31 + 9quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Tain: waarom moest het deel 40 worden dan?
Ik heb een IDquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er niet mag komen en je zwemt er naar toe krijg je een wanted level van 4 waar schijnlijk ben je dan een illegaal ofzo
Ja. Het heeft echt geen nut. En PC/Xbox stond veel beterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Tain: waarom moest het deel 40 worden dan?
quote:
De enige reden waarom er in het begin twee topics waren was om spoilers te voorrkomen voor de Xbox en PC aangezien het spel toen nog niet voor deze twee platformen uit was. Die reden gaat nu niet meer op, dus dan kan het gewoon bij elkaar. En wat boeit het of er nu pc/xbox staat of multi, het blijft hetzelfde spelquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Het heeft echt geen nut. En PC/Xbox stond veel beter
3e eiland? Damn, had het een uurtje gespeeld om te kijken hoe het was, heb ook nog maar 2 missies gedaan, maar op het 1e eiland raakte ik al de weg kwijtquote:
Dan moet ik het maar accepterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
De enige reden waarom er in het begin twee topics waren was om spoilers te voorrkomen voor de Xbox en PC aangezien het spel toen nog niet voor deze twee platformen uit was. Die reden gaat nu niet meer op, dus dan kan het gewoon bij elkaar. En wat boeit het of er nu pc/xbox staat of multi, het blijft hetzelfde spel
Ik heb samen met haar in haar huis een 'kop koffie' gedronkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef numero_uno het volgende:
ik wil dat mijn neger met zn vriendin gaat nuecken maar hoeveel dates ik ook doe ze wilt niet de hoer![]()
Mark "B-Dup" Waynequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef SuperUli het volgende:
Ik geloof dat ik in de aftiteling las dat The Game ook een voice-over doet, van een van de main characters...weet iemand precies welke character hij is? Keek daar namelijk in de vlugheid overheen...
Ja maar hoe doejje dat dan? Hoe vaak moet je die biatch dan daten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb samen met haar in haar huis een 'kop koffie' gedronken
3e keer volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja maar hoe doejje dat dan? Hoe vaak moet je die biatch dan daten?
Je bedoelt dat die bitch jou onder handen heeft genomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik heb een bitch ff goed onder handen genomen, ze hield van sm
Compenseert toch een gemis uit je échte leven hequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:34 schreef renz0r het volgende:
Ik vond het ook altijd leuk om hem dagelijks te laten krikken met zn vriendin
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:23 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb m'n vriendin ook afgeknalt
wel jammer dat een headshot niet genoeg is; je moet wel flink je lood naar je date moet gooien voordat "ze het uitmaakt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag 100%quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:23 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb m'n vriendin ook afgeknalt
wel jammer dat een headshot niet genoeg is; je moet wel flink je lood naar je date moet gooien voordat "ze het uitmaakt"
Vrouwtjes zat dacht ik zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is volges mij een storyline die je moet volgenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Vrouwtjes zat dacht ik zo![]()
Ik heb nu alle Zero missies (makkelijk joh) en Woozie missies gedaan. Enige wat nog op de kaart staat is de hoerentent van die ene kerel, ten noorden van het tweede eiland. Moet ik die missies ook doen? Vind ik suf nml
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Meneer_Storm het volgende:Daarom ga ik eerst wapens kopen en daarna (dus voor een missie) opnieuw savenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, dat doe ik ook altijd natuurlijk. Scheelt ook weer in de tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Daarom ga ik eerst wapens kopen en daarna (dus voor een missie) opnieuw saven
Bron/url?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je al je vriendinnen afknalt kan je nog steeds 100 % halen.
http://db.gamefaqs.com/co(...)o_sa_vehicle_loc.pngquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef ElmarO het volgende:
Deze onderstaande sites zijn denk ik wel handig voor import/export.
http://db.gamefaqs.com/co(...)sa_car_locations.txt
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=317&page=import_export
Doet het nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
http://db.gamefaqs.com/co(...)o_sa_vehicle_loc.png
Deze map kan er dan ook bij, staan plaatsen op waar bepaalde auto's die je nodig hebt respawnen
mem test?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef CosmoNut het volgende:
Mijn pc loopt telkens vast (net nieuw) als ik op 1 bepaalde plek kom. Ik krijg dan telkens blauw scherm
Ik heb het volgende:
P4 4.0 ghz
1024 mb geheugen
128 mb videokaart ( asus extreme AX600 pro)
drivers ook geinstalleerd voor de vid kaart
een 4ghz XCPUquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef CosmoNut het volgende:
Mijn pc loopt telkens vast (net nieuw) als ik op 1 bepaalde plek kom. Ik krijg dan telkens blauw scherm
Ik heb het volgende:
P4 4.0 ghz
1024 mb geheugen
128 mb videokaart ( asus extreme AX600 pro)
drivers ook geinstalleerd voor de vid kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |