quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef dJ-Zcore het volgende:
Dat topic is allang geweest.
Volgens mij op de dag dat het bekend werd gemaakt waar hij naartoe ging.quote:
Welke uitspraken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:47 schreef fransie102 het volgende:
Ontslagen worden hoeft ie nog niet, maar enkele uitspraken van hem hebben me wel aan het twijfelen gebracht.
Feyenoord zou nooit kunnen opboksen tegen Ajax en PSV.quote:
Dat is wel een vreemde uitspraak inderdaad. Een club met zo'n historie en achterban is tot veel in staat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord zou nooit kunnen opboksen tegen Ajax en PSV.
Als ie al zo begint voordat het seizoen begonnen is, vraag ik me af wat ie dan in Rotterdam komt doen.
Maar goed, de tijd zal het uitwijzen, ik ben benieuwd.
Iedereen heeft uit traditie zo'n topic, deze zal ook wel blijven denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef MaxPower het volgende:
Tja uit het oogpunt van traditie zou dit topic leuk zijn, maar vrees dat ie dicht gaat.
dat zit er idd dik inquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef fransie102 het volgende:
Kan open blijven. Als Feyenoord van NAC verliest, kan ie alweer omhoog geschopt worden
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen heeft uit traditie zo'n topic, deze zal ook wel blijven denk ik.
Zooo, als hulp of als hoofd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:49 schreef kollie het volgende:
en daarna snel weer op de herdgang... Erwin Koeman is 1 van de mensen die ik graag als trainer van PSV wil zien
quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:52 schreef kollie het volgende:
Huub Stevens, met als assistent Erwin Koemanlekker duo
Ooit als hoofdquote:
En Guus?quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:52 schreef kollie het volgende:
Huub Stevens, met als assistent Erwin Koemanlekker duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |