Klopt, maar het is nu dus gewoon een belachelijke regelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inprincipe is de regel goed, maar hij wordt niet niet altijd goed uitgevoerd. Bij een kleine aanpassing is het wel gewoon een goede regel.
Ruud Kaiser misschien?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Maar om hem nou gelijk met der Kaiser te gaan vergelijken?
Stom natuurlijk, Maduro is tig keer beterquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Jawel joh. De waarheid mag worden gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef twi het volgende:
Ik vind vergelijkingen met Diego meer gepast inderdaad golfer.
Als Benin uit het toernooi gaat, gaat ie zo in de potquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gee maar een linkje.
Wat zielig voor die jongen die naar Nederland kwam om een contract bij Ajax te verdienen en nu z'n hele leven in een boomhut zal moeten blijven wonen.
Ik ben 40 jaar en ik gebruik woorden als Ajakkesietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.
Andersom is meer het geval. Een unieke Ajax-voetballer als Maduro vergelijken met een mof, dat is pas een belediging.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.
Zou ik ook doen als m'n teamgenoot gestenigd werd nadat een paar mensen vonden dat hij schuldig was aan een 3-0 verlies tegen Nigeria.quote:
BS verhaalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als m'n teamgenoot gestenigd werd nadat een paar mensen vonden dat hij schuldig was aan een 3-0 verlies tegen Nigeria.
Kijk nou uit Eilanden is politiek correct en zulke grapjes zijn not done.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:52 schreef okee6 het volgende:
Goed voor de wedstrijdBenin zou dan met tien man in het mes lopen, die staan momenteel nog gedeeld tweede met Japan. Slecht commentaar
![]()
[..]
Als Benin uit het toernooi gaat, gaat ie zo in de pot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |