Mja die je ondertussen besodemieteren iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt eik best wel. Van die donkere langharige Italianen met doordringende ogen die niet veel zeggen maar ondertussen... en dan zonder sokken op een Vespa en alles en...
.
laat maar..
En er met je paspoort en beste vriend vandoor gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja die je ondertussen besodemieteren idd![]()
Jaja, totdat iemand over Groot_Geweld.jpg begint en *poef* weg is de onschuld van de houtje-touwtje jas met muts.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeee maar dat kan ook niet wat ik zeg, wanthoutje-touwtje-jas
![]()
En als je iets stouts doet moorden ze je familie uitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En er met je paspoort en beste vriend vandoor gaan..
.
G_E is un pauvre petit lapinquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, totdat iemand over Groot_Geweld.jpg begint en *poef* weg is de onschuld van de houtje-touwtje jas met muts..
Trustequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaarrrr ik ga nu slapen![]()
En als het goed is, kan ik vanaf heden weer digitaal met jullie aan de gang
Slaap lekker!![]()
Dat klinkt G_E-ig/Ajuu-igquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:26 schreef LeBeau het volgende:
Houtje-touwtje jas? Dat klinkt... armoedig.
Trusten Waxje!
Maar wel een met een gesigneerd Flootje.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wel een met een gesigneerd Flootje..
Dat ruikt naar kadootjes en drank. Altijd een goede combinatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:44 schreef Timmah het volgende:
Hehe.. as if..
Donderdag dus geslaagd... visite over de vloer. Vrijdag jarig, nog een keer die visite. En Zaterdag vier ik mijn verjaardag nog een keer voor mijn vrienden. 3 zware dagen..
gefeliciteerd he! ( 2xquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:46 schreef Timmah het volgende:
En nu gaat Timmah eens zijn bed opzoeken..
* Taart en alles klaarzet *
Tast toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |