31 + 9quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Tain: waarom moest het deel 40 worden dan?
Ik heb een IDquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er niet mag komen en je zwemt er naar toe krijg je een wanted level van 4 waar schijnlijk ben je dan een illegaal ofzo
Ja. Het heeft echt geen nut. En PC/Xbox stond veel beterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Tain: waarom moest het deel 40 worden dan?
quote:
De enige reden waarom er in het begin twee topics waren was om spoilers te voorrkomen voor de Xbox en PC aangezien het spel toen nog niet voor deze twee platformen uit was. Die reden gaat nu niet meer op, dus dan kan het gewoon bij elkaar. En wat boeit het of er nu pc/xbox staat of multi, het blijft hetzelfde spelquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Het heeft echt geen nut. En PC/Xbox stond veel beter
3e eiland? Damn, had het een uurtje gespeeld om te kijken hoe het was, heb ook nog maar 2 missies gedaan, maar op het 1e eiland raakte ik al de weg kwijtquote:
Dan moet ik het maar accepterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
De enige reden waarom er in het begin twee topics waren was om spoilers te voorrkomen voor de Xbox en PC aangezien het spel toen nog niet voor deze twee platformen uit was. Die reden gaat nu niet meer op, dus dan kan het gewoon bij elkaar. En wat boeit het of er nu pc/xbox staat of multi, het blijft hetzelfde spel
Ik heb samen met haar in haar huis een 'kop koffie' gedronkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef numero_uno het volgende:
ik wil dat mijn neger met zn vriendin gaat nuecken maar hoeveel dates ik ook doe ze wilt niet de hoer![]()
Mark "B-Dup" Waynequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef SuperUli het volgende:
Ik geloof dat ik in de aftiteling las dat The Game ook een voice-over doet, van een van de main characters...weet iemand precies welke character hij is? Keek daar namelijk in de vlugheid overheen...
Ja maar hoe doejje dat dan? Hoe vaak moet je die biatch dan daten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb samen met haar in haar huis een 'kop koffie' gedronken
3e keer volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja maar hoe doejje dat dan? Hoe vaak moet je die biatch dan daten?
Je bedoelt dat die bitch jou onder handen heeft genomenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik heb een bitch ff goed onder handen genomen, ze hield van sm
Compenseert toch een gemis uit je échte leven hequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:34 schreef renz0r het volgende:
Ik vond het ook altijd leuk om hem dagelijks te laten krikken met zn vriendin
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:23 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb m'n vriendin ook afgeknalt
wel jammer dat een headshot niet genoeg is; je moet wel flink je lood naar je date moet gooien voordat "ze het uitmaakt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag 100%quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:23 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb m'n vriendin ook afgeknalt
wel jammer dat een headshot niet genoeg is; je moet wel flink je lood naar je date moet gooien voordat "ze het uitmaakt"
Vrouwtjes zat dacht ik zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is volges mij een storyline die je moet volgenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Vrouwtjes zat dacht ik zo![]()
Ik heb nu alle Zero missies (makkelijk joh) en Woozie missies gedaan. Enige wat nog op de kaart staat is de hoerentent van die ene kerel, ten noorden van het tweede eiland. Moet ik die missies ook doen? Vind ik suf nml
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Meneer_Storm het volgende:Daarom ga ik eerst wapens kopen en daarna (dus voor een missie) opnieuw savenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, dat doe ik ook altijd natuurlijk. Scheelt ook weer in de tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Daarom ga ik eerst wapens kopen en daarna (dus voor een missie) opnieuw saven
Bron/url?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je al je vriendinnen afknalt kan je nog steeds 100 % halen.
http://db.gamefaqs.com/co(...)o_sa_vehicle_loc.pngquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef ElmarO het volgende:
Deze onderstaande sites zijn denk ik wel handig voor import/export.
http://db.gamefaqs.com/co(...)sa_car_locations.txt
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=317&page=import_export
Doet het nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
http://db.gamefaqs.com/co(...)o_sa_vehicle_loc.png
Deze map kan er dan ook bij, staan plaatsen op waar bepaalde auto's die je nodig hebt respawnen
mem test?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef CosmoNut het volgende:
Mijn pc loopt telkens vast (net nieuw) als ik op 1 bepaalde plek kom. Ik krijg dan telkens blauw scherm
Ik heb het volgende:
P4 4.0 ghz
1024 mb geheugen
128 mb videokaart ( asus extreme AX600 pro)
drivers ook geinstalleerd voor de vid kaart
een 4ghz XCPUquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef CosmoNut het volgende:
Mijn pc loopt telkens vast (net nieuw) als ik op 1 bepaalde plek kom. Ik krijg dan telkens blauw scherm
Ik heb het volgende:
P4 4.0 ghz
1024 mb geheugen
128 mb videokaart ( asus extreme AX600 pro)
drivers ook geinstalleerd voor de vid kaart
Fuck you man, what the fuck is this shit? Your fucking with me homie?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zuig echt
Ik vind die 3de missie al moeilijk bij Sweet
Dat sprayen
Gezellig missie ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Bananenman het volgende:
Pff, zit je 3 uurtjes op school en alweer 3 pagina's vol hoor
Ik ga weer spelen. Klotemissies van Zero, nog steeds vast bij de missie waar ik al die klotebestelbusjes moet opblazen
schiet net als ik je vriendin af, dan kan je door met de missie'squote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik hem heb! Morgen komtie binnen, "helaas" ga ik morgen avond bij me vriendin eten en dan moet ik naar een feesje, dan moet ik zaterdag naar Fields of Rock en zondag moet ik echt me casus systeembouw maken anders ben ik echt de lul maandagavond bij me cursus, dinsdag heb ik al afgsproken om films te gaan kijken bij een maatje van me die ik veel te weinig zie en dan kan ik VOLGENDE week woensdag eindelijk eens beginnen!
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
zou SanAndreasLoserSSJ beter staan ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
schiet net als ik je vriendin af, dan kan je door met de missie's![]()
Ik ben pas bij de 2e missiequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
ik zuig echt
Ik vind die 3de missie al moeilijk bij Sweet
Dat sprayen
http://www.memtest86.com/quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef CosmoNut het volgende:
godverdomme! hij doet weer niet : r:rweet iemand hier mss waar het aan kan liggen? (amd heb jij even zon mem test voor me?)
gedaan maar dan leest ie m nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.memtest86.com/
Moet op een diskette, dan in je BIOS instellen dat ie vanaf diskette opstart
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef Cerbie het volgende:
"Blue Screen Of Death", zo'n blauw scherm met in witte letters een foutmelding, onder Windowsgebruikers erg bekend
en wat schiet ik daarmee op? dan start ie niet meer automatisch op dan blijft hij toch hangen in het spel of niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
heb je windows XP?
ga dan naar:
start > settings/instellingen > config scherm/control panel > system > advanced > startup and recovery > settings
"automatisch restarten" uitvinken
ik heb nog geen 1 x in het spel een hoertje opgepiktquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
mijn neger wou een keertje noiken, dus een hoertje opgepikt, door een tuin heen gereden en daar was het goed volgens haar, mag je daar niet noiken, kwam er een agent aan, moest ik daar weer overheen rijden, crossen met politiewagens naar de pay and spray en mijn auto laten painten. Wil die bitch niet meer.
Nu heeft ze plek voor een extra oog in haar voorhoofd
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
mijn neger wou een keertje noiken, dus een hoertje opgepikt, door een tuin heen gereden en daar was het goed volgens haar, mag je daar niet noiken, kwam er een agent aan, moest ik daar weer overheen rijden, crossen met politiewagens naar de pay and spray en mijn auto laten painten. Wil die bitch niet meer.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
Doodslaan met een dildo is ook hilarisch!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:29 schreef Ronhui het volgende:
Zie cerbiequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef CosmoNut het volgende:
godverdomme! hij doet weer niet : r:rweet iemand hier mss waar het aan kan liggen? (amd heb jij even zon mem test voor me?)
als je nu een blauw scherm krijgt dan kan je tenminste even rustig lezen wat er staat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:27 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
en wat schiet ik daarmee op? dan start ie niet meer automatisch op dan blijft hij toch hangen in het spel of niet?
ik heb het gedaan ff kijken of het ook wat helpt brbquote:
bij hoeveel procent had je de verhaallijn klaar dan>?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zit nu op 75%.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
Zit nu op 75%.
Ergens nabij de 70%quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
bij hoeveel procent had je de verhaallijn klaar dan>?
Ik naar de plek toerijden. Ik naar binnen, doet ie hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ik heb het gedaan ff kijken of het ook wat helpt brb![]()
Zuur! Ik zou nnietw eten wat je eraan zou kunnen doen! Ik hoop dattie draait op mijn systeem!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ik naar de plek toerijden. Ik naar binnen, doet ie het![]()
![]()
. Maar daarna moest ik er nog een keer zijn. En jawel hoor meneer vertoonde het zo olijke mooie zeeblauwe kleurtje
![]()
![]()
![]()
Shortcuts naar je MP3's.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:56 schreef W2O het volgende:
C:\Documents and Settings\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
Daar moeten je mp3's in![]()
Hahaha, gewoon blijven proberen joh. Je krijgt het vanzelf wel onder de knie. Heb ook een paar keer de neiging gehad om mijn beeldscherm door het raam naar buiten te gooien, maar wist me uiteindelijk in toom te houden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef W2O het volgende:
Iemand hier die voor mij het vliegbrevet wil halen? Mailadres staat in mijn profiel![]()
Wel klote da tje altijd weer moet scannenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:56 schreef W2O het volgende:
C:\Documents and Settings\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
Daar moeten je mp3's in![]()
Heb je niets anders te doen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Je bent al behoorlijk ver. Ik zit op het moment op 41.71%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |