Actionquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar kon je ook alweer die goedkoopste krijgen?![]()
Spuit 11quote:
En spuit 12quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Action
Mijn überburgerlijke pa rijdt ook een 307 en hij is nu op vakantie.....
En hij heeft zn autosleutels verstopt, ik mag er nog steeds niet in rijden.
En dan je moeder: "ah joh, ze glimmen zo mooi, laat ze er toch op zitten! Och kijk, ze bewegen ook nog als je stilstaat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
ik begon er net weer over, werd ie echt boos. Hij zou ze er gelijk weer af rukken zei ie![]()
ja ik moest het ook gelijk helemaal uitleggen aan m'n moeder wat het nou was...ze snapte er weinig vanquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En dan je moeder: "ah joh, ze glimmen zo mooi, laat ze er toch op zitten! Och kijk, ze bewegen ook nog als je stilstaat!"
wat zei ze er van?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik moest het ook gelijk helemaal uitleggen aan m'n moeder wat het nou was...ze snapte er weinig van![]()
vrouwen en auto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
het interesseerde haar ook verder weinig![]()
hier in amsterdam is het elke dag homodag volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga die homo geen plezier doen. Het is toch geen homodag.
want?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier in amsterdam is het elke dag homodag volgens mij![]()
![]()
Dudequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BoJo het volgende:
zijn wieldoppen een beetje makkelijk te wisselen?![]()
het is volgens mij eens de homo hoofdstad van europa genoemt geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb geen idee, jij woont er, ik niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is volgens mij eens de homo hoofdstad van europa genoemt geloof ik![]()
ja ik ben trots op Amsterdam...
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAAAAAHAAAAMM....![]()
![]()
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoepquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze een keer aan gort gereden toen ie nog een 306 break had, ik moest en zou een 360 graden turn maken toen er sneeuw lag aantal jaren geleden op de McDonalds parkeerplaats. Helaas kwam ik niet verder als iets meer dan 180 graden en raakte ik aantal keer de stoep
Daar heb ik toen nog een lul smoes voor verzonnen waarom ze kapot waren, had gezegd dat ik voor een fietser moest remmen en toen door de gladheid tegen de stoep aan beide kanten gestuitert was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |