quote:"je bent een sjembek met crown maar je weet nie wat is jou"
quote:"Die vieze kankerleraar moet z'n kankerbek houden, of ik steek een mes in z'n rug"
quote:
Zeer anarchistische trekjes allemaal. Groepsverkrachtingen en tegels van viaducten gooien lijken aan de orde van de dag. Ze hebben nergens respect meer voor, alleen maar voor bling bling, breezer of andere zogenaamd stoere dingen. De idolen van tegenwoordig zijn ook pauper zoals Ali B. en THC, terwijl vroeger (in 1990) de jeugd fan waren van bijvoorbeeld de toen nog goede wereldverbeteraar (heal the world) Michael Jackson. De jeugd lijkt verdeelder dan ooit, met name door etnische groepen. 60 procent van de jeugd zit op het vmbo. En dat moet de vergrijzing gaan opbrengen. Hoe in Godsnaam. Ze gaan echt niet werken voor de in hun ogen "graftakken" die dit land hebben opgebouwd.quote:"Tering, die geile hoer moet echt volgepompt worden"
mee eenschquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:41 schreef knox_ het volgende:
nee.
Ik denk zelfs dat het alleen maar slechter gaat worden
Dat een zeer diplomatieke fatsoenlijke quote anno 2005.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef bixister het volgende:
even een quote van ouwezemelaar pberends:
[..]
Wel als de jeugd zich af blijft zetten tegen de vorige generatiequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef pberends het volgende:
Komt het ooit nog goed met deze huidige opgroeiende generatie.
Amen, 83 en heb hetzelfde. Wat ik me dan weer afvraag is of 30ers van nu dat ook hadden toen zij begin 20 waren ? Voor zover ik weet kan dat niet het geval zijn. Kom op zeg, een leraar uitschelden was wel het laatste wat je deed, voor zulke mensen had je respect.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef mart81 het volgende:
Ik ben zelf van 81Je zou kunnen denken dat de generatiekloof tussen 'mijn' generatie en de huidige jeugd (geboren vanaf '90 zegmaar) klein zou moeten zijn maar niets is minder waar. Ik voel me nog meer verwant met 30-ers die enkele jaren voor me zijn geboren. Ik ben op zo veel fronten teleurgesteld in de huidige jeugd dat ik sterk eraan twijfel of het ooit wel goed komt.
Dit juich ik alleen maar toe. Hoe meer domme mensen des te hoger zal ik reiken. Tot in de hemel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef pberends het volgende:
60 procent van de jeugd zit op het vmbo. En dat moet de vergrijzing gaan opbrengen. Hoe in Godsnaam.
Amen, 84... maar ik zit dan ook lijkt het wel op het randje van de kloof.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Amen, 83 en heb hetzelfde. Wat ik me dan weer afvraag is of 30ers van nu dat ook hadden toen zij begin 20 waren ? Voor zover ik weet kan dat niet het geval zijn. Kom op zeg, een leraar uitschelden was wel het laatste wat je deed, voor zulke mensen had je respect.
Als je er vanuit gaat dat iedereen op het vmbo dom is. Veel mensen zijn niet dom, wel stom of lui en dat is zeker hun probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dit juich ik alleen maar toe. Hoe meer domme mensen des te hoger zal ik reiken. Tot in de hemel.
Hij deed alleen Marokkanen na.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef Drugshond het volgende:
Komt allemaal door Pim(metje) zeggen wat je denkt.
Als je moedwillig stom of lui bent, wel dan zeg ik je bent dom.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als je er vanuit gaat dat iedereen op het vmbo dom is. Veel mensen zijn niet dom, wel stom of lui en dat is zeker hun probleem.
Wat heeft het vmbo er nou weer mee te maken? alleen voormalig vmbo'ers moeten de vergrijzing gaan bekostigen? (alsof je een keus heb, belasting) en alle vmbo'ers zien hun ouders als graftakken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef pberends het volgende:
60 procent van de jeugd zit op het vmbo. En dat moet de vergrijzing gaan opbrengen. Hoe in Godsnaam. Ze gaan echt niet werken voor de in hun ogen "graftakken" die dit land hebben opgebouwd.
Ik ben 34, maar pakweg 10 jaar geleden voelde ik me zeker weten meer verwant met mensen die een paar jaar jonger waren dan met mensen die wat ouder waren. En dat gold ook voor mijn vrienden voor zover ik kan nagaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is of 30ers van nu dat ook hadden toen zij begin 20 waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |