Peuterspeelzaalleidertopicquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:55 schreef Eilanden het volgende:
Je bent nog een onzintopic vergeten te sluiten:
HET IS WEL WEER GENOEG GEWEEST.
golfer was 'm voorquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:55 schreef Eilanden het volgende:
Je bent nog een onzintopic vergeten te sluiten:
HET IS WEL WEER GENOEG GEWEEST.
waarmee?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
Dank jullie allen,nog effe en ik haal Tong in
Als je er op klikt kom je meteen bij de post waarin dat plaatje staatquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef johannes1986 het volgende:
omg..eens even kijken of ik in dat topic mijn naam of plaatje kan terugvinden
Wat verwacht je zelf?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:05 schreef johannes1986 het volgende:
Morgen de uitslag van mn vwo-examen...brr![]()
Omdat ik niet tegen vervormde icoontjes kanquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ja k zag t..k heb mn plaatje al veranderd...thnx voor de moeite!![]()
Waarom heb je dat gedaan dan? Is dat service van Fok?
Service van Yeahin..en leer alsjeblieft eens om op Fok! gewoon voluit te schrijven en die chattaal achterwege te laten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ja k zag t..k heb mn plaatje al veranderd...thnx voor de moeite!![]()
Waarom heb je dat gedaan dan? Is dat service van Fok?
Hm..ik schat de kansen op 60-40...de examens waren pittiger als ik dacht. Je mag maar 1 onvoldoende in je profiel..voor ak moest ik een 4,3 halen, en hoewel hij lastig was moet dat gelukt zijn. Voor economie moest ik een 5,2 halen, maar dat examen was superlang en enorm moeilijk ( is veel in t nieuws geweest ivm met te hoge moeilijkheidsgraag enz volgens hele hoge leraren economie, bv. Prof. Heertje ) en voor wiskunde moest ik een 5,5 halen, die ging goed, maar had voor maar een 7,5 ongeveer af..al met al denk ik dat ik t netttt gehaald heb, maar je hebt gewoon ook een btje geluk nodigquote:
Ik zal erop lettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Service van Yeahin..en leer alsjeblieft eens om op Fok! gewoon voluit te schrijven en die chattaal achterwege te laten.
Dus 'ik' in plaats van 'k' en 'het' in plaats van 't'.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Service van Yeahin..en leer alsjeblieft eens om op Fok! gewoon voluit te schrijven en die chattaal achterwege te laten.
Dus 'ik' in plaats van 'k' en 'het' in plaats van 't'.
Flink duimen dus maar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:22 schreef johannes1986 het volgende:
Hm..ik schat de kansen op 60-40...de examens waren pittiger als ik dacht. Je mag maar 1 onvoldoende in je profiel..voor ak moest ik een 4,3 halen, en hoewel hij lastig was moet dat gelukt zijn. Voor economie moest ik een 5,2 halen, maar dat examen was superlang en enorm moeilijk ( is veel in t nieuws geweest ivm met te hoge moeilijkheidsgraag enz volgens hele hoge leraren economie, bv. Prof. Heertje ) en voor wiskunde moest ik een 5,5 halen, die ging goed, maar had voor maar een 7,5 ongeveer af..al met al denk ik dat ik t netttt gehaald heb, maar je hebt gewoon ook een btje geluk nodig![]()
Expres gedaan en het valt je dus op.quote:
En wat wil je dan later, als je groot bent, eventueel worden daarmee?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:28 schreef johannes1986 het volgende:
Sowieso Management Economie en Recht ( Hbo ) want ik heb al een Havo-diploma, 2 jaar geleden gehaald. Ik ging Vwo doen omdat ik één van de jongste in de klas was, nog niet wist wat ik wou doen toen, en ik het slim vond om te proberen het Vwo te halen zodat ik universiteit kon gaan doen, waardoor mijne keuzemogelijkheiden optimaal waren
T vl mj k p r k vnd t z lllg m dr wt vn t zggnquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Expres gedaan en het valt je dus op.![]()
Ik denk dat het dan wel een keertje tijd wordt om Moderator te wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat wil je dan later, als je groot bent, eventueel worden daarmee?
en wat voor bier wil je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
is er nog bier?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:31 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel een keertje tijd wordt om Moderator te worden![]()
Zal je toch eens moeten leren niet onder een kloonnaam te posten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:31 schreef johannes1986 het volgende:
Ik denk dat het dan wel een keertje tijd wordt om Moderator te worden![]()
Zegt er eentje wat.quote:
Ik heb geen kloonnaam..ik ben te dom om te weten hoe dat moet met 2 e-mailadressen regelen enzovoortquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je toch eens moeten leren niet onder een kloonnaam te posten.![]()
Grimbergen graagquote:
waarschijnlijk heb je Golfer nog geblockt staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |