Voor wat het waard is op een forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al had ik maar één post gehad zou ie tien keer zoveel waard zijn als jouw ouevre.
Geldt ook voor de echte Mat Herben.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je hier niets nuttigs te melden hebt en alleen maar kan trollen sodeflikkerpleurstraal dan een eind op!
Rajcomar heeft een heel seizoen geen indruk kunnen makenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah, Vincken was de eerste wedstrijd niet slecht hoor. Vind het wel een redelijke rechtsbuiten.
Racjomar kan ook nu geen indruk maken
Jij was degene die waarde hechte aan mijn postaantal.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Voor wat het waard is op een forum.![]()
nee idd, twijfel wie er slechter is...Rajcomar of de scheidsrechterquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah, Vincken was de eerste wedstrijd niet slecht hoor. Vind het wel een redelijke rechtsbuiten.
Racjomar kan ook nu geen indruk maken
Probeer het hierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:34 schreef SphronX het volgende:
heeft niemand een oplossing voor die live stream???
Tong en mat ... kunnen jullie zeer interessante discussie misschien in een ander topic houden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:35 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Voor wat het waard is op een forum.![]()
Is donderdag op de training gebeurdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]wtf, tijdens de training dan? Als het tijdens de wedstrijd was, de 1e 10 minuten heb ik gemist
![]()
Gee maar een linkje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong en mat ... kunnen jullie zeer interessante discussie misschien in een ander topic houden?
Het grootste probleem, en dat vind ik eigenlijk bij alle wedstrijden tot nu toe, is dat de ballen veel te zacht aangegeven worden. Met name die hoek Kruys, Vincken, Rajcomar en soms Maduro hebben daar last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |