Lach jezelf wel als je je posts terugleest ?quote:
Is dat de bedoeling dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lach jezelf wel als je je posts terugleest ?
Geblesseerdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef HAL9000S het volgende:
Medunjanin mag van mij wel invallen, prachtigspeler vind ik dat
Ook geblesseerdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef HAL9000S het volgende:
Medunjanin mag van mij wel invallen, prachtigspeler vind ik dat
Oh god ja. Krijg je 50min lang het ophemelen en het hoe-erg-het-wel-niet-is-gezeik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:28 schreef Vom het volgende:
Ik hoop dat die Piet de Visser vanavond niet in de studio is
Oh je bent serieus, dan is het nog erger.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh god ja. Krijg je 50min lang het ophemelen en het hoe-erg-het-wel-niet-is-gezeik.
Ja dat is olie op het vuur gooien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een scheids uit Saoedi Arabie, dat kan ook niet goed gaan
Vincken was de eerste wedstrijd echt niet sterk hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vincken maakt overigens echt een hele sterke indruk op me dit toernooi.
jouw postaantal is pas erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh je bent serieus, dan is het nog erger.
die zien we voorlopig niet meer terugquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij scheurde ie het één en ander, vaker gezien dit.
Als je hier niets nuttigs te melden hebt en alleen maar kan trollen sodeflikkerpleurstraal dan een eind op!quote:
quote:
Vond ik ook niet idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vincken was de eerste wedstrijd echt niet sterk hoor
Al had ik maar één post gehad zou ie tien keer zoveel waard zijn als jouw ouevre.quote:
Yup .. veel meer dreiging in zijn aktiesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Vond ik ook niet idd.
Hij doet het nu beter.
Ik heb gezegd hoe ik het doe, kan je niet verder helpenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:34 schreef SphronX het volgende:
heeft niemand een oplossing voor die live stream???
Voor wat het waard is op een forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al had ik maar één post gehad zou ie tien keer zoveel waard zijn als jouw ouevre.
Geldt ook voor de echte Mat Herben.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je hier niets nuttigs te melden hebt en alleen maar kan trollen sodeflikkerpleurstraal dan een eind op!
Rajcomar heeft een heel seizoen geen indruk kunnen makenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah, Vincken was de eerste wedstrijd niet slecht hoor. Vind het wel een redelijke rechtsbuiten.
Racjomar kan ook nu geen indruk maken
Jij was degene die waarde hechte aan mijn postaantal.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Voor wat het waard is op een forum.![]()
nee idd, twijfel wie er slechter is...Rajcomar of de scheidsrechterquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah, Vincken was de eerste wedstrijd niet slecht hoor. Vind het wel een redelijke rechtsbuiten.
Racjomar kan ook nu geen indruk maken
Probeer het hierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:34 schreef SphronX het volgende:
heeft niemand een oplossing voor die live stream???
Tong en mat ... kunnen jullie zeer interessante discussie misschien in een ander topic houden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Voor wat het waard is op een forum.![]()
Is donderdag op de training gebeurdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]wtf, tijdens de training dan? Als het tijdens de wedstrijd was, de 1e 10 minuten heb ik gemist
![]()
Gee maar een linkje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong en mat ... kunnen jullie zeer interessante discussie misschien in een ander topic houden?
Het grootste probleem, en dat vind ik eigenlijk bij alle wedstrijden tot nu toe, is dat de ballen veel te zacht aangegeven worden. Met name die hoek Kruys, Vincken, Rajcomar en soms Maduro hebben daar last van.quote:
Echt een goede opmerking over die boomhutquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zielig voor die jongen die naar Nederland kwam om een contract bij Ajax te verdienen en nu z'n hele leven in een boomhut zal moeten blijven wonen.
Inprincipe is de regel goed, maar hij wordt niet niet altijd goed uitgevoerd. Bij een kleine aanpassing is het wel gewoon een goede regel.quote:
voor je postaantal, niet voor de kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij was degene die waarde hechte aan mijn postaantal.
Balwegschoppen ---> geel was al een regelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inprincipe is de regel goed, maar hij wordt niet niet altijd goed uitgevoerd. Bij een kleine aanpassing is het wel gewoon een goede regel.
Klopt, maar het is nu dus gewoon een belachelijke regelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inprincipe is de regel goed, maar hij wordt niet niet altijd goed uitgevoerd. Bij een kleine aanpassing is het wel gewoon een goede regel.
Ruud Kaiser misschien?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Maar om hem nou gelijk met der Kaiser te gaan vergelijken?
Stom natuurlijk, Maduro is tig keer beterquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Jawel joh. De waarheid mag worden gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef twi het volgende:
Ik vind vergelijkingen met Diego meer gepast inderdaad golfer.
Als Benin uit het toernooi gaat, gaat ie zo in de potquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gee maar een linkje.
Wat zielig voor die jongen die naar Nederland kwam om een contract bij Ajax te verdienen en nu z'n hele leven in een boomhut zal moeten blijven wonen.
Ik ben 40 jaar en ik gebruik woorden als Ajakkesietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.
Andersom is meer het geval. Een unieke Ajax-voetballer als Maduro vergelijken met een mof, dat is pas een belediging.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.
Zou ik ook doen als m'n teamgenoot gestenigd werd nadat een paar mensen vonden dat hij schuldig was aan een 3-0 verlies tegen Nigeria.quote:
BS verhaalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als m'n teamgenoot gestenigd werd nadat een paar mensen vonden dat hij schuldig was aan een 3-0 verlies tegen Nigeria.
Kijk nou uit Eilanden is politiek correct en zulke grapjes zijn not done.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:52 schreef okee6 het volgende:
Goed voor de wedstrijdBenin zou dan met tien man in het mes lopen, die staan momenteel nog gedeeld tweede met Japan. Slecht commentaar
![]()
[..]
Als Benin uit het toernooi gaat, gaat ie zo in de pot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |