Alvast voor maandag:
Ik ben gisterenmiddag naar het strand geweest, en daar ben ik blijkbaar in slaap gevallen. In ieder geval werd ik vanochtend wakker op het strand. Ik was alleen al mijn spullen kwijt, en had alleen nog mijn zwembroek en strandhanddoek. Mijn autosleutels waren ook weg, maar mijn auto stond er nog. Nu heb ik altijd een reservesleutel achter de zonneklep, maar goed, ik moest dus eerst in die auto zien te komen. Dus ik besluit uiteindelijk om met een baksteen mijn achterruit maar in te tikken. Tja, je moet toch wat he, en ik wilde toch best wel weg. Dus ik ben in mijn auto aan het stappen, staat er ineens een agent achter me. Ik had natuurlijk ook geen rijbewijs meer bij me, dus ik kon niet bewijzen dat het mijn auto was. Nou ja, en daarna heb ik een paar uur op het bureau gezeten omdat ze geen barst van mijn verhaal geloofden. Ik mocht ook niet even bellen, want dan dan had ik jullie wel laten weten dat ik wat oponthoud had. Uiteindelijk heeft een van die agenten mijn moeder gebeld, die zo snel mogelijk naar het politiebureau kwam. Alleen heeft zij geen rijbewijs, dus moest ze wachten tot de buurman terug kwam na het uitlaten van de hond, en toen zijn ze samen naar het politiebureau gereden, en heeft mijn moeder mijn paspoort overhandigd. Uiteindelijk geloofden ze toch dat het mijn auto was, en mocht ik weg. Maar goed, toen heb ik eerst maar aangifte gedaan van mijn verdwenen spullen, wat ook weer een behoorlijke tijd in beslag nam. Maar goed, uiteindelijk ben ik naar huis gereden, heb me snel omgekleed en ben hiernaartoe gekomen, plichtsgetrouw als ik ben. Oh wacht, het is nu vijf uur? Dan ga ik maar weer... de werkdag zit er alweer op!