ander Europees vorstenhuis hierin een rol gespeeld heeft. En zo zien wij maar weer dat de monarchie een achterlijk instituut is.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha! Maar dan hebben zij toch beginnersgeluk mogen genieten met hun eerdere zendingen!.
Het was zelfs zijn beginnersgeluk dat anderen vielen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:52 schreef Parabola het volgende:
Viel m'neer onder dit 'beginnersgeluk', bij enige kans?
In vrede en in patria.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Gellius het volgende:
Is hij zelf ook gevahahallen? Mettertijd?
Dit is projectutie.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef Gellius het volgende:
Dat is conform de projecties van Parabola, dus.
Integendeel!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:39 schreef Gellius het volgende:
En dat was een niet on-nederlands gebied, heb ik begrepen.
HadieDOquote:
Dank je, Pyl.quote:
Het weer helpt ook niet mee, natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
HadieDO. Sorry voor de consternatie onlangs, ik was even serieus oververhit.
Ja, dat zeg ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef pyl het volgende:
Verdorie, is dat werkelijk dé Hernando Cortez?
Dat hadden we toch zelf ook wel kunnen raden.....?![]()
Wel fijn dat je als eerste hier naar toekomt.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef OllieA het volgende:
Je bent even weg, en het is gelijk RJP voor sufkoppen hier. (Sorry buren
)
Dat is trouwens een verschijnsel dat niet alleen beperkt blijft tot ambtelijke kringen. Ook de plaats waar ik vier dagen in de week heenga om te zorgen dat ik aan het einde van de maand mijn rekeningen kan betalen heeft dergelijke tafereeltjes. Maar in plaats van afgeleefde ambtenarenkoppen zijn het vooral keuvelende dames met dikke witte kuiten onder zeer ruim vallende jurken. Als ik die hinnikende papzakken als slakken door de gang zie glijden dan is het zaak voor mij om uit de buurt te geraken. Meestal dient de watertank aan het einde van de gang als keuvelpitstop. De gespreksonderwerpen zijn dan: kinderen, dieet, dieet, zwangerschap, dieet, etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:27 schreef Gellius het volgende:
Ik zie hier nu alweer de gebruikelijke afgeleefde ambtenarenkoppen bij de koffieautomaat staan kwaken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef Gellius het volgende:
De X Geboden
Alzoo spreekt God tot U en zijn naam is Carrière.
Amen.
Uit: Nescio, Verzameld werk, deel I, Nijgh & Van Ditmar, G.A. van Oorschot, Amsterdam.
Cosicaan? Hoe zien die, op Napoleon na, eruit?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef beeer het volgende:
Corsicaan?
Gelukkig wel, beder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef beeer het volgende:
Ligt google der bij jullie ook uit?
Negativequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef beeer het volgende:
Ligt google der bij jullie ook uit?
Ha Ollie! Nu wordt het gezellig, mensen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef OllieA het volgende:
Die postzegel is anders niet bar clickable, Elisabeth Bas.
Wat ben je toch eenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, niet *te* gezellig he? Het is hier BdT niet tenslotte.
En ik betaal belasting, Olliequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat ben je toch eenmooi
mens
Gellius!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist wel dat je down with gezeliigheid was, DO2quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hippie-gedoe?!
Kill 'm all, i say!
Wat weet jij daar nou van, snotneus?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef beeer het volgende:
Anyway, dat is eerder een toiletruimte dan een zwembadruimte, Gellius. CheenSigaar, opheldering?
Ik ga meer voor een douchecelletje. Van het type waarin zodiakk zich kwijnend ligt af te rukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef beeer het volgende:
Anyway, dat is eerder een toiletruimte dan een zwembadruimte, Gellius. CheenSigaar, opheldering?
Doet hij dat nog wel? Hij schrijft zo geleerd tegenwoordig, met toch een matiging in het gebruik van bijvoeglijke naamwoorden, dat ik me wel eens afvraag of het wel de goede kant op gaat met die jongen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ga meer voor een douchecelletje. Van het type waarin zodiakk zich kwijnend ligt af te rukken.
Ja, dat wel natuurlijk. Pfft.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je onderschat zodiakk, Gellius!
Mijn gemoed schiet nu vol met gedachten aan het plakkerige dekbedovertrek van zodiakk. Ach, wat kan lijden toch mooi zijn. Smileys schieten te kort.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:30 schreef Gellius het volgende:
Sufrukken kunnen we allemaal wel. Maar hetzelfde op geregelde basis presteren op de barre vloer van een meedogenloze sociale-woningbouw schrob-unit... dat is slechts weinigen gegeven.
Ik memoreer de spuugbubbeltjes. Daar moet je echt zielsongelukkig voor zijn.
Waarom heb je dat altijd al eens willen zeggen? Dat zou ik wel eens willen weten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:36 schreef Gellius het volgende:
Maar jij lijdt ook mooi hoor Ollie. Dat heb ik altijd al eens willen zeggen.
Hoe moet je groter denken met zo'n fucking postzegel, oh epitheta-bedeler?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Welnee, voormalig gebande, openbaarder van absoluut niet mystieke geheimen. Denk groter.
Eigenlijk heb je wel gelijk,quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:52 schreef Gellius het volgende:
Kom, nu niet zo bescheiden Ollie. Jij lijdt prachtig. Niet zo ostentatief als Zodiakk ooit, maar toch: mooi. Ingetogen.Treurig, en toch vrolijk. En andersom.
Ja. Laten we wel effe normaal blijven doen met zijn allen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe moet je groter denken met zo'n fucking postzegel, oh epitheta-bedeler?
quote:ImageShack® | Start a PhotoBlog | Common Questions | Features | Tutorials | Register | Donate
ImageShack® uses a highly reliable dedicated Linux server
network to provide its digital content hosting service!
Please see the Common Questions for details.
Make sure to read the Terms of Service.
image types allowed: jpeg jpg png gif bmp tif tiff swf
maximum image size: 1024 kilobytes
Add ImageShack to your Favorites menu!
Check out ImageShack's
PhotoBlogging, Syndication, Sidebar, and Transloader features!
Copyright © 2003-2005 ImageShack Corp. All rights reserved. Excelling in service since 2003.
Report Abuse or Request Deletion | Customer Service | Marketing Opportunities | Link to Us
See the Transloader · Syndication · Sidebar and other ImageShack Tools
Hou het nou toch eens een beetje gezellie, joh! Hofnar doet zijne stinkende best, wed ik!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
Ik vind je wel een beetje een prutser hoor, NC. Met je large images.
Hofnar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hou het nou toch eens een beetje gezellie, joh! Hofnar doet zijne stinkende best, wed ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |