quote:Op maandag 20 juni 2005 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
in SC5 moeten ze er dan gewoon gta style van maken
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:50 schreef MrTorture het volgende:
Die steden zouden dan wel HUGE zijn in vergelijking met de GTA3 steden
san andreas stylequote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:50 schreef MrTorture het volgende:
Die steden zouden dan wel HUGE zijn in vergelijking met de GTA3 steden
Dat weet ik niet. San Andreas ligt naast SimCity 4 in de schappen bij de leverancierquote:
Beste kun je al meerdere steden in de regio bouwen. Dan groeien alle steden makkelijkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe kan ik het beste inwoners en commercie naar m'n stad lokken? Ik heb al gemertk dat alleen de belastingen verlagen niet echt werkt (met name de commercie blijft achter).
Eerste stad rustig beginnen en ervoor zorgen dat je minstens 2 keer zoveel plek voor inwoners hebt dan voor commercie/industrie. maak het geheel een beetje mooi met plaza's en dergelijike. Let op welke beloningen waarvoor zijn en snel aan een tweede stad beginnen bij het buurplekje en die dan beide een beetje opbouwen, je zal zien dat wanneer je een stad va neen paar duizend naast je hebt gebouwd, met een verbinding natuurlijk, het een stuk makkelijker gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe kan ik het beste inwoners en commercie naar m'n stad lokken? Ik heb al gemertk dat alleen de belastingen verlagen niet echt werkt (met name de commercie blijft achter).
Mijn inwoners staan te trappelen, maar de bouwgrond en huizen liggen nog steeds in het schap bij de leverancierquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beste kun je al meerdere steden in de regio bouwen. Dan groeien alle steden makkelijker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Mijn inwoners staan te trappelen, maar de bouwgrond en huizen liggen nog steeds in het schap bij de leverancier
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Mijn inwoners staan te trappelen, maar de bouwgrond en huizen liggen nog steeds in het schap bij de leverancier
Jup, volgens plan krijg ik hem over 2 weken geledenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze wel van plan om hem dit jaar nog te leveren?
Was zei je. Mag ik 25 euro terug?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jup, volgens plan krijg ik hem over 2 weken geleden
ik was als ik hem was gewoon eff vervoer geregeld naar de dischtsbijzijnde bartsmit en em daar gehaald voor 15 eeuroquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:10 schreef MrTorture het volgende:
Dat had ik ookik doe zo van "SETUP" kan-ie de cd niet meer lezen. Wat blijkt: ligt de cd nog bij de leverancier
Zal het dan toch?quote:De add on rush hour is naar u toegestuurd. Hoewel wij realiseren dat u hiervoor eveneens simcity 4 nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |