Lach jezelf wel als je je posts terugleest ?quote:
Is dat de bedoeling dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lach jezelf wel als je je posts terugleest ?
Geblesseerdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef HAL9000S het volgende:
Medunjanin mag van mij wel invallen, prachtigspeler vind ik dat
Ook geblesseerdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef HAL9000S het volgende:
Medunjanin mag van mij wel invallen, prachtigspeler vind ik dat
Oh god ja. Krijg je 50min lang het ophemelen en het hoe-erg-het-wel-niet-is-gezeik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:28 schreef Vom het volgende:
Ik hoop dat die Piet de Visser vanavond niet in de studio is
Oh je bent serieus, dan is het nog erger.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh god ja. Krijg je 50min lang het ophemelen en het hoe-erg-het-wel-niet-is-gezeik.
Ja dat is olie op het vuur gooien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een scheids uit Saoedi Arabie, dat kan ook niet goed gaan
Vincken was de eerste wedstrijd echt niet sterk hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vincken maakt overigens echt een hele sterke indruk op me dit toernooi.
jouw postaantal is pas erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh je bent serieus, dan is het nog erger.
die zien we voorlopig niet meer terugquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij scheurde ie het één en ander, vaker gezien dit.
Als je hier niets nuttigs te melden hebt en alleen maar kan trollen sodeflikkerpleurstraal dan een eind op!quote:
quote:
Vond ik ook niet idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vincken was de eerste wedstrijd echt niet sterk hoor
Al had ik maar één post gehad zou ie tien keer zoveel waard zijn als jouw ouevre.quote:
Yup .. veel meer dreiging in zijn aktiesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Vond ik ook niet idd.
Hij doet het nu beter.
Ik heb gezegd hoe ik het doe, kan je niet verder helpenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:34 schreef SphronX het volgende:
heeft niemand een oplossing voor die live stream???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |