quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zuig echt
Ik vind die 3de missie al moeilijk bij Sweet
Dat sprayen
Gezellig missie ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Bananenman het volgende:
Pff, zit je 3 uurtjes op school en alweer 3 pagina's vol hoor
Ik ga weer spelen. Klotemissies van Zero, nog steeds vast bij de missie waar ik al die klotebestelbusjes moet opblazen
schiet net als ik je vriendin af, dan kan je door met de missie'squote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik hem heb! Morgen komtie binnen, "helaas" ga ik morgen avond bij me vriendin eten en dan moet ik naar een feesje, dan moet ik zaterdag naar Fields of Rock en zondag moet ik echt me casus systeembouw maken anders ben ik echt de lul maandagavond bij me cursus, dinsdag heb ik al afgsproken om films te gaan kijken bij een maatje van me die ik veel te weinig zie en dan kan ik VOLGENDE week woensdag eindelijk eens beginnen!
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
zou SanAndreasLoserSSJ beter staan ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
schiet net als ik je vriendin af, dan kan je door met de missie's![]()
Ik ben pas bij de 2e missiequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zuig echt
Ik vind die 3de missie al moeilijk bij Sweet
Dat sprayen
http://www.memtest86.com/quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef CosmoNut het volgende:
godverdomme! hij doet weer niet : r:rweet iemand hier mss waar het aan kan liggen? (amd heb jij even zon mem test voor me?)
gedaan maar dan leest ie m nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.memtest86.com/
Moet op een diskette, dan in je BIOS instellen dat ie vanaf diskette opstart
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Cerbie het volgende:
"Blue Screen Of Death", zo'n blauw scherm met in witte letters een foutmelding, onder Windowsgebruikers erg bekend
en wat schiet ik daarmee op? dan start ie niet meer automatisch op dan blijft hij toch hangen in het spel of niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
heb je windows XP?
ga dan naar:
start > settings/instellingen > config scherm/control panel > system > advanced > startup and recovery > settings
"automatisch restarten" uitvinken
ik heb nog geen 1 x in het spel een hoertje opgepiktquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
mijn neger wou een keertje noiken, dus een hoertje opgepikt, door een tuin heen gereden en daar was het goed volgens haar, mag je daar niet noiken, kwam er een agent aan, moest ik daar weer overheen rijden, crossen met politiewagens naar de pay and spray en mijn auto laten painten. Wil die bitch niet meer.
Nu heeft ze plek voor een extra oog in haar voorhoofd
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
mijn neger wou een keertje noiken, dus een hoertje opgepikt, door een tuin heen gereden en daar was het goed volgens haar, mag je daar niet noiken, kwam er een agent aan, moest ik daar weer overheen rijden, crossen met politiewagens naar de pay and spray en mijn auto laten painten. Wil die bitch niet meer.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
Doodslaan met een dildo is ook hilarisch!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
Zie cerbiequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef CosmoNut het volgende:
godverdomme! hij doet weer niet : r:rweet iemand hier mss waar het aan kan liggen? (amd heb jij even zon mem test voor me?)
als je nu een blauw scherm krijgt dan kan je tenminste even rustig lezen wat er staat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:27 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
en wat schiet ik daarmee op? dan start ie niet meer automatisch op dan blijft hij toch hangen in het spel of niet?
ik heb het gedaan ff kijken of het ook wat helpt brbquote:
bij hoeveel procent had je de verhaallijn klaar dan>?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zit nu op 75%.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zit nu op 75%.
Ergens nabij de 70%quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
bij hoeveel procent had je de verhaallijn klaar dan>?
Ik naar de plek toerijden. Ik naar binnen, doet ie hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik heb het gedaan ff kijken of het ook wat helpt brb![]()
Zuur! Ik zou nnietw eten wat je eraan zou kunnen doen! Ik hoop dattie draait op mijn systeem!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ik naar de plek toerijden. Ik naar binnen, doet ie het![]()
![]()
. Maar daarna moest ik er nog een keer zijn. En jawel hoor meneer vertoonde het zo olijke mooie zeeblauwe kleurtje
![]()
![]()
![]()
Shortcuts naar je MP3's.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:56 schreef W2O het volgende:
C:\Documents and Settings\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
Daar moeten je mp3's in![]()
Hahaha, gewoon blijven proberen joh. Je krijgt het vanzelf wel onder de knie. Heb ook een paar keer de neiging gehad om mijn beeldscherm door het raam naar buiten te gooien, maar wist me uiteindelijk in toom te houden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef W2O het volgende:
Iemand hier die voor mij het vliegbrevet wil halen? Mailadres staat in mijn profiel![]()
Wel klote da tje altijd weer moet scannenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:56 schreef W2O het volgende:
C:\Documents and Settings\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
Daar moeten je mp3's in![]()
Heb je niets anders te doen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Je bent al behoorlijk ver. Ik zit op het moment op 41.71%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |