Dus daarom kunnen wij niet verder praten over de werkelijke gebeurtenissen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want ik zag opeens in VBL allerlei users die nooit in VBL posten en nu alleen maar even een potje Marokkanen-bashen kwamen doen, wat ze normaal gesproken elders op de FP of in NWS en POL doen.
Puur alleen dus omdat Marokko speelt opeens zogenaamd in voetbal geïnteresseerd.
Ik wil de VBL-users graag laten doorposten over voetbal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Dan delete je die posts, geef je die users een note, en laat je de echte VBL-ers gewoon doorlullen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:32 schreef yvonne het volgende:
En dicht, kan Golfer zn werk doen.
En jij bentquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
En ben je nou trots op jezelf golfer?![]()
Omdat er geen post over voetbal in dat topic stond en het alleen maar over vermeende rellen ging.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar waarom is #3 nou gesloten dan? Alle mensen uit POL, NWS en FP zijn allang weg.
Ik wil altijd graag weten waarom nieuwe users menen een kotssmiley te moeten plaatsen en verder geen inhoudelijke vraag in FB stellen.quote:
Het ging toch om rellen na een voetbalwedstrijd, dus hadden die rellen betrekking tot voetbal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er geen post over voetbal in dat topic stond en het alleen maar over vermeende rellen ging.
Maar ik zie dat er nu in NWS een topic over is geopend, dus daar kan je verder terecht als je het over misdragingen wilt hebben.
Wil je het wel over voetbal hebben kan dat verder in VBL.
Die afkortingen zeggen mij allemaal niks, maar vind het een beetje zielig als mensen een beetje aan het napraten zijn over rellen die tijdens en na een voetbalwedstrijd zijn gebeurd er dan iemand komt vertellen dat dat niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil altijd graag weten waarom nieuwe users menen een kotssmiley te moeten plaatsen en verder geen inhoudelijke vraag in FB stellen.
FB = feedback.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die afkortingen zeggen mij allemaal niks, maar vind het een beetje zielig als mensen een beetje aan het napraten zijn over rellen die tijdens en na een voetbalwedstrijd zijn gebeurd er dan iemand komt vertellen dat dat niet de bedoeling is.
Ik kom hier niet zo lang maar uit de verhalen blijkt dat dit normaal bij andere wedstrijden ook het geval is en dat het dan wel door mag gaan.
Maar nu het over marokkanen gaat wordt de boel gesloten.
Vandaar de kotssmiley.![]()
Ik vind het een beetje makkelijk, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
FB = feedback.
En nogmaals: het werd niet gesloten omdat het over Marokkanen ging, maar omdat er allemaal users van andere fora-onderdelen als de kippen bij waren die normaal gesproken niet in VBL posten en om de boel niet verder te laten escaleren in scheldpartijen.
En die mening word door meerderen gedeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje makkelijk, maar dat is mijn mening.
Nou ben ik redelijk wat gewend, maar vond wat er gezegd werd niet echt iets wat tot scheldpartijen zou gaan leidden.
Je kunt het ook anders doen: je sluit pas als er iets fout gaat.
Maar nogmaals ik ben nieuw hier en weet niet hoe het er hier aan toe gaat, maar dit is mijn mening.
Prima die mening van je, maar ik loop hier al een aantal jaren rond als moderator en kan redelijk goed inschatten wanneer iets dreigt te ontsporen en ik wil liever geen bans laten uitdelen, dus in dit geval dus maar voor deze 'laffe' oplossing gekozen om erger te voorkomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik vind het een beetje makkelijk, maar dat is mijn mening.
Nou ben ik redelijk wat gewend, maar vond wat er gezegd werd niet echt iets wat tot scheldpartijen zou gaan leidden.
Je kunt het ook anders doen: je sluit pas als er iets fout gaat.
Maar nogmaals ik ben nieuw hier en weet niet hoe het er hier aan toe gaat, maar dit is mijn mening.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
En ben je nou trots op jezelf golfer?![]()
quote:
Zekers.quote:
quote:
Is hij al ontslagen danquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef popolon het volgende:
Erwin Koeman moet worden ontslagen.![]()
Kan dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |