2-1quote:
Dat krijg je als je van die stinkstokken haalt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Het begin was nog wel okay...
* Da_Sandman ging even sigaretten halen, mist ie uiteraard de goal weer...
Had mij ook kunnen gebeurenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van die stinkstokken haalt.
Marco heeft er een luxeprobleem bij. Ze kunnen beter Nederland gelijk in de halve finale plaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Toch jammer dat die Quincy bij Ajax weg is gegaan.
Dat wordt een hele grote.
3x Ajaxquote:
snel maar zien dan tongquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Die film moet ik nog steeds zien, ben grote fan van de Coen Brothers.
Grasquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij rookt anders ook
Soms
En vrijdag. Hmm. Ik denk het wel! Hoe wordt het weer?
Ja. Maar bij Ajax toen rookte je peukenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gras. Peuken bijna nooit. Maar het is 28 graden ofzo. Bierlijck weertje.
Tuurlijk, die gaat morgen zakken en het vierenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja. Maar bij Ajax toen rookte je peuken
28 graden is okay. Ik kom denk ik wel (wederom tennis dilemma). Gaat Waussie ook?
Ik zag het op MSN al dat 'ie gezakt was of herexamen moest doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tuurlijk, die gaat morgen zakken en het vieren.
Tennis hoeft niet.
Hmm. Ik kom ook wel denk ik dan. Moet eerst even bellen met tennisleraar want we zouden afspraak maken voor feest bij hem thuis (we hebben het meer over zuipen en neuken daar dan dat we daadwerkelijk tennisles krijgenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Zeg ik tegen golfer:
Dat is ook wat, die australische spelers helemaal naar NL voor een wedstrijdje
ze nemen na het toernooi meteen appelsientje meequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Zeg ik tegen golfer:
Dat is ook wat, die australische spelers helemaal naar NL voor een wedstrijdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |