Lunch voor 2 dagen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef MDKme2 het volgende:
1 Loepia (z'n grote)
1 broodje kaas
2 broodjes ham
en twee bakken koffie
Dat was/is m'n lunch(beetje laat, vergadering gehad)
Nop, Zoals ik al zij 1 van de 3 maaltijden op de dag ookwel bekend als "lunch".quote:
hoeveel liter is je snelkookpan? klinkt lekker trouwens. ik haal wat ravioli uit de diepvries.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:47 schreef dutch-mamma het volgende:
Rendang (rundvlees) volgens het Dutch Mamma- principe "ik gooi zo maar wat Indische kruidjes en specerijtjes bij elkaar", blokje santen, blikje kokosmelk(nu nog rundvlees garen? Ja, leve de snelkookpan!)
Sperzieboontjes uit blik (zonder sambal, lusten de bloedjes niet)
Rijst (maak ik misschien wel nasi van, met een *kuch* zakje van de Aldi)
[afbeelding]
Verdikkeme, verkeerde topicquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel liter is je snelkookpan? klinkt lekker trouwens. ik haal wat ravioli uit de diepvries.
Lekker? Nu herrinner ik me de keer dat ik ipv hagelslag een pak jus d'orange boven een met boter besmeerde boterham hield...quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boterhammen met kruidenkaas en jus d'orange. Lekker.
He is het er weer graskaas? Dat vind ik een van de lekkerste kazenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Bruine boterham met graskaas en Senseo Dark
*goedemorgen!*
Was alweer een week of 3 geleden bij de Vomar... Ik zie het nu niet meer liggenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He is het er weer graskaas? Dat vind ik een van de lekkerste kazen![]()
Hee, goed idee!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef dvdfreak het volgende:
koude komkommers
Oeh die zijn lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:21 schreef Am het volgende:
Witte pitloze druiven
Ik geniet mee...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef Oblivion het volgende:
Zit vreselijk te genieten van een groot stuk watermeloen...![]()
Lekker he? heb jij ook zo'n grote gekocht?quote:
valsspeler... dat wil ik ook. trouwens gister mailtje naar ola gstuurd dat ze cookie dough in hun assortiment magnums moet gaan opnemen.quote:
Komt 'ie naar je toe gelopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik wacht op een broodje kebab. met alles erop en sambal erbij.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:09 schreef Xennia het volgende:
Pikanto met barbeque-saus en een ijskoude cola
gehehehe. lekker?quote:
wat ben je toch ook een lieverdje, met je drankje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
yeah! al mn 2e flesje vandaag
heerlijk, superkoud drinken en af en toe wat gemalen ijs
Wat ben jij in een lieve bui vandaag man. Kan er voor ook nog wat af?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lieverdje, met je drankje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lieverdje, met je drankje.
nee voor kan niks af, sorry.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ben jij in een lieve bui vandaag man. Kan er voor ook nog wat af?
Hmm, dacht eerst eigenlijk dat je een of andere kromme zin typte. Zag ik dat het mijn fout was. Best jammer weer.quote:
hey dat is mijn intentie, dat jij superscherp wordt. fouten zijn voor losers, en mensen zonder contacten. als jij wat vaker 'bekende' kroegen af zou gaan, zou je niet eens zorgen hoeven maken over ná je studie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, dacht eerst eigenlijk dat je een of andere kromme zin typte. Zag ik dat het mijn fout was. Best jammer weer.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey dat is mijn intentie, dat jij superscherp wordt. fouten zijn voor losers, en mensen zonder contacten. als jij wat vaker 'bekende' kroegen af zou gaan, zou je niet eens zorgen hoeven maken over ná je studie.
2001 Villa Antinori nu.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn akela dit weekend "ff weg"; dus maar ff diep jn de kast gezocht
1997 Valdipiatta + Pecorino di Norcia
Fles is al leeg![]()
En met je ego zit het ook wel goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Ik ben al superscherp. Maar minder rond 0:00 uur.
Overigens, ik was niet degene die me zorgen maakte over na m'n studie hoor. Dat was juist datgene wat ik onzinnig vond. Ik ben immers goed, aantrekkelijk, sociaal, heb contactuele eigenschappen en ben zeer beleerd.![]()
Tuurlijk, een stukje zelfverzekerdheid is van groot belang in deze hedendaagse maatschappij. Overigens, ik geef de voorkeur aan Sourcy Red.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En met je ego zit het ook wel goed![]()
moet kunnen, moet kunnen
On topic: bar le duc rood maar weer... 4e fles vandaag.
Ja, is ook wel redelijk te pruimen. Beter dan Spa, daar zit een smaakje aan dat ik niet zo lekker vind. Maar er gaat niks boven die zoutige watertjes als Yonne (Frankrijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:48 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, een stukje zelfverzekerdheid is van groot belang in deze hedendaagse maatschappij. Overigens, ik geef de voorkeur aan Sourcy Red.
Bar le Duc is inderdaad ook zeer zeker ok. Maar toch, ik ben niet zo'n waterkenner, ga ik voor de Sourcy.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, is ook wel redelijk te pruimen. Beter dan Spa, daar zit een smaakje aan dat ik niet zo lekker vind. Maar er gaat niks boven die zoutige watertjes als Yonne (Frankrijk) en gerolsteiner (mèt pri natuurlijk!). Helaas zijn die hier amper te krijgen, want met dat warme weer zijn die mijn ultra-favoriete drankjes!
Ik ben ook geen kenner, hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Bar le Duc is inderdaad ook zeer zeker ok. Maar toch, ik ben niet zo'n waterkenner, ga ik voor de Sourcy.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner, hoor!Maar die smaakjes kende ik toevallig, en de ene vind ik lekkerder dan de ander.
Sourcy is nix mis mee!
Het komt inderdaad wel een beetje arrogant over, nu ik dit lees... Maar verder dan die namen gaat mijn kennis niet echtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:01 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dacht al, ze kent allemaal namen en de smaakjes.
Apart... net een vinoloog ofzo.
Arrogant? Welnee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het komt inderdaad wel een beetje arrogant over, nu ik dit lees... Maar verder dan die namen gaat mijn kennis niet echt
Jij bent de ware!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:34 schreef Xennia het volgende:
Solero Exotic. Speciaal voor LaZZ
Spontaan honger daarvan krijgtquote:
Beterschap...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:21 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Spontaan honger daarvan krijgt
Ik eet op dit moment niet zo veel omdat mijn maag niet meewerkt.
Ik blijf water drinken echter
Corry Konings on a stickquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Beterschap...
Ik ga zometeen een corry (met hulp van meneer Conimex) in elkaar flansen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Corry Konings on a stick
Corry Konings met een sausje van ketjap en pinda's
Corry Konings op de BBQ
Corry Konings gestoofd met durian
Corry Konings geroerbakt
Lekker hoor!![]()
![]()
oftewel: leuke typo
Ja, en daarom heb ik hem ff ge-editquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Corry Konings on a stick
Corry Konings met een sausje van ketjap en pinda's
Corry Konings op de BBQ
Corry Konings gestoofd met durian
Corry Konings geroerbakt
Lekker hoor!![]()
![]()
oftewel: leuke typo
Pannenkoek met Corry-ragoût?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Inderdaad, hmm, me zusje gaat straks pannenkoeken voor me bakken. Heeft zo z'n voordelen als je weer 's thuis bent.![]()
Dat heet "een luxeprobleem"quote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen "met een mysterieus goedje gevulde olijven", "mislukte aardappelsalade die wel lekker blek te zijn" en fruitsalade...
Zucht, keuzes, keuzes :p
Ja, dat is bij ons thuis ook altijd welkom! Momenteel hebben ze weer "kiwi's met een hart van goud" te koop, die zijn seizoensgebonden (ik leerde ze pas vorig jaar kennen), en die zijn hier zéér favoriet.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga toch maar voor de fruitsalade, op advies van Martijn
Morgen maar nieuwe maken, er is toch nog genoeg fruit! (heelijk, zo'n luxe)
Aardbeienfreakquote:Op zondag 26 juni 2005 11:53 schreef DarkElf het volgende:
net gekookt eitje op
Nu aardbeitjes
natuurlijk ook water.
Ik was eergister 5 maanden afgekicktquote:Op zondag 26 juni 2005 12:04 schreef DarkElf het volgende:
ach er zijn ergere verslavingen*zei ze terwijl ze haar aansteker zocht*
Verkapte bierdrinkerquote:Op zondag 26 juni 2005 15:26 schreef zoalshetis het volgende:
water, mout en hop
Oeh ben jij eindelijk de eerste vrouw die NIET aan de lijn doetquote:
Ik eet weinig ijsjes, maar als ik het doe, doe ik het goed!quote:Op zondag 26 juni 2005 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh ben jij eindelijk de eerste vrouw die NIET aan de lijn doet
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:54 schreef Auticia het volgende:
Katjang Pedis.
Recept? (ja wraps, maar verder?)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
(zelf even de ijskast ingedoken en snel wat in elkaar geflansd als avondhap)
Heel simpel: 1 theelepel soja,1 teentje knoflook,1 prei,honing,ve-tsin en zout voor de saus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:52 schreef 'dutch-mamma' het volgende:
Recept? (ja wraps, maar verder?)
![]()
ik heb ook zulke borden...!
Speciaal voor dát soort tegenslagenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:41 schreef saaw het volgende:
yoki perzik, maar alleen 1 slokje want er zaten klontjes in
Mag hopen dat het hollandse aardbijen waren. Want die zijn het lekkerste. Alleen het probleem is dat die dingen ruim 6 euro per bakje doen op dit moment. Maar dan heb je echt grote lekkere aardbijen met veel smaak.quote:
6 euro per bakje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag hopen dat het hollandse aardbijen waren. Want die zijn het lekkerste. Alleen het probleem is dat die dingen ruim 6 euro per bakje doen op dit moment. Maar dan heb je echt grote lekkere aardbijen met veel smaak.
Ja ja zo leer je nog eens wat he als je vader een groenten winkel heeft![]()
dislextyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Je vader mag je trouwens wel leren hoe je aardbeien schrijft...![]()
Is dus met een korte ei![]()
ice koud bierquote:
Ik lekker wodka juquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Zal ik, of zal ik niet aan de alcohol gaan?![]()
Neh, toch maar niet![]()
OT: Ik zit aan de sticks en ice-tea met water!![]()
hop gewoon zuipenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Zal ik, of zal ik niet aan de alcohol gaan?![]()
Neh, toch maar niet![]()
Vetklepquote:
HEY! Geen worstjes...quote:
Whehehehequote:
*glaasje coca-cola, met citroen en ijsblokjes nuttigtdtdtdtd....quote:
Lekker zeg!quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*glaasje coca-cola, met citroen en ijsblokjes nuttigtdtdtdtd....![]()
*proost!
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef boertie het volgende:
Vers afbakstokbrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |