Aan jouw kennis twijfel ik ook absoluut nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het lag wel aan de top van mijn kennis![]()
Dat is heel overzichtelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan jouw kennis twijfel ik ook absoluut niet
Niet meer doen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:54 schreef SHERMAN het volgende:
Zo nu weer 2 uurtjes werken en dan vanavond de pc van mijn broertje weer fixen, heeft hem wéér verkloot. Word er gek van.
das niet leuk...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet meer doen!
Dan leren ze het nooit
Zelf laten doen en aanwijzingen geven?
Ook goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet leuk...
gewoon installeren met de spullen die hij wilt en dan met windows policy's ALLES dichtgooien
en dan jij zo van "ikkke niet weten, ik heb geen tikjd om te installeren"
Is waarschijnlijk wel het verstandigst.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ghost maken, na installatie een ghost image van de installatie, cd geven en zeggen: zo.. volgende keer mag jij het doen!
Ok okquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel het verstandigst.
Op a.b.quebec?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dattie met een big smile ghost aan het bestellen is op internet
ik zou zelf voor een ghost gaan gemaakt met image drive van PQquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ghost maken, na installatie een ghost image van de installatie, cd geven en zeggen: zo.. volgende keer mag jij het doen!
PQ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zelf voor een ghost gaan gemaakt met image drive van PQ
Gelukkig vandezelfde fabrikantquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou zelf voor een ghost gaan gemaakt met image drive van PQ
ah dacht al, ken eigenlijk alleen maar ghostquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig vandezelfde fabrikant
En is er bijna geen verschil meer![]()
brak..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig vandezelfde fabrikant
En is er bijna geen verschil meer![]()
Ghost 9quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
brak..
ik heb hier nog de originele PQ drive image 7.0 liggen
die werkt imho beter dan ghost...
ben dan benieuwd hoe snel hij zijn pc weer verknaltquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga koppig doen en toch alles met policy's dicht gooien.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef SHERMAN het volgende:
Zie ik dan wel weer.
Nu leer ik ook weer wat.
Thanks, ik ga mijn best doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |