Hoi Lucillequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
Hoi, willen jullie golfer niet zo pesten?
Vind ie lekker hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
Dat wouden we ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
is Golfer destijds wel ontgroent? Volgens mij neit aangezien hij mod is vanaf het begin van t forum toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:15 schreef Lucille het volgende:
Golfert is een bikkelquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze wilden eigenlijk iemand anders die nog online moet komen even nog een keer ontgroenen.![]()
Maar ik red me wel Lucille.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Dag mopjes, ik duik ook mijn eigen holletje in
Tot straks
Ik ben 'pas' 4 jaar onafgebroken mod en destijds flink ontgroend in ANM, wat nu NWS heet en toen ik overstapte naar SPT nogmaals een keer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is Golfer destijds wel ontgroent? Volgens mij neit aangezien hij mod is vanaf het begin van t forum toch?
maar in VBL dus nog nooitquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben 'pas' 4 jaar onafgebroken mod en destijds flink ontgroend in ANM, wat nu NWS heet en toen ik overstapte naar SPT nogmaals een keer.
Maar natuurlijk,en als je hulp nodig hebt zeg je het maar hoor.quote:
Kleffe zooi die modsquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk,en als je hulp nodig hebt zeg je het maar hoor.
msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |