hier op 1280x1024 max detailquote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Morrigun99 het volgende:
Heb zojuist de tutorial ff langsgelopen. Mooi spel, wel heel veel opties zeg.
Op welke resolutie spelen jullie 'm eigelijk? En met welke videokaart bereik je dat?
deluxe is idd normall + rush hourquote:Op maandag 20 juni 2005 01:37 schreef LennyKravitz het volgende:
Is de deluxe versie ide normale versie+rush hour?
Hoeveel kost het spel eigenlijk (of de onderdelen ervan)
Doe ik ook niet joh.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
Mij zou dat echt geen voldoening geven, cheaten en mods installeren voor hoge gebouwen en ze dan neerzetten..
Het is ook idd domquote:Op maandag 20 juni 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
Mij zou dat echt geen voldoening geven, cheaten en mods installeren voor hoge gebouwen en ze dan neerzetten..
Niet alle mods zijn om te cheaten.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:12 schreef speknek het volgende:
Eh ja, was ook wel wat makkelijk gezegd, want je had vijf miljoen, voor een populatie van 20.000. Maar dat kan ook een nieuwe region geweest zijn natuurlijk.
Ik zie alleen heel veel cheats en mods in dit topic langskomen dat ik denk van tja, da's ook wel een beetje makkelijk zo.
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Vind de optie om met een helikopter over je stad te vliegen/auto er doorheen te rijden toch stiekem wel leuk....![]()
Ik speel hem op 1280×1024 met alles op high. En als videokaart heb ik een Radeon X800 Pro. Hij kan nog wel hoger, maar ik wil er ook nog een beetje snelheid in houden als mijn stad groter word.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Morrigun99 het volgende:
Heb zojuist de tutorial ff langsgelopen. Mooi spel, wel heel veel opties zeg.
Op welke resolutie spelen jullie 'm eigelijk? En met welke videokaart bereik je dat?
allerlei mods, enkele echte cheat mod maar dat is alleen voor fun en gebruik ik in mijn serieuze steden niet..quote:Op maandag 20 juni 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
in SC5 moeten ze er dan gewoon gta style van makenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Vind de optie om met een helikopter over je stad te vliegen/auto er doorheen te rijden toch stiekem wel leuk....![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
in SC5 moeten ze er dan gewoon gta style van maken
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:50 schreef MrTorture het volgende:
Die steden zouden dan wel HUGE zijn in vergelijking met de GTA3 steden
san andreas stylequote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:50 schreef MrTorture het volgende:
Die steden zouden dan wel HUGE zijn in vergelijking met de GTA3 steden
Dat weet ik niet. San Andreas ligt naast SimCity 4 in de schappen bij de leverancierquote:
Beste kun je al meerdere steden in de regio bouwen. Dan groeien alle steden makkelijkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe kan ik het beste inwoners en commercie naar m'n stad lokken? Ik heb al gemertk dat alleen de belastingen verlagen niet echt werkt (met name de commercie blijft achter).
Eerste stad rustig beginnen en ervoor zorgen dat je minstens 2 keer zoveel plek voor inwoners hebt dan voor commercie/industrie. maak het geheel een beetje mooi met plaza's en dergelijike. Let op welke beloningen waarvoor zijn en snel aan een tweede stad beginnen bij het buurplekje en die dan beide een beetje opbouwen, je zal zien dat wanneer je een stad va neen paar duizend naast je hebt gebouwd, met een verbinding natuurlijk, het een stuk makkelijker gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe kan ik het beste inwoners en commercie naar m'n stad lokken? Ik heb al gemertk dat alleen de belastingen verlagen niet echt werkt (met name de commercie blijft achter).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |