dat zondermeer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:23 schreef Renmaestro het volgende:
Ze zijn tof om iemands keel mee door te snijden.
Whale tailquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef cygnusx het volgende:
behalve als ze boven je broek uitsteken als je gaat zitten
Dat ligt er dan maar weer aan hoever ze erboven uitsteekt en wie haar aanheeft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef cygnusx het volgende:
quote:String theory is a physical model whose fundamental building blocks are one-dimensional extended objects (strings) rather than the zero-dimensional points (particles) that were the basis of most earlier physics. For this reason, string theories are able to avoid problems associated with the presence of pointlike particles in a physical theory. Detailed study of string theories has revealed that they describe not just strings but other objects, variously including points, membranes, and higher-dimensional objects.
Heb je het gerucht al gehoord dat de aarde rond is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef Renmaestro het volgende:
En die string theorie is al helemaal tof.
[..]
Waanzin. Dan zou ik dat toch gemerkt moeten hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Heb je het gerucht al gehoord dat de aarde rond is?
Ik citeer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:44 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Waanzin. Dan zou ik dat toch gemerkt moeten hebben.
Die oude Grieken wisten wel hoe ze dronken moesten worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik citeer!
Pythagoras: "De aarde is rond."
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dat ligt er dan maar weer aan hoever ze erboven uitsteekt en wie haar aanheeft.
quote:
| 1 | stripslashes($str); |
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:06 schreef cerror het volgende:
[ code verwijderd ]
is ook een kleine string.
een string voor tweakersquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:06 schreef cerror het volgende:
[ code verwijderd ]
is ook een kleine string.
Interesseert me geen fuck wat er op staat, als ik maar minderjarige billetjes kan zien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Met van die toffe tijgerprints enzo?
Daar laat ik mij niet over uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, maar! Dan kunnen ze toch beter helemaal niks aan doen?
en terechtquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Bij ons op school was een keer iemand een dag geschorst omdat ie er één had doorgeknipt.
Wél een goeie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Bij ons op school was een keer iemand een dag geschorst omdat ie er één had doorgeknipt.
ja dan zie je zo'n bilnaad als ze zo'n heupbroek aanhebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, maar! Dan kunnen ze toch beter helemaal niks aan doen?
vooral die met bacon enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:24 schreef tonks het volgende:
Weetje welke strings pas tof zijn?
Cheese strings
[afbeelding]
http://www.oxygen.com/specials/contest/thong/quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef cygnusx het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
http://www.oxygen.com/specials/contest/thong/
u vraagt, ik draai
geef mij 5min op te uploadenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:51 schreef 3st het volgende:
la maar zien!
Nice.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef -Lay-Z- het volgende:
Er loopt best mooi volk rond bij ons op de universiteit
Vieze gluurder..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik leg gewoon de mooie momenten van het leven vast op de gevoelige chip, als herinnering voor laterquote:
Nou vooruit, maar zoom voortaan wat verder in en hou die camera stil voor een scherpe foto.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:07 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik leg gewoon de mooie momenten van het leven vast op de gevoelige chip, als herinnering voor later
en btw, je kijkt toch ook
trilde op mijn benen van spanningquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar zoom voortaan wat verder in en hou die camera stil voor een scherpe foto.
Hehe..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
trilde op mijn benen van spanning![]()
ik kan moeilijk met flash een foto trekken, dus flash uitgeschakeld en dan is de foto wazig bij de minste beweging![]()
bijna een jaartje niet meer nuquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Kogando het volgende:
[..]
Hehe..
Foto trekken, kom je uit België?
dagenlijks werk bij ons op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef -Lay-Z- het volgende:
plaats daar dan maar eens foto's vanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef cyberstalker het volgende:
Een string is leuk. Géén string is nog leuker.
nee das ordinairquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef cyberstalker het volgende:
Een string is leuk. Géén string is nog leuker.
of je bilnaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:23 schreef Renmaestro het volgende:
Ze zijn tof om iemands keel mee door te snijden.
u've got a pointquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
een string boven je broek uit ook![]()
B&Hquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:28 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
plaats daar dan maar eens foto's van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |