Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
haha jij de SC bewakenquote:Ja dus
ZIt ik hier braaf te wachten!
Iedereen die online komt! Elkaa even bij praat in de ochtend
Gezellig, praat, praat, praat
Maar nee, iedereen op eens werken en zo
De baas aan je buro, net als of je druk bent
Mensen met tentamens en examen uitslagen
En ik maar braaf DIG Sc bewaken!
Oi !quote:
Ben ik even blij dat ik dat gehad hebquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zit thuis, nu even wat eten en dan hard aan de slag voor school
Hequote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dat gehad heb
Ik heb echt een hekel aan school, nutteloze opleidingen![]()
Werken moeten die studentjes
tssk de slowchat bewaken en dan je pc verlatenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:48 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh! op werk aangekomen
schoolquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dat gehad heb
Ik heb echt een hekel aan school, nutteloze opleidingen![]()
Werken moeten die studentjes
Ben er toch redelijk snel weer!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk de slowchat bewaken en dan je pc verlaten![]()
Ik laat jullie nooit lang met rustquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat moeten we idd eerlijk toegeven ja
Dus een stanger van DIG-SC?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik laat jullie nooit lang met rust![]()
quote:
Als devvie en troel nou ook weer vaker komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Iig een goeie bekende / vaste klant
SC zou niet hetzelfde zijn zonder godlike02 !
Andere tijdzonequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar blijkbaar hebben zij het ook wel druk enzo
helaasquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik laat jullie nooit lang met rust![]()
Welke teller?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef Troel het volgende:
Godt??? Heb je de teller alweer op nul gezet???
hmmm, is er hier iets moois aan het bloeien ?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hmmm, is er hier iets moois aan het bloeien ?
Haat en liefde met Godt
Terug zeuren!quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef Troel het volgende:
Mijn spiertje doet pijnHet zeurt een beetje in mijn schouder.
* mschol heeft spierpijn in z'n nekquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef Troel het volgende:
Mijn spiertje doet pijnHet zeurt een beetje in mijn schouder.
klote manier geslapen misschien wel???quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
Waarvan kan je nou spierpijn in je nek hebben?
headbangen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
pijpen, beffen, verkeerd liggen 's nachts (teveel kussens bijvoorbeeld!)quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm mja.. of op de tocht gelegen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
klote manier geslapen misschien wel???
denk dat dat het is, heb het sinds vanochtend, had het gister ook al sins de ochtend en was 's avonds weg..
Beffen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef Troel het volgende:
[..]
pijpen, beffen, verkeerd liggen 's nachts (teveel kussens bijvoorbeeld!)
Waar haal je dan je zuurstof vandaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beffen?
Vrouw boven op je gezicht!
Kutquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Jump het volgende:
k-pagina ?
Vmware?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
die gare pagina met asp en sql.. Moet ik eerst win2k3 op me eigen bak installeren waar ik geen zin in heb aangezien anders ms sqlserver niet draait..
maar dan zit ik nog ermee dat ik dan moeilijker een asppagina kan makenquote:
ja dan bekijk je het zelf maar!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar dan zit ik nog ermee dat ik dan moeilijker een asppagina kan maken. Moet dat ding nog helemaal schrijven, en de online tutorials die beschikbaar zijn, zijn eigenlijk ook niet de moeite waard of snap ik weinig van
Logitech of MSquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
Als je een toetsenbord wil kopen, voor welk merk zouden jullie gaan?
omdat ik verliefd ben geworden op de tobo van me laptopquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef devzero het volgende:
Waarom zou je een laptop-toetsenbord willen? Ik vind het maar klote dingen, misschien heb ik wel te grote handen
Eenschquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef devzero het volgende:
Waarom zou je een laptop-toetsenbord willen? Ik vind het maar klote dingen, misschien heb ik wel te grote handen
maar rete onhandigquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef JortK het volgende:
Ik zou kiezen voor je schermtoetsenbord
Lekker voordelig
ik heb zo'n ultra X van logitech, zijn net laptop keyboardjes, aan te sluiten middels USB en PS/2.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat ik verliefd ben geworden op de tobo van me laptopen telkens als ik op een gewone tobo zit te typen dat het irritant typt!
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Logitech vind ik zeer lekker tikken, hoe is't met MS?
Straks heb je hier ook nog banquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
sorry voor mijn irritante en overdreven gedrag, maare:
IK BEN GESLAAAGDD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
logitech..quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
Als je een toetsenbord wil kopen, voor welk merk zouden jullie gaan?
chilllquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geslaagd voor je veterstrikdiploma?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tofquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een schoffel bedienen heb je talent voor nodigquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
tof [afbeelding]
En nu? Een baan bij de plantsoenendients?
Nog bedankt voor je antwoord in het feedbacktopique!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een schoffel bedienen heb je talent voor nodig![]()
Ik vind het ook klote dingen. Dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NPquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord in het feedbacktopique!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een schoffel bedienen heb je talent voor nodig![]()
Het was ook wel een beetje voor de hand liggendquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord in het feedbacktopique!
Het lag wel aan de top van mijn kennisquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje voor de hand liggend
Aan jouw kennis twijfel ik ook absoluut nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het lag wel aan de top van mijn kennis![]()
Dat is heel overzichtelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan jouw kennis twijfel ik ook absoluut niet
Niet meer doen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:54 schreef SHERMAN het volgende:
Zo nu weer 2 uurtjes werken en dan vanavond de pc van mijn broertje weer fixen, heeft hem wéér verkloot. Word er gek van.
das niet leuk...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet meer doen!
Dan leren ze het nooit
Zelf laten doen en aanwijzingen geven?
Ook goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet leuk...
gewoon installeren met de spullen die hij wilt en dan met windows policy's ALLES dichtgooien
en dan jij zo van "ikkke niet weten, ik heb geen tikjd om te installeren"
Is waarschijnlijk wel het verstandigst.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ghost maken, na installatie een ghost image van de installatie, cd geven en zeggen: zo.. volgende keer mag jij het doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |