2-1quote:
Dat krijg je als je van die stinkstokken haalt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Het begin was nog wel okay...
* Da_Sandman ging even sigaretten halen, mist ie uiteraard de goal weer...
Had mij ook kunnen gebeurenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van die stinkstokken haalt.
Marco heeft er een luxeprobleem bij. Ze kunnen beter Nederland gelijk in de halve finale plaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Toch jammer dat die Quincy bij Ajax weg is gegaan.
Dat wordt een hele grote.
3x Ajaxquote:
snel maar zien dan tongquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Die film moet ik nog steeds zien, ben grote fan van de Coen Brothers.
Grasquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij rookt anders ook
Soms
En vrijdag. Hmm. Ik denk het wel! Hoe wordt het weer?
Ja. Maar bij Ajax toen rookte je peukenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gras. Peuken bijna nooit. Maar het is 28 graden ofzo. Bierlijck weertje.
Tuurlijk, die gaat morgen zakken en het vierenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja. Maar bij Ajax toen rookte je peuken
28 graden is okay. Ik kom denk ik wel (wederom tennis dilemma). Gaat Waussie ook?
Ik zag het op MSN al dat 'ie gezakt was of herexamen moest doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tuurlijk, die gaat morgen zakken en het vieren.
Tennis hoeft niet.
Hmm. Ik kom ook wel denk ik dan. Moet eerst even bellen met tennisleraar want we zouden afspraak maken voor feest bij hem thuis (we hebben het meer over zuipen en neuken daar dan dat we daadwerkelijk tennisles krijgenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Zeg ik tegen golfer:
Dat is ook wat, die australische spelers helemaal naar NL voor een wedstrijdje
ze nemen na het toernooi meteen appelsientje meequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Zeg ik tegen golfer:
Dat is ook wat, die australische spelers helemaal naar NL voor een wedstrijdje
Tuurlijk kom jequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hmm. Ik kom ook wel denk ik dan. Moet eerst even bellen met tennisleraar want we zouden afspraak maken voor feest bij hem thuis (we hebben het meer over zuipen en neuken daar dan dat we daadwerkelijk tennisles krijgen).
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef pascalheister het volgende:
ze nemen na het toernooi meteen appelsientje mee
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze nemen na het toernooi meteen appelsientje mee
Rondje van Foppe sla ik af.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
rondje van foppe
Heuy, mijn playlistquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Bananenman het volgende:
* Bananenman DefQon anthem 2005 (The Prophet) opzet
Sportenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heuy, mijn playlist.
Ik ga zo maar eens vroeg slapen, morgen eens een keer s'ochtends sporten.
maar Huub Stevens vond hem vanavoond de bestequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie goal van Ricky en dat was het inderdaad wel
gatenkaasquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef Bjoro het volgende:
wij zullen er wel geen kaas van hebben gegeten
Welke grote test?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben nu te moe, we doen morgen de grote test wel lieverd.
Mijn spelling is over het algemeen prima. Alleen in de daluren, van 22.00 tot 10.00 wil het nog wel eens tegenvallenquote:
Kan ook welquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zijn toch de piekuren JaWi?
Ik dacht al: het heeft óf met mijn cluppie óf met mijn foto te makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee. Je bent voor psv, die krijgen een speciale behandeling...
Goed of slecht?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Tering, wat een weer wordt het dit weekend!
Ik stuur je morgen de brief met algemene voorwaarden, regelementen en informatie over het inschrijfgeld van Hools.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik dacht al: het heeft óf met mijn cluppie óf met mijn foto te maken
![]()
30 graden met een zonnetje.quote:
Plus daarbij zand, chicks, muziek, muziek, muziek en gaan.quote:
Moet je me eerst uitleggen wat Hools is en of dat cool is enzowquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen de brief met algemene voorwaarden, regelementen en informatie over het inschrijfgeld van Hools.
Je vergeet bier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Plus daarbij zand, chicks, muziek, muziek, muziek en gaan.
Mja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Moet je me eerst uitleggen wat Hools is en of dat cool is enzow![]()
En broodje zand kroket trouwensquote:
Mooi zo,is dat geleuter over dat festivalletje van je gelukkig hier ook afgelopen.quote:
Kluivert slokte 10% van het spelersbudget opquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
trouwens tijdens Ned-Aus was er op ned 3 een docu (ik dacht Dokwerk) over Laporte en Barca, wat ik tijdens het heen en weer zappen heb gezien was best aardig !
Gewoon een bespreking waarin ze zeiden dat Kluivert en Rustu weg moesten omdat ze teveel verdienden
Ze wilde nog een paar spelers dumpen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |