zij staken vandaag ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb vaandaag de leiding over 0 man personeel heb ik het idee.
Ziet er op de foto al irritant uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:37 schreef Cybart het volgende:
Jeh, het volgende foute Roemeense Boybandje dient zich aan voor deze zomer
[afbeelding]
Akcent - Kylie
is zelfs al grandslam op SlamFM geweest... zomerhitje in wording
gelukkig niet zo blij als dat majahiiiiiiiiii gedoe van vorig jaar
Nee, maar een hoop mensen komen toch met de trein.quote:
ja, alsof ze ook op misvorming zijn geselecteerd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ziet er op de foto al irritant uit.
hey, verrek, ik moet over 20 minuten in de stad zijn om te werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar een hoop mensen komen toch met de trein.
*ontslagvergunningen aanvraagt*
Och ik durf vandaag zelfs te zeggen dat ik het nieuwe nummer van de bsb niet wegzap, dus wat wil wat zeggen over mijn milde karakter van vandaag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, alsof ze ook op misvorming zijn geselecteerd...
maar het nummer is dus wel lekker, dat scheelt dan
Allemaal leuk en aardig, maar dat gaan ze dan maar verhalen op pro-rail. Zelfs al die mensen die normaal met de trein zouden komen, nu met de auto gaan, zullen ze rijkelijk laat zijn. Files en zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, verrek, ik moet over 20 minuten in de stad zijn om te werken![]()
![]()
![]()
ze denken precies hetzelfde!
Oh? Ik wordt over het algemeen erg zenuwachtig van stressquote:
Timmah! Dubbel Gefeliciteerd vandaag!quote:
Zelfde dag als yvonne trouwens? Gezien het aantal yvonne-topics in ONZ.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Timmah! Dubbel Gefeliciteerd vandaag!
Nou en?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff de bel ging net, komt de gaswachtmoeder was het helemaal vergeten.. sta ik daar in m'n badjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |