* ivetje is te schijterig voor die familie...strax heb ik nog ruzie met de ook, en ze zijn echt tot alles toe in staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef SamuraiJack het volgende:
Even naar buiten lopen en er wat van zeggen.
Die komen pas als er doden gevallen zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef Etcetera het volgende:
bel politie met een klacht over overlast, vraagof ze door de buurt willen rijden.....
Helaas heb ik die niet zo even hier staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Megumi het volgende:
Met het bpvenstaande voertuig hoef je niet bang te zijn.
Omgquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Helaas heb ik die niet zo even hier staanEn politie doet er idd nix aan. Vader heeft al aantal keren gebeld, ook over scootertjes, hondjes 3 deuren verder die blaffen etc. Ze doen nix
En ik was nou niet echt van plan om die 1e dode te worden
Een hond kan je opvoeden hoor! En daarnaast kan je hem iig in de bench flikkeren binnen!! Nu zitten ze de hele dag te janken buiten en te blaffen, als jij een hond wil prima maar zorg er dan voor dat er verder niemand last van heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OmgBen jij er zo een.
Je kan ook moeilijk tegen een hond zeggen dat ie zijn kop moet houden hè.
Het is een DIER.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Een hond kan je opvoeden hoor! En daarnaast kan je hem iig in de bench flikkeren binnen!! Nu zitten ze de hele dag te janken buiten en te blaffen, als jij een hond wil prima maar zorg er dan voor dat er verder niemand last van heeft.
En ow, ben jij er zo een. Die z'n hond dus lekker buiten laat zitten blaffen zodat jij er binnen geen last van hebt maar de buren etc. wel
dit is ook klaagbaak...klagen mag dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:55 schreef boyv het volgende:
Mietje, beetje zeiken op het internet en er zelf niks aan proberen te doen.
"Jamaar jamaar, dan gooien ze m'n ramen in."
Goedzo meid, zo kom je voor jezelf op [afbeelding]
Ja joh, ik ben idd een verwend nestquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een DIER.
Niet alle dieren kan je opvoeden zoals JIJ wil.
En wtf is er mis met een hond die blaft. Nou boehoehoe. Ga dan lekker zelf binnen zitten.
Verwend nest.
Omdat de hond van jouw vriend dat wel kan betekent niet dat elke hond dat kan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben idd een verwend nestIk zit binnen, domme doos. En jij wordt niet elke ochtend om 6 uur wakker gemaakt door een stel kut-hondjes van 3 deuren verder. Daarnaast kan je een hond heel goed afleren dat ie de hele dag moet blaffen hoor...waarom kan de hond van mijn vriend het dan wel
En ga ff ergens anders verder off topic lopen kwallen....trut
Als jij had kunnen lezen had je kunnen zien dat mijn VADER gebeld had over die kut-beesten en niet ik. En waarom ik op fok zit ipv zit te leren? Omdat dat niet gaat met dat kut-brommertje de hele tijd voor de deur he...maar goed, dat had je ook al kunnen lezen. Blijkbaar kan je dat dus niet...quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat de hond van jouw vriend dat wel kan betekent niet dat elke hond dat kan.
Als dat zo was, dan hadden we allemaal dezelfde saaie hond hey!
En je zegt wel "ik moet leren boehoeheoheoe".
Wtf doe je dan op fok! ?
En open jij dan geen topic als je daar niet tegen kan. Kutwijf.
En JIJ zeikt erover. En dat bewijst het helemaal aangezien je het kut-beesten noemt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als jij had kunnen lezen had je kunnen zien dat mijn VADER gebeld had over die kut-beesten en niet ik. En waarom ik op fok zit ipv zit te leren? Omdat dat niet gaat met dat kut-brommertje de hele tijd voor de deur he...maar goed, dat had je ook al kunnen lezen. Blijkbaar kan je dat dus niet...
ik zeik over een kut-brommertje...ook dat had je kunnen lezen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En JIJ zeikt erover. En dat bewijst het helemaal aangezien je het kut-beesten noemt.
Huillie.
niets, behalve dat het herrie maakt, en dat is waar de TS over klaagtquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een DIER.
Niet alle dieren kan je opvoeden zoals JIJ wil.
En wtf is er mis met een hond die blaft. Nou boehoehoe. Ga dan lekker zelf binnen zitten.
Verwend nest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |