Nice.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef -Lay-Z- het volgende:
Er loopt best mooi volk rond bij ons op de universiteit
Vieze gluurder..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik leg gewoon de mooie momenten van het leven vast op de gevoelige chip, als herinnering voor laterquote:
Nou vooruit, maar zoom voortaan wat verder in en hou die camera stil voor een scherpe foto.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:07 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik leg gewoon de mooie momenten van het leven vast op de gevoelige chip, als herinnering voor later
en btw, je kijkt toch ook
trilde op mijn benen van spanningquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar zoom voortaan wat verder in en hou die camera stil voor een scherpe foto.
Hehe..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
trilde op mijn benen van spanning![]()
ik kan moeilijk met flash een foto trekken, dus flash uitgeschakeld en dan is de foto wazig bij de minste beweging![]()
bijna een jaartje niet meer nuquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Kogando het volgende:
[..]
Hehe..
Foto trekken, kom je uit België?
dagenlijks werk bij ons op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef -Lay-Z- het volgende:
plaats daar dan maar eens foto's vanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef cyberstalker het volgende:
Een string is leuk. Géén string is nog leuker.
nee das ordinairquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef cyberstalker het volgende:
Een string is leuk. Géén string is nog leuker.
of je bilnaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:23 schreef Renmaestro het volgende:
Ze zijn tof om iemands keel mee door te snijden.
u've got a pointquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
een string boven je broek uit ook![]()
B&Hquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:28 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
plaats daar dan maar eens foto's van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |