heerlijk, we hebben geen groot dorp maar je kan met gemak 1,5 uur binnen de dijk lopen en je ziet nauwelijks huizenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt goed Duckie!
Bluezz houdt haar burqa toch wel aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt dit weekend inderdaad wel weer om even naar ons (naakt)strandje te fietsen.
Nee, dat plezier werd me ontnomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
En dan heb je niet eens de laatste post, Eilanden.
Gadverdamme samen 96 jaar en dan dat geblubber aan de mensheid tonen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt dit weekend inderdaad wel weer om even naar ons (naakt)strandje te fietsen.
Ja dat ben ik ook van plan, de laatste 2 jaar niet veel uitgevoerd dus ik heb nog wat goed te makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie richting, moet je wel flink aan de bak
heb vorig jaar MBO Bouwkunde afgerond
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme samen 96 jaar en dan dat geblubber aan de mensheid tonen.
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopenquote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze hools zal t daglicht toch wel halen mag k hopen
brrrrrquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal zijn we op dat strandje nog 1 van de jongsten.
werken, maar nog niet gevonden wat ik zoekquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van plan, de laatste 2 jaar niet veel uitgevoerd dus ik heb nog wat goed te maken![]()
En ben je nu HBO aan het doen of ben je gaan werken?
dat klinkt best geil!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
DG, maak er even naakt in de maneschijn van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |