quote:Dagonet (Forum Admin) - woensdag 29 juni 2005 @ 18:07
kL0j00h week weg uit VBL, trollen en topic verkloten.
bans worden niet besproken op het forumquote:
Ik bespreek hem dan ook niet, maar meld hem alleen maar even.quote:
quote:
Dat bespreken komt vanzelf als je hier postquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bespreek hem dan ook niet, maar meld hem alleen maar even.![]()
God wat een slimbooquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Feijenoord topic 89: Het gaat hard! Bestuur tegen de muur
It's alive!!!
Datzelfde geldt voor de topicopener, die provoceert.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef TC03 het volgende:
Feijenoord topic 91: Een dikke vinger naar de lampies
Kunnen die cultheld en DAM geen topicban krijgen ofzo? Wat een irritante lijers.
misschien kan iedereen wegbljven uit dat topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de topicopener, die provoceert.
of een scheldtopic een topic wat gedoogd wordt en waarin iedereen zich kan uitlevenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef popolon het volgende:
Ja 't wordt er niet leuker op.
Misschien tijd voor een VBL en een VBLONZ forum?
Ik niet hoor, ik scheld nooit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een scheldtopic een topic wat gedoogd wordt en waarin iedereen zich kan uitleven
Nee, daar kunnen nog heel wat users een voorbeeld aan nemen.quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Maarja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Het de ene keer openen van een topic met de term NSB-er in de TT en de volgende keer de PSV-ers provoceren met een TT?quote:
Boehoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |