Mijn inwoners staan te trappelen, maar de bouwgrond en huizen liggen nog steeds in het schap bij de leverancierquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beste kun je al meerdere steden in de regio bouwen. Dan groeien alle steden makkelijker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Mijn inwoners staan te trappelen, maar de bouwgrond en huizen liggen nog steeds in het schap bij de leverancier
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Mijn inwoners staan te trappelen, maar de bouwgrond en huizen liggen nog steeds in het schap bij de leverancier
Jup, volgens plan krijg ik hem over 2 weken geledenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze wel van plan om hem dit jaar nog te leveren?
Was zei je. Mag ik 25 euro terug?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jup, volgens plan krijg ik hem over 2 weken geleden
ik was als ik hem was gewoon eff vervoer geregeld naar de dischtsbijzijnde bartsmit en em daar gehaald voor 15 eeuroquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:10 schreef MrTorture het volgende:
Dat had ik ookik doe zo van "SETUP" kan-ie de cd niet meer lezen. Wat blijkt: ligt de cd nog bij de leverancier
Zal het dan toch?quote:De add on rush hour is naar u toegestuurd. Hoewel wij realiseren dat u hiervoor eveneens simcity 4 nodig heeft.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zal het dan toch?
edit: OMFG sinds wanneer werkt de kwoot tag ook als je quote als kwoot schrijft?
Ze schatten ons hier wel hoog in danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef MrTorture het volgende:
edit: OMFG sinds wanneer werkt de kwoot tag ook als je quote als kwoot schrijft?
Ik doe ongeveer hetzelfde als jou.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik ben nu begonnen met een klein stadje. Ik heb nu rondom de 1500 inwoners en het verloopt allemaal prima. Het is wel moeilijk om breakeven of zelfs winst te maken imo, maar dat zal op de lange termijn wel loslopen.
Ik heb namelijk alle fundings zó aangepast dat alle capacity's nét iets boven het gebruik zitten. Maar het valt me niet mee om dan de uitgaven te korten. Hoe doen jullie dat? En hoe hoog hebben jullie de belastingen staan?
AG laat ik altijd gewoon staan. Die hebben toch hun eigen gebied die los staat van de andere industrie. Dus zolang je die niet aanlegt komen de boerenbedrijven toch niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:51 schreef blieblie het volgende:
Ik zet altijd AG op 20%
D op 17
M op 10,5
en HT op 8.5
Ik moet dat industrie gedoe nietin mijn steden.
quote:Geachte Meneer Martel,
De status van uw bestelling is veranderd naar: Verstuurd
quote:
Het staat midden in m'n zakencentrum dus dat is niet zo ergquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Het heeft volgens mij nog een negatieve waarde op je residental area's ook.. En er staat in t menu toch altijd bij hoe groot iets is3x1
De Tourist Trap is inderdaad niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef jogy het volgende:
Heb ik zo mijn best gedaan om die tourist trap te mogen krijgen, uren lopen zwoegen op een stadje om die maar winstgevend te krijgen op een stukje onherbergzaam gebied. Is het me eindelijk gelukt om die tourist trap te mogen plaatsen, IS DAT HOERENDING MAAR 3 BIJ 1! GODVERDOMME DAT DING ZIET ER NIET BETER UIT DAN DE SNACKTENT OM DE HOEK!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt. Je Residental is er niet erg blij mee, maar je commerciële zones wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Het heeft volgens mij nog een negatieve waarde op je residental area's ook.. En er staat in t menu toch altijd bij hoe groot iets is3x1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |