quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe.
Kan zo een twintigtal namen noemen van members, die er ook wel van houden, incl. je eigen persoontje.
love is in the airquote:
Dat het provoceert is niet eens zo erg - maar als je vervolgens hier loopt te miepen dat mensen gaan reageren op je provocatie dan moet je niet lopen zeiken en kan je topic maar beter dicht. Logisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe.
Kan zo een twintigtal namen noemen van members, die er ook wel van houden, incl. je eigen persoontje.
Oké, als er iets te melden valt over hem, open je er maar eentje.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
edit: sorry, je hebt hem net dicht gedaan. Had ik niet gezien. Poe, een Matthaus topic lijkt me eigenlijk wel wat, maar ik wacht dan toch even op een directe aanleiding.
Zal ik zeker doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, als er iets te melden valt over hem, open je er maar eentje.
Gaan we doenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
[Centraal] FC TWENTE Enschede deel 8, met Bakircioglu Europa
kan het woord enschede eruit. Dan past het mooi in het overzicht en ik denk dat de mensen wel weten dat Twente in Enschede is
we? kun je t niet alleen?quote:
oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:49 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag wegens iets te laat geopend.
De grote VBL-Kwis # 117. Liever niet googlen.
Doe het zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef zjroentje het volgende:
Hier mag wel een slotje op: Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |