ja dan bekijk je het zelf maar!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar dan zit ik nog ermee dat ik dan moeilijker een asppagina kan maken. Moet dat ding nog helemaal schrijven, en de online tutorials die beschikbaar zijn, zijn eigenlijk ook niet de moeite waard of snap ik weinig van
Logitech of MSquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
Als je een toetsenbord wil kopen, voor welk merk zouden jullie gaan?
omdat ik verliefd ben geworden op de tobo van me laptopquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef devzero het volgende:
Waarom zou je een laptop-toetsenbord willen? Ik vind het maar klote dingen, misschien heb ik wel te grote handen
Eenschquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef devzero het volgende:
Waarom zou je een laptop-toetsenbord willen? Ik vind het maar klote dingen, misschien heb ik wel te grote handen
maar rete onhandigquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef JortK het volgende:
Ik zou kiezen voor je schermtoetsenbord
Lekker voordelig
ik heb zo'n ultra X van logitech, zijn net laptop keyboardjes, aan te sluiten middels USB en PS/2.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat ik verliefd ben geworden op de tobo van me laptopen telkens als ik op een gewone tobo zit te typen dat het irritant typt!
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Logitech vind ik zeer lekker tikken, hoe is't met MS?
Straks heb je hier ook nog banquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
sorry voor mijn irritante en overdreven gedrag, maare:
IK BEN GESLAAAGDD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
logitech..quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
Als je een toetsenbord wil kopen, voor welk merk zouden jullie gaan?
chilllquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geslaagd voor je veterstrikdiploma?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tofquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een schoffel bedienen heb je talent voor nodigquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
tof [afbeelding]
En nu? Een baan bij de plantsoenendients?
Nog bedankt voor je antwoord in het feedbacktopique!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een schoffel bedienen heb je talent voor nodig![]()
Ik vind het ook klote dingen. Dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef cygnusx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NPquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord in het feedbacktopique!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een schoffel bedienen heb je talent voor nodig![]()
Het was ook wel een beetje voor de hand liggendquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord in het feedbacktopique!
Het lag wel aan de top van mijn kennisquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje voor de hand liggend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |