Komt 'ie naar je toe gelopen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik wacht op een broodje kebab. met alles erop en sambal erbij.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:09 schreef Xennia het volgende:
Pikanto met barbeque-saus en een ijskoude cola
gehehehe. lekker?quote:
wat ben je toch ook een lieverdje, met je drankje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
yeah! al mn 2e flesje vandaag
heerlijk, superkoud drinken en af en toe wat gemalen ijs
Wat ben jij in een lieve bui vandaag man. Kan er voor ook nog wat af?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lieverdje, met je drankje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een lieverdje, met je drankje.
nee voor kan niks af, sorry.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ben jij in een lieve bui vandaag man. Kan er voor ook nog wat af?
Hmm, dacht eerst eigenlijk dat je een of andere kromme zin typte. Zag ik dat het mijn fout was. Best jammer weer.quote:
hey dat is mijn intentie, dat jij superscherp wordt. fouten zijn voor losers, en mensen zonder contacten. als jij wat vaker 'bekende' kroegen af zou gaan, zou je niet eens zorgen hoeven maken over ná je studie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm, dacht eerst eigenlijk dat je een of andere kromme zin typte. Zag ik dat het mijn fout was. Best jammer weer.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey dat is mijn intentie, dat jij superscherp wordt. fouten zijn voor losers, en mensen zonder contacten. als jij wat vaker 'bekende' kroegen af zou gaan, zou je niet eens zorgen hoeven maken over ná je studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |