ohquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef petre86 het volgende:
ik heb nòg 4 sausijzenbroodjes, gisteren ook al gegeten ( 4 stuks) .. dus dillemma.. eet ik ze nu ook? of trek ik de kast open en zoek ik iets anders? cake ligt wel in de kast.. maar alle bokkepootjes heeft mijn moeder alweer op.. en er is bijna geen chocolade meer.. en nog maar 1 bus pringles terwijl ik paprikachips wil
maar er zijn ook nog pancees.. lekker lekker
![]()
òf ik maak iets warm.. en dan op een bedje van sla, ham, kaas.. dat warme er op.. misschien wel ei.. en dan nog een beetje zout, peterselie, dille.. kaas, jummie!![]()
maar goed niemand leest dit stukje tot nu toe nog dus het maakt weinig uit toch? ik neem denk ik een beetje van alles
Oh jee, lees ik hier een recept voor hangtepels?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef petre86 het volgende:
ik heb nòg 4 sausijzenbroodjes, gisteren ook al gegeten ( 4 stuks) .. dus dillemma.. eet ik ze nu ook? of trek ik de kast open en zoek ik iets anders? cake ligt wel in de kast.. maar alle bokkepootjes heeft mijn moeder alweer op.. en er is bijna geen chocolade meer.. en nog maar 1 bus pringles terwijl ik paprikachips wil
maar er zijn ook nog pancees.. lekker lekker
![]()
òf ik maak iets warm.. en dan op een bedje van sla, ham, kaas.. dat warme er op.. misschien wel ei.. en dan nog een beetje zout, peterselie, dille.. kaas, jummie!![]()
maar goed niemand leest dit stukje tot nu toe nog dus het maakt weinig uit toch? ik neem denk ik een beetje van alles
tsskquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes, jij komt zoooo vaak in Z., en je bent zoooooo nieuwsgierig en zooooooo in de kast, dat je het alleen maar spannend vindt om uit te vissen waar die homo van Fok woont, zooooo in de binnenstad en zooo op jouw route, jij hebt allang uitgevogeld waar ik woon
whehe, bij jou misschien.. ik kan alles gewoon eten zonder aan te komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, lees ik hier een recept voor hangtepels?
Waxje, doe eens niet zo eng, je praat nu net als ajuu!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes, jij komt zoooo vaak in Z., en je bent zoooooo nieuwsgierig en zooooooo in de kast, dat je het alleen maar spannend vindt om uit te vissen waar die homo van Fok woont, zooooo in de binnenstad en zooo op jouw route, jij hebt allang uitgevogeld waar ik woon
Ik ga geen slaapkamerdetails geven, want die zijn nl echt TE ergquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
tssk![]()
ik was er al langsgelopen voordat jij er woonde man
maar zie je die muur nou dan in je slaapkamer enzo?
Hoo hoo gozert, ik ben al maaanden lichter dan 80 kgquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe, bij jou misschien.. ik kan alles gewoon eten zonder aan te komen
best erg eigenlijk.. maar ik heb dan ook tot 22u gewerkt he
Zeg maar was je die vingervlekken er dan ook zelf weer af...?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
tssk![]()
ik was er al langsgelopen voordat jij er woonde man
maar zie je die muur nou dan in je slaapkamer enzo?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje, doe eens niet zo eng, je praat nu net als ajuu!
80..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo gozert, ik ben al maaanden lichter dan 80 kg
ik ben zo rond de 76 - 78quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo gozert, ik ben al maaanden lichter dan 80 kg
Zoals lampen idd. Als ik jou in een sling leg daaro en ik maak een wilde move met me heupen, dan knalt je hoofd door de deur naar de gangquote:
77 om precies te zijn, en vorig jaar november (dus ten tijde van de laatste meet) was dat 92 ongeveer.....quote:
whehe.. *mental image* iemand die alleen met hoofd door muur steekt met kin op aanrechtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoals lampen idd. Als ik jou in een sling leg daaro en ik maak een wilde move met me heupen, dan knalt je hoofd door de deur naar de gangEn als ik dat op de slaapkamer doe dan leg je zo met je kin op het keukenblok in de woonkamer
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
77 om precies te zijn, en vorig jaar november (dus ten tijde van de laatste meet) was dat 92 ongeveer.....![]()
Mijn record was 95 kgquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
77 om precies te zijn, en vorig jaar november (dus ten tijde van de laatste meet) was dat 92 ongeveer.....![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe.. *mental image* iemand die alleen met hoofd door muur steekt met kin op aanrecht
Op zich een mooie reden voor een nieuwe meet, maar ja. Als dat houdoe-tuig dan ook komt opdagen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spieren zijn okeequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |