maak dan foto's van de werkelijke autoquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[afbeelding]
Zo een staat sinds gister bij ons in de garage![]()
(Al verteld maar moest hem toch even laten zien)
oh kut is dat de 3 seriequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Youp het volgende:
ehm bo.... die bovenste is geen 2004 5serie
Geen middelen toe. Bovendien ziet hij precies hetzelfde eruitquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Youp het volgende:
[..]
maak dan foto's van de werkelijke auto
Als Bojo het zegt, heb je het maar te accepterenquote:
Iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als Bojo het zegt, heb je het maar te accepteren
Sjoewequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als Bojo het zegt, heb je het maar te accepteren
Bojoquote:
is dat friesch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Pegaso era el caballo alado que salió de Medusa cuando fue decapitada por Perseo. La Medusa Gorgona era antes una bella princesa de Libia. Por que fue seducida por el dios del mar Poseidón en un templo dedicado a Atena, Atena la transformó en un mostruo. Ella tenía el pelo de serpientes y el que mirara su cara se convertía en piedra.
Después de su nacimiento, Pegaso vivió en Monte Helicón. Un día, un héroe Griego antiguo cuyo nombre era Bellerofón, creyó que podía volar con Pegaso al Olimpo, donde vivían los dioses. Para detenerlo, Zeus envió una moscón para que mordiera a Pegaso. Bellerofón perdió control del caballo y se cayó a la Tierra.
Pegaso continuó volando solo y llegó al Olimpo, donde Zeus lo recibió. Desde entonces, transporta los rayos para Zeus, quién colocó su figura en el cielo de la noche como la constelación del caballo alado.
Wat de neuk moet jij nou weer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
The Pegaso was the winged horse that left Medusa when it was beheaded by Perseo. The Medusa Gorgona was before a beautiful princess of Libya. So that it was seduced by the God of the sea Poseidón in a temple dedicated to Atena, Atena transformed it into mostruo. It had the hair of serpents and the one that watched its face turned stone. After its birth, the Pegaso lived in Helicón Mount. A day, an old Greek hero whose name was Bellerofón, thought that it could fly with the Pegaso to the Mount Olympus, where lived the Gods. In order to stop it, Zeus sent one moscón so that he bit to the Pegaso. Bellerofón lost control of the horse and it fell to the Earth. The Pegaso continued flying single and arrived at the Mount Olympus, where Zeus received it. Since then, it transports rays for Zeus, who at night placed its figure in the sky like the constellation of the winged horse.
Ik wil ook een vliegend paardquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Pegaso era el caballo alado que salió de Medusa cuando fue decapitada por Perseo. La Medusa Gorgona era antes una bella princesa de Libia. Por que fue seducida por el dios del mar Poseidón en un templo dedicado a Atena, Atena la transformó en un mostruo. Ella tenía el pelo de serpientes y el que mirara su cara se convertía en piedra.
Después de su nacimiento, Pegaso vivió en Monte Helicón. Un día, un héroe Griego antiguo cuyo nombre era Bellerofón, creyó que podía volar con Pegaso al Olimpo, donde vivían los dioses. Para detenerlo, Zeus envió una moscón para que mordiera a Pegaso. Bellerofón perdió control del caballo y se cayó a la Tierra.
Pegaso continuó volando solo y llegó al Olimpo, donde Zeus lo recibió. Desde entonces, transporta los rayos para Zeus, quién colocó su figura en el cielo de la noche como la constelación del caballo alado.
gavarit pa ruski?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat de neuk moet jij nou weer?
По-русски
Nee ze hebben niks meer van zich laten horen, dus ik ga eerst met m'n zeecontainer op vakantiequote:
RC 1:10 Hebridean Black speedtruckquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Er was hier toch ergens een modelrauto topic? Heeft iemand daar de link van?
Njetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
geilquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
D'r reed gisteren een rode 155 2.5 V6 langs, met novitec bestickering en een open uitlaat
Ding trok echt hard op d'r was vast wat mee gebeurd onder de kap.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NjetIn Servie gebruiken we ook cyrillic, het eerste jaar toen ik in me eentje ging moest ik soms omdraaien en nog een keer langs rijden bij verkeersborden op kruisingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vast wel, maar ze zijn sowiezo niet zo langzaam hoor de V6enquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ding trok echt hard op d'r was vast wat mee gebeurd onder de kap.
ik ben toch meer een katten mensquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben in een ander topic bezig.
Aaarrgghhh, hoer op met je kut-brommertje!!!
Mensen die zeiken dat honden moeten worden afgemaakt omdat ze overmatig blaffen.
Me too.quote:
vreemd hequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:32 schreef ThaFreak het volgende:
nog een Dodge RAM SRT-10 gespot.....
wat zit daar een hornyass geluid in zeg![]()
wel een vreemd geluid....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |