Hoi Lucillequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
Hoi, willen jullie golfer niet zo pesten?
Vind ie lekker hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
Dat wouden we ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
is Golfer destijds wel ontgroent? Volgens mij neit aangezien hij mod is vanaf het begin van t forum toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
Golfert is een bikkelquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze wilden eigenlijk iemand anders die nog online moet komen even nog een keer ontgroenen.![]()
Maar ik red me wel Lucille.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Dag mopjes, ik duik ook mijn eigen holletje in
Tot straks
Ik ben 'pas' 4 jaar onafgebroken mod en destijds flink ontgroend in ANM, wat nu NWS heet en toen ik overstapte naar SPT nogmaals een keer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is Golfer destijds wel ontgroent? Volgens mij neit aangezien hij mod is vanaf het begin van t forum toch?
maar in VBL dus nog nooitquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben 'pas' 4 jaar onafgebroken mod en destijds flink ontgroend in ANM, wat nu NWS heet en toen ik overstapte naar SPT nogmaals een keer.
Maar natuurlijk,en als je hulp nodig hebt zeg je het maar hoor.quote:
Kleffe zooi die modsquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk,en als je hulp nodig hebt zeg je het maar hoor.
msn
shit..zijn ze destijds ook vergeten tegen mij te zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
mods drinken niet, hebben ze je dat niet verteld?
Ik denk dat het nu zolangzamerhand ook wel weer leuk genoeg is.quote:
Jij bent een projectquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
shit..zijn ze destijds ook vergeten tegen mij te zeggen.
Idd er staat nog genoeg voor hem.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu zolangzamerhand ook wel weer leuk genoeg is.
Precies, begin was het leuk maar nu niet meer origineelquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, niet te gelooooovenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad ... al die homo's, Groningers en alle dat andere tuig!
Precies geloof de meesten wel, t wordt ook al rustigerquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik vind het wel weer mooi geweest.
Altijd weer de minderheden benoemen he!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad ... al die homo's, Groningers en alle dat andere tuig!
Zeg, jezelf niet zo weggooien. Dat doen anderen wel voor je.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Altijd weer de minderheden benoemen he!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Altijd weer de minderheden benoemen he!
idd ontgroenen is zo 5 minuten geledenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
* meegaatquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat naar zijn hol, welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |