Parkpop was erg leuk. Tokyo Ska Paradise Orchestra was een leuk begin voor mij. Daarvoor moesten de 2 dames uit ons gezelschap van 4 natuurlijk winkelen op de markt. Na korte tijd hebben we ze daar maar achtergelaten en zijn we bier gaan zoeken.
Killing Joke was gaaf. Redelijk wat nummers van de meest recente cd gehoord. Dat was ook gelijk zo'n beetje het enige dat ik kende van de nummers. Ik had wel graag nog iets van Outside the gate gehoord, Tiahuanaco bijvoorbeeld. Maar ze hebben gewoon continu staan beuken.
![]()
Toen Fish. Geweldig. Van zijn solo-werk ken ik niet zoveel, maar toen werd wel al duidelijk dat zijn stem nog steeds erg goed is. Ik was blij dat hij al vrij snel Marillion werk ging spelen. De titels die op de lichtkrant boven het podium langskwamen klopten niet, maar daardoor werd al wel duidelijk dat Fugazi nog langs zou komen. Geweldig.
Daarna zijn we even rond gaan lopen, bier drinken, naar de wc, bier drinken. Nog enkele bekenden tegen gekomen. En toen naar Zita Swoon. Dat vond ik na 2 nummers wel vervelen en toen ben ik met een vriendin toch nog maar even de markt op gegaan. Met bier was het te doen, beetje rondlopen, ja zeggen als er gevraagd wordt of iets leuk is en na niet al teveel tijd weer weg.
![]()
Elvis Costello vonden we weinig aan. Within Temptation vinden we allemaal niet leuk. We zijn dus maar een pendelbus gaan zoeken. Doordat die niet naar Den Haag CS ging, maar naar Den Haag HS, waren we wel wat langer onderweg. Maar ja, hadden we maar op moeten letten.
De meeting heb ik gemist. Daar dacht ik aan toen ik op TSPO stond te wachten. Was de meeting geslaagd?