Neen, maar:quote:
Zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Flauw.
Hij wordt al in de gaten gehouden en oh ja....quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Sloggi het volgende:
Feijenoord topic 89: Het gaat hard! Bestuur tegen de muur
Ban the motherfucker
Yups.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Heb je je complimentje wel gelezen?
Een beurt wil ik wel, maar die ban... laat maarquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij wordt al in de gaten gehouden en oh ja....
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/35
![]()
quote:Dagonet (Forum Admin) - woensdag 29 juni 2005 @ 18:07
kL0j00h week weg uit VBL, trollen en topic verkloten.
bans worden niet besproken op het forumquote:
Ik bespreek hem dan ook niet, maar meld hem alleen maar even.quote:
quote:
Dat bespreken komt vanzelf als je hier postquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bespreek hem dan ook niet, maar meld hem alleen maar even.![]()
God wat een slimbooquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Feijenoord topic 89: Het gaat hard! Bestuur tegen de muur
It's alive!!!
Datzelfde geldt voor de topicopener, die provoceert.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef TC03 het volgende:
Feijenoord topic 91: Een dikke vinger naar de lampies
Kunnen die cultheld en DAM geen topicban krijgen ofzo? Wat een irritante lijers.
misschien kan iedereen wegbljven uit dat topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de topicopener, die provoceert.
of een scheldtopic een topic wat gedoogd wordt en waarin iedereen zich kan uitlevenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef popolon het volgende:
Ja 't wordt er niet leuker op.
Misschien tijd voor een VBL en een VBLONZ forum?
Ik niet hoor, ik scheld nooit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een scheldtopic een topic wat gedoogd wordt en waarin iedereen zich kan uitleven
Nee, daar kunnen nog heel wat users een voorbeeld aan nemen.quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Maarja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Het de ene keer openen van een topic met de term NSB-er in de TT en de volgende keer de PSV-ers provoceren met een TT?quote:
Boehoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe.
Kan zo een twintigtal namen noemen van members, die er ook wel van houden, incl. je eigen persoontje.
love is in the airquote:
Dat het provoceert is niet eens zo erg - maar als je vervolgens hier loopt te miepen dat mensen gaan reageren op je provocatie dan moet je niet lopen zeiken en kan je topic maar beter dicht. Logisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe.
Kan zo een twintigtal namen noemen van members, die er ook wel van houden, incl. je eigen persoontje.
Oké, als er iets te melden valt over hem, open je er maar eentje.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
edit: sorry, je hebt hem net dicht gedaan. Had ik niet gezien. Poe, een Matthaus topic lijkt me eigenlijk wel wat, maar ik wacht dan toch even op een directe aanleiding.
Zal ik zeker doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, als er iets te melden valt over hem, open je er maar eentje.
Gaan we doenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
[Centraal] FC TWENTE Enschede deel 8, met Bakircioglu Europa
kan het woord enschede eruit. Dan past het mooi in het overzicht en ik denk dat de mensen wel weten dat Twente in Enschede is
we? kun je t niet alleen?quote:
oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:49 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag wegens iets te laat geopend.
De grote VBL-Kwis # 117. Liever niet googlen.
Doe het zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef zjroentje het volgende:
Hier mag wel een slotje op: Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |