maak dan foto's van de werkelijke autoquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[afbeelding]
Zo een staat sinds gister bij ons in de garage![]()
(Al verteld maar moest hem toch even laten zien)
oh kut is dat de 3 seriequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Youp het volgende:
ehm bo.... die bovenste is geen 2004 5serie
Geen middelen toe. Bovendien ziet hij precies hetzelfde eruitquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Youp het volgende:
[..]
maak dan foto's van de werkelijke auto
Als Bojo het zegt, heb je het maar te accepterenquote:
Iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als Bojo het zegt, heb je het maar te accepteren
Sjoewequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als Bojo het zegt, heb je het maar te accepteren
Bojoquote:
is dat friesch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Pegaso era el caballo alado que salió de Medusa cuando fue decapitada por Perseo. La Medusa Gorgona era antes una bella princesa de Libia. Por que fue seducida por el dios del mar Poseidón en un templo dedicado a Atena, Atena la transformó en un mostruo. Ella tenía el pelo de serpientes y el que mirara su cara se convertía en piedra.
Después de su nacimiento, Pegaso vivió en Monte Helicón. Un día, un héroe Griego antiguo cuyo nombre era Bellerofón, creyó que podía volar con Pegaso al Olimpo, donde vivían los dioses. Para detenerlo, Zeus envió una moscón para que mordiera a Pegaso. Bellerofón perdió control del caballo y se cayó a la Tierra.
Pegaso continuó volando solo y llegó al Olimpo, donde Zeus lo recibió. Desde entonces, transporta los rayos para Zeus, quién colocó su figura en el cielo de la noche como la constelación del caballo alado.
Wat de neuk moet jij nou weer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
The Pegaso was the winged horse that left Medusa when it was beheaded by Perseo. The Medusa Gorgona was before a beautiful princess of Libya. So that it was seduced by the God of the sea Poseidón in a temple dedicated to Atena, Atena transformed it into mostruo. It had the hair of serpents and the one that watched its face turned stone. After its birth, the Pegaso lived in Helicón Mount. A day, an old Greek hero whose name was Bellerofón, thought that it could fly with the Pegaso to the Mount Olympus, where lived the Gods. In order to stop it, Zeus sent one moscón so that he bit to the Pegaso. Bellerofón lost control of the horse and it fell to the Earth. The Pegaso continued flying single and arrived at the Mount Olympus, where Zeus received it. Since then, it transports rays for Zeus, who at night placed its figure in the sky like the constellation of the winged horse.
Ik wil ook een vliegend paardquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Pegaso era el caballo alado que salió de Medusa cuando fue decapitada por Perseo. La Medusa Gorgona era antes una bella princesa de Libia. Por que fue seducida por el dios del mar Poseidón en un templo dedicado a Atena, Atena la transformó en un mostruo. Ella tenía el pelo de serpientes y el que mirara su cara se convertía en piedra.
Después de su nacimiento, Pegaso vivió en Monte Helicón. Un día, un héroe Griego antiguo cuyo nombre era Bellerofón, creyó que podía volar con Pegaso al Olimpo, donde vivían los dioses. Para detenerlo, Zeus envió una moscón para que mordiera a Pegaso. Bellerofón perdió control del caballo y se cayó a la Tierra.
Pegaso continuó volando solo y llegó al Olimpo, donde Zeus lo recibió. Desde entonces, transporta los rayos para Zeus, quién colocó su figura en el cielo de la noche como la constelación del caballo alado.
gavarit pa ruski?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat de neuk moet jij nou weer?
По-русски
Nee ze hebben niks meer van zich laten horen, dus ik ga eerst met m'n zeecontainer op vakantiequote:
RC 1:10 Hebridean Black speedtruckquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Er was hier toch ergens een modelrauto topic? Heeft iemand daar de link van?
Njetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
geilquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
D'r reed gisteren een rode 155 2.5 V6 langs, met novitec bestickering en een open uitlaat
Ding trok echt hard op d'r was vast wat mee gebeurd onder de kap.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NjetIn Servie gebruiken we ook cyrillic, het eerste jaar toen ik in me eentje ging moest ik soms omdraaien en nog een keer langs rijden bij verkeersborden op kruisingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vast wel, maar ze zijn sowiezo niet zo langzaam hoor de V6enquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ding trok echt hard op d'r was vast wat mee gebeurd onder de kap.
ik ben toch meer een katten mensquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben in een ander topic bezig.
Aaarrgghhh, hoer op met je kut-brommertje!!!
Mensen die zeiken dat honden moeten worden afgemaakt omdat ze overmatig blaffen.
Me too.quote:
vreemd hequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:32 schreef ThaFreak het volgende:
nog een Dodge RAM SRT-10 gespot.....
wat zit daar een hornyass geluid in zeg![]()
wel een vreemd geluid....quote:
Die van mij is ook een jankert, heb nog geen enkele andere kat zoveel zien miauwen als de mijne.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me too.
Maar dan nog.
Mijn kat miauwt sinds 3 maanden ook elke keer als ie binnen komt. En dat 5 minuten lang.
Daar ga ik hem toch ook niet voor straffen.
10cilinder hequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel een vreemd geluid....
klonk meer als een echt toerenmotor dan als een dikke amerikaan
ik las midden in Mekkaquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:40 schreef Youp het volgende:
een keer 2m naast een ViperSRT10 circuit auto gestaan... met open uitlaten en opgevoerd dus... en die was aan het revven en aan het vlammenwerpen, midden in het Mecce
pruts0rquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:42 schreef ThaFreak het volgende:
pic is niet echt gelukthad het ding ook nog op laagste resolutie staan
![]()
[afbeelding]
quote:
ik mis dat soorrt dingen ook altijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had het niet eens door, zag wel dat er een pickup achter me reed maar echt indrukwekkend zag het er ook niet uit.....anders had ik de tel wel klaar gelegd
![]()
Mag ik die van mij dan ook posten? hihiquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik start wel een nieuwe
Die googleFOk is waardeloos
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxx zocht het centrale Schaalmodel topic.quote:
eeeuh slotjeeeeeeeeeeeuhquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Miniatuurauto's
Doe je best meisje uit Geffen dat nu in Boxmeer werkt en in Arnhem op school gaat met een ex vriendje waar je nog wel intiem mee bent die een CRX heeft
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Miniatuurauto's
Doe je best meisje uit Geffen dat nu in Boxmeer werkt en in Arnhem op school gaat met een ex vriendje waar je nog wel intiem mee bent die een CRX heeft
Waarom? Ik heb me uit de naad gezocht, en er is gewoon blijkbaar geen centraal miniatuur auto topicquote:
nog geen minuut gezocht Schaalmodellen Deel IIquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb me uit de naad gezocht, en er is gewoon blijkbaar geen centraal miniatuur auto topic![]()
check hoe ik het altijd doe.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Verdorie, en ik heb een kwartier gezichtZelfs mn hele active topics doorgebanjerd
ik zal er even over nadenken.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
Kan dit topic niet dicht eigenlijk? GEZOCHT: sites die spoilers verkopen.
Help je hem fatsoenlijk, krijg je nog gezeik.
Het antwoord is nou al 2x gegeven.
uitgedachtquote:
nuttige bijdrage gepostquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog geen minuut gezocht Schaalmodellen Deel II
karbo is gewoon up hoor.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Karbo is down
Nieuw wrak van de week gepost btw
Vuile Modemer..quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik heb het via alle drie links geprobeerd. Kijken of hij het nu wel weer doetComputer deed zonet ook weer raar.
Over computers gesproken: ik heb er vandaag eentje voor mezelf gekochtMn eerste eigen computer
Sinds 1989 dan
Morgen ophalen, meteen telefoonlijntje regelen, en dan over een paar weekjes thuis internetten
Edit: Karbo is up
Jawel, hoezo?quote:
Viel mee, de technische recherche was voor 2u alweer weg, toen zijn we alsnog begonnen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef BazzoS het volgende:
omdat je vandaag niks anders kon doen dan koffie drinken, vanwege die inbraak![]()
wat is vroeg?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor as zaterdag op zandvoort, tenzij Bo ineens besluit wel vroeg op te staan
ik vroeg in het foto soep topic of ze voor de gein eens een chrome grille konden soepen zodat ik kon zien hoe dat staat. Maken ze er dit vanquote:
aardig bootjequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:09 schreef Youp het volgende:
ik met net zo veel geld hebben als die gast
Om 9:15u op zandvoort aanwezig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:57 schreef BoJo het volgende:
ik reed net 160/165 terug naar huis over de A2, en toen ging het van 120 naar 100 max dus ik naar 140 maar toch door karren, zie ik ineens een motoragent achter me dus ik al flink balen en gas los. Komt ie naast me rijden, dus ik knik zo van ja naar hem![]()
![]()
Knikte ie terug en reed ie gewoon door![]()
* BoJo heeft weer eens geluk gehad
MTV, maar de boten zijn al geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
En als je denkt dat hij daar lang mee doet....
En een 160meter lang jacht kost ongeveer ¤160miljoen euroLigt aan de manier van inrichting of het ¤100mljn is of ¤200mljn
Op welke zender is dat programma dan
regel een paar lekker wijven welke van racen houden en ik kom bij je wonenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef BoJo het volgende:
Ik ben niet zo booterig
Ik zou eerder van dat geld een eiland kopen met eigen benzine station en een race baan om en door het eiland. Plus een gedeelte waar je kan rally rijden enzo![]()
Nee, wel zegeltjesquote:
Je hebt toch een toffe pa?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
holi shit![]()
wanneer moet ik dan die kopervet kopen![]()
Hij welquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
regel een paar lekker wijven welke van racen houden en ik kom bij je wonen![]()
wijvenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef Fugie het volgende:
ik zou wijven nemen die van sex houden, maar dat zal wel komen omdat ik zeeuw ben ofzo
wou je op het benzinestation komen werken dan? Je had toch al ervaring?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
regel een paar lekker wijven welke van racen houden en ik kom bij je wonen![]()
mjah dat bootje van 128m zat dus op 200 miljoenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
En als je denkt dat hij daar lang mee doet....
En een 160meter lang jacht kost ongeveer ¤160miljoen euroLigt aan de manier van inrichting of het ¤100mljn is of ¤200mljn
Op welke zender is dat programma dan
ik zal het hem eens vragen, ik heb wel zin om naar zandvoort te gaan eigenlijk... al vind ik het wel belachelijk vroegquote:
mannen onder elkaar hoeven we toch niet eerbiedig te doen ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wijven
Lekker eerbiedig ook weer
alsof hier ooit vrouwen komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wijven
Lekker eerbiedig ook weer
Zoals ik al zei, ligt aan het interieurquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:26 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah dat bootje van 128m zat dus op 200 miljoendie van 160m zal nog wel wat duurder worden
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
mannen onder elkaar hoeven we toch niet eerbiedig te doen ?
als je er mee zit moet je het zeggen hoor, misschien ga ik er dan over nadenken om eerbiedig te zijnquote:
juh... reken maar dat dat redelijk kitscherig is.. alleen dan niet met nep goudquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ligt aan het interieur
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je er mee zit moet je het zeggen hoor, misschien ga ik er dan over nadenken om eerbiedig te zijn
zondag kom je ze fixen toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:
Bo, niet zeuren, het is gratisplus dat ik je remmen ook nog eens kom fixen
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
juh... reken maar dat dat redelijk kitscherig is.. alleen dan niet met nep goud
kan je hem niet naar je ali garage brengen ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef BoJo het volgende:
m'n pa had het erover dat ik een klem nodig heb om de remcillinder te ontlasten ofzo![]()
ik snapte er de ballen van![]()
zodat die fuckingahmed weer met z'n sigaar kan lopen stinken in m'n autoquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je hem niet naar je ali garage brengen ?
Ik ben alleen in het weekend een vrouwquote:
quote:
OEH OEH OEH OEH over een paar dagen er na ben ik ook jarig. Wat ga ik dan wordenquote:
ja is goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
ik bedacht me trouwens dat ik misschien beter kan blijven pitten, anders rij ik 400km alleen om te slapen
25quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH OEH OEH OEH over een paar dagen er na ben ik ook jarig. Wat ga ik dan worden![]()
zo wie gaat het inkoppertje maken
een grote jongen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH OEH OEH OEH over een paar dagen er na ben ik ook jarig. Wat ga ik dan worden![]()
zo wie gaat het inkoppertje maken
jij kwam ook he zaterdagquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
Volwassen ga ik nooit worden dat is 1 ding wat zeker is
Ik zal nooit die berg opkomen laat staan dat ik er weer van af gaquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:55 schreef Youp het volgende:
wanneer je volwassen bent gaat het ook bergafwaarts
Ja ik ga zaterdag 100% zeker. Heb net die gast gesproken met wie ik ga. Dus ik ben er zeker. En het word mooi weer dus mooie kleren aan doen pimp zonnenbril op en slap lullenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:57 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat maffen, morgen mn werk van vandaag afmaken![]()
goed om te weten, ik neem oordoppen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal nooit die berg opkomen laat staan dat ik er weer van af ga
[..]
Ja ik ga zaterdag 100% zeker. Heb net die gast gesproken met wie ik ga. Dus ik ben er zeker. En het word mooi weer dus mooie kleren aan doen pimp zonnenbril op en slap lullen![]()
Ik was vandaag in Den Haagquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ga zaterdag 100% zeker. Heb net die gast gesproken met wie ik ga. Dus ik ben er zeker. En het word mooi weer dus mooie kleren aan doen pimp zonnenbril op en slap lullen![]()
nou geweldige vooruitzichten heb jij danquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Kom je lekker op tijd meequote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom je lekker op tijd mee
He we kunnen een keer op vrijdag met mooi weer wat op een terrasje in scheveningen gaan zuipen?
is niks speciaals in scheveningenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens vandaag 4 Brabussen gezien in Den Haag, en de nieuwe Range Rover Sport![]()
als het een keer mooi weer is effe drankje doen op terrasje op het strand en dan door naar de stad stappuhquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanmorgen belde een maat van me me wakker of ik meeging wat drinken in Den Haag, was ook al om 4uur weg omdat ik moest werken, dus had geen zin om jouw te contacteren
Maar dat kunnen we zeker een keer gaan doen jaKlasgenoot van me woont in Scheveningen en we gaan in de vakantie een keer bij hem op't dakterras BBQ-en
Brabussen zie ik idd ook steeds vakerquote:
Gezelligquote:[..]
als het een keer mooi weer is effe drankje doen op terrasje op het strand en dan door naar de stad stappuh![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
ook_gek, ik lees dat je een trancenicht bent !
en dat zegt een debiel zonder baan die een vrachtwagen bijbel aan het schrijven is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
ook_gek, ik lees dat je een trancenicht bent !
dacht dat je een auto wilde kopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef ook_gek het volgende:
werd ik vanmiddag door de UWV gebeld dat ik effe brief moet sturen dat ik werk gevonden heb. Want dan krijg ik de rest van mijn geld IPV over 6 maanden
Ik krijg dan alles waar ik nog recht op heb en dat is veel heel veel
* ook_gek gaat zo dra het binnen is helemaal los![]()
ja ik wil dat eigelijk wel ja. Maar ik wil zo veelquote:
Yeah, stelletje kneuzen daaroquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
IJsmeis, ruzie met de mensjes uit het Stagairs topic
Ik was het er niet mee eens dat er 10 topics per dag werden geopend (300x10 = 3000 posts)quote:
whehehehehehequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was het er niet mee eens dat er 10 topics per dag werden geopend (300x10 = 3000 posts)
En echt alleen maar met onbenullige posts zoals "Wheheheh" of ":')" .
En toen gingen ze me uitschelden enzo.
En zeggen dat me bannertje kut was dit en dat. Maar ze gebruiken het nog steeds.
Alleen staat er niet meer bij "Thanks to ijsmeis voor de banner" .
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/juiced.html![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/thatsnuts.html
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik voel het bij me zelf!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:42 schreef Youp het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1118569954
deze dan...
amerikanen vinden alles goed als ze er maar mee op tv komen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
je weet dat dit fake is hequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:42 schreef Youp het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1118569954
deze dan...
amerikanen vinden alles goed als ze er maar mee op tv komen
geinig ehquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1118914992
WTF is dit. Ik MOET dit ook hebben!
GEWELDIGquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1118914992
WTF is dit. Ik MOET dit ook hebben!
HA! ik was net 2 minuten eerderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:13 schreef ook_gek het volgende:
hoi
Ik ook niet.quote:
nicequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb gebeld voor een 850 T5 estate, en nu blijf ik bij mijn keuze![]()
Een BMW koop ik wel een keer nieuwdan weet ik tenminste dat ie goed is
Ik nog een maandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:10 schreef BoJo het volgende:
ik moet nog 9 werkdagen werken, ik heb echt geeeeeen zin meer![]()
Eigenlijk is school veel beter buiten het geld dat je er niet voor krijgtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik tot en met 30 juni.
En daarna nog een dag naar school ofzo.
WTFquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:55 schreef aKra het volgende:
Tering me is wasted, begonnen het feest te Huizen in huis van geslaagde toen werden ouders boos verhuisd naur mijn huis en toen beetje gezwommen en gingen zelfs dames naakt in zwemnab (naja hebben string aan boeie ) en we zijn ons nog steeds aan het bezatten alleen een kut iets van het fietsen van huizen naar LOearen is iemand van fiets gevallen en hjeeft gebroken sleutelbeen echtkut vboelen we ons echt kut om maar feest goes wel on zeg maar, GESLAAGDEUH GEFELICITEEEEEEEEEEEURRRRRRRDDDDDDDDDD!
Eh, vanaf 8 juli tot aan septemberquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigenlijk is school veel beter buiten het geld dat je er niet voor krijgt
Want hoeveel weken heb je vakantie? Eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten maar toch
niets, maar heb nu twee abonnementen lopen en vind 1 toch wel genoeg.quote:
je hebt het echt oraal gedaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf.
Ik heb een voldoende voor mijn engels mondeling terwijl ik die super slecht had gemaakt.
*BLIJ*
kort rokje zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf.
Ik heb een voldoende voor mijn engels mondeling terwijl ik die super slecht had gemaakt.
*BLIJ*
Ah, toe?! voor mij?quote:
ieuwquote:
Eindexamenfeestjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
WTF
* Tjabbo is vandaag wel seremoniemeester spelen op bruiloft van zus
Bleh ik wordt steeds wakker, gaan de tuinsproeiers uit wordt ik wakkerquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef aKra het volgende:
[..]
Gek he van 20.00 tot 6-7 uur feesten vol aan de drank en dan weinig slapen enzo...
mietjequote:
Als Herman er niet is, dan doe ik het wel:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef Youp het volgende:
leraren die n half uur achter je staan die vinden dat je niet mag fokken zijn niet oke ole ole
lig niet debiel te doen man... ik wil alleen maar zeggen dat ik daardoor ff redelijk lang afwezig wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als Herman er niet is, dan doe ik het wel:
Stoer
parasietquote:
Ik wil alleen maar even zeggen dat het mij persoonlijk geen hol interesseert dat je door je leraar afwezig bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
lig niet debiel te doen man... ik wil alleen maar zeggen dat ik daardoor ff redelijk lang afwezig was
Arbeiderquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:10 schreef BoJo het volgende:
het is niet eens een 5 serie die eerst foto, en dan nog in het spaanskut topic
![]()
dan hou je dat maar lekker voor jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar even zeggen dat het mij persoonlijk geen hol interesseert dat je door je leraar afwezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |