Mja die je ondertussen besodemieteren iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt eik best wel. Van die donkere langharige Italianen met doordringende ogen die niet veel zeggen maar ondertussen... en dan zonder sokken op een Vespa en alles en...
.
laat maar..
En er met je paspoort en beste vriend vandoor gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja die je ondertussen besodemieteren idd![]()
Jaja, totdat iemand over Groot_Geweld.jpg begint en *poef* weg is de onschuld van de houtje-touwtje jas met muts.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeee maar dat kan ook niet wat ik zeg, wanthoutje-touwtje-jas
![]()
En als je iets stouts doet moorden ze je familie uitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En er met je paspoort en beste vriend vandoor gaan..
.
G_E is un pauvre petit lapinquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, totdat iemand over Groot_Geweld.jpg begint en *poef* weg is de onschuld van de houtje-touwtje jas met muts..
Trustequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaarrrr ik ga nu slapen![]()
En als het goed is, kan ik vanaf heden weer digitaal met jullie aan de gang
Slaap lekker!![]()
Dat klinkt G_E-ig/Ajuu-igquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:26 schreef LeBeau het volgende:
Houtje-touwtje jas? Dat klinkt... armoedig.
Trusten Waxje!
Maar wel een met een gesigneerd Flootje.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wel een met een gesigneerd Flootje..
Dat ruikt naar kadootjes en drank. Altijd een goede combinatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:44 schreef Timmah het volgende:
Hehe.. as if..
Donderdag dus geslaagd... visite over de vloer. Vrijdag jarig, nog een keer die visite. En Zaterdag vier ik mijn verjaardag nog een keer voor mijn vrienden. 3 zware dagen..
gefeliciteerd he! ( 2xquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:46 schreef Timmah het volgende:
En nu gaat Timmah eens zijn bed opzoeken..
* Taart en alles klaarzet *
Tast toe.
zij staken vandaag ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb vaandaag de leiding over 0 man personeel heb ik het idee.
Ziet er op de foto al irritant uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:37 schreef Cybart het volgende:
Jeh, het volgende foute Roemeense Boybandje dient zich aan voor deze zomer
[afbeelding]
Akcent - Kylie
is zelfs al grandslam op SlamFM geweest... zomerhitje in wording
gelukkig niet zo blij als dat majahiiiiiiiiii gedoe van vorig jaar
Nee, maar een hoop mensen komen toch met de trein.quote:
ja, alsof ze ook op misvorming zijn geselecteerd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ziet er op de foto al irritant uit.
hey, verrek, ik moet over 20 minuten in de stad zijn om te werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar een hoop mensen komen toch met de trein.
*ontslagvergunningen aanvraagt*
Och ik durf vandaag zelfs te zeggen dat ik het nieuwe nummer van de bsb niet wegzap, dus wat wil wat zeggen over mijn milde karakter van vandaag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, alsof ze ook op misvorming zijn geselecteerd...
maar het nummer is dus wel lekker, dat scheelt dan
Allemaal leuk en aardig, maar dat gaan ze dan maar verhalen op pro-rail. Zelfs al die mensen die normaal met de trein zouden komen, nu met de auto gaan, zullen ze rijkelijk laat zijn. Files en zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, verrek, ik moet over 20 minuten in de stad zijn om te werken![]()
![]()
![]()
ze denken precies hetzelfde!
Oh? Ik wordt over het algemeen erg zenuwachtig van stressquote:
Timmah! Dubbel Gefeliciteerd vandaag!quote:
Zelfde dag als yvonne trouwens? Gezien het aantal yvonne-topics in ONZ.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Timmah! Dubbel Gefeliciteerd vandaag!
Nou en?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff de bel ging net, komt de gaswachtmoeder was het helemaal vergeten.. sta ik daar in m'n badjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |