quote:
Leren stoelen zijn ook verschrikkelijk trouwens als je een zweetreet wilt vermijden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:38 schreef nXn het volgende:
die stoelen op school zijn ook zwaar verkut zeg
Deo is eigenlijk al een verkeerd iets, ook al gebruik ik het zelf, omdat zweten tegengaan iets onnatuurlijks is. Bovendien heb ik nog nooit van reetdeo's gehoord.quote:
waar denk je dat die "roldeo's "voor zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Deo is eigenlijk al een verkeerd iets, ook al gebruik ik het zelf, omdat zweten tegengaan iets onnatuurlijks is. Bovendien heb ik nog nooit van reetdeo's gehoord.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef Monidique het volgende:
http://www.visit4info.com(...)CXX0201121129Q5L.mov
uit je kontquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:12 schreef Fisher het volgende:
je moet ook niet blijven rukken, daar ga je van zweten
Ze gaan dan thuis ook vermoeden dat je homo bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Deo is eigenlijk al een verkeerd iets, ook al gebruik ik het zelf, omdat zweten tegengaan iets onnatuurlijks is. Bovendien heb ik nog nooit van reetdeo's gehoord.
ja inderdaad, want alle homo's gebruiken deo op hun reetquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ze gaan dan thuis ook vermoeden dat je homo bent![]()
Inderdaad, leren stoelen moeten verboden wordenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef Samcali het volgende:
Of als je opstaat van een leren stoel, dat er dan zo'n natte plek op zit.....![]()
Waarom denk je datquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |