abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:39:21 #151
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28119563
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef eymey het volgende:
Nu voel ik me alleen maar ontzettend rot: Het is voor mij nog niet 'over'... de liefde voor haar zit nog te diep. Zo plotseling heeft ze alles weg gegooid.... en nu...

De meeste van haar spullen liggen nog op de kamer waar ik nu dus inmiddels alleen zit. Af en toe komt ze nog wel eens wat halen... zo ook vandaag. Word ik op m'n werk gebeld door haar: "weet je waar mijn bikini is?". Ok... fijn... ze wil dus naar het strand. 3x raden wie daar bij zal zijn...... terwijl wij dat soort dingen ook altijd samen deden

En als ze me dan belt... doet ze ook zo opgewekt en praat ze alsof er niks aan de hand is... alsof haar leventje gewoon alleen maar weer uit leuke dingen bestaat en ze niet inziet hoe ik me moet voelen..... als ze vraagt hoe het gaat kan ik er ook niet echt een antwoord op geven......

Nog een leuke: Deze week is er kermis in Almere Buiten.... gingen we ook altijd graag samen heen.....
Het klinkt ongelovelijk simpel, maar is misschien wel de meest moeilijke opgave die er bestaat. Probeer er niet aan te denken wat voor leuke dingen ze nu allemaal samen doen die jij eerst met haar deed. Jullie hebben drie jaar lang samen geleefd, er zullen nog maar weinig dingen zijn waar zij helemaal nooit bij is geweest. Ik had vanmiddag ook toen ik in het Efteling theater zat en naar die show keek even een moment van melanchonie, eigenlijk bezorgt het halve park mij op dit moment dat gevoel. Als ik over een paadje wandel waar we voor de eerste keer ge-armd liepen, of in Droomvlucht stap. Het zijn allemaal van die dingen die ik altijd met haar samen deed. Nu loop je er alleen en besef je nog maar eens dat het allemaal voorbij is. En dat gaat me echt aan het hart, vanmiddag hoorde ik wederom weer hoe goed en leuk wij wel niet bij elkaar paste.

Maar ook ik moet er nog doorheen bijten, moet toch de draad weer oppakken. De dag nadat het uit was heb ik zelfs tentamens laten schieten omdat me hoofd er niet bij was, en dat is nu allemaal na een maand gelukkig allemaal wel voorbij. Morgen is het precies een maand geleden dat ik even na het middaguur dat bewuste telefoontje kreeg En overmorgen heeft ze dus een maand iets met haar nieuwe vriend. Ik zal er morgen nog wel een paar keer bij stil staan, hoe wreed een wereld kan worden na een telefoontje en drie simpele woorden; "het is over", vier lettergrepen verder storte mijn wereld in elkaar en ben nu bezig om de boel weer te lijmen. Met een diep litteken op het hart pak ik weer de draad op. Pleisters plakken heeft geen zin, de wond geneest pas goed als hij gewoon kan ademen. En hij is aan het helen, alleen niet zo snel als ik hoop. Maar ik vertrouw erop dat er voor mij ook weer mooiere tijden aankomen en ik mezelf dan hardop durf af te vragen wat ik ooit in haar heb gezien, tot die tijd blijf ik wel gemengde gevoelens van onmogen, ongeloof, verdriet, 'angst' en een leeg gevoel achter waar ik haar vrolijk zie verder huppelen met haar volgende vriendje. Jeetje, ik wat mis ik haar toch als ik zo over haar schrijf, belde ze maar dat ik haar kon ophalen om weer die knuffel te mogen ontvangen. Echt alles zou ik haar vergeven, doen alsof de laatste maand niet gebeurd is en gewoon weer in elkaars armen kan vallen. De gedachte dat mijn telefoon zometeen overgaat om dat aan te horen zal waarschijnlijk altijd wel een illusie blijven

Life is bitch... sometimes!
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:28 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Kan alleen maar hopen dat ze gelukkig wordt.
Ja, ik op dit moment ook! Ik heb dat vanaf het begin gezegd, als zij gelukkig is, kan ik dat ook weer worden Ik bedoelde het ook meer op mensen die hun leventje weer helemaal op de rails hebben gelukkig zijn met een ander. Dat je dan toch bij je zelf even een gevoel hebt van "Eat you hart out" als ze ziet dat je jezelf uiteindelijk prima hebt gered in het leven na haar
»» Democracy is so overrated »»
pi_28119574
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef RoelerMF het volgende:
Walibi World (Zo heet dat tegenwoordig ) ook een abbo in de pocket. Mocht het Walibi worden, dan heb ik nog een stuk of 30 kortingsbonnen a 2,50 en enkele van 5 euro En het strand is op half uurtje auto rijden.
Ook leuk. Kan trouwens ook icm Duinrell. En dan heb je nog zee ook. .
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:51:10 #153
11766 eymey
koning één-oog
pi_28119922
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef RoelerMF het volgende:

[..]
Erg mooi gezegd allemaal....

Inderdaad, Efteling staat voor de zomer ook weer op het programma, dit keer alleen met vrienden... zal ook weer zo'n moeilijk iets worden.

En inderdaad, op dit moment heb ik ook nog echt zoooo sterk het gevoel van "als ik nou een sms'je zou krijgen of een telefoontje... dat ze zich erg vergist heeft.... dat ze me nog helemaal niet kwijt wil en weer verder met mij zou willen......."

Ik zou d'r waarschijnlijk ook ineens alles weer vergeven en haar met liefde nog een kans willlen geven, haar weer in mijn armen sluiten Ookal weet ik dat m'n omgeving me dan echt voor gek zou verklaren....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28119989
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef eymey het volgende:
Ik zou d'r waarschijnlijk ook ineens alles weer vergeven en haar met liefde nog een kans willlen geven, haar weer in mijn armen sluiten Ookal weet ik dat m'n omgeving me dan echt voor gek zou verklaren....
Zo voel ik het ook. Rationeel gezien ben ik beter af zonder haar, maar toch... zou het wel weer een kans geven. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:04:22 #155
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28120326
quote:
Ookal weet ik dat m'n omgeving me dan echt voor gek zou verklaren....
Mogen ze allemaal doen! Maar niemand weet wat er in mijn gevoel omgaat en heel diep van binnen zit daar zo een zwak voor haar ingebouwd. Ik hou gewoon van haar, zelfs na alles wat ze me heeft geflikt. Al lacht de hele wereld me uit, als ik bij haar ben kan ik de hele wereld aan, dat lachen en voor gek verklaren kan er dan ook nog wel bij!

En inderdaad, misschien ben ik beter af zonder haar, maarja.. je bent van d'r gaan houden he?
pi_28120343
Kan beter jullie laten praten. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:13:52 #157
11766 eymey
koning één-oog
pi_28121832
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Mogen ze allemaal doen! Maar niemand weet wat er in mijn gevoel omgaat en heel diep van binnen zit daar zo een zwak voor haar ingebouwd. Ik hou gewoon van haar, zelfs na alles wat ze me heeft geflikt. Al lacht de hele wereld me uit, als ik bij haar ben kan ik de hele wereld aan, dat lachen en voor gek verklaren kan er dan ook nog wel bij!

En inderdaad, misschien ben ik beter af zonder haar, maarja.. je bent van d'r gaan houden he?
Inderdaad... Ik weet, net als mijn ouders en de meeste mensen zoals haar familie, die haar een beetje goed kent, dat ze geen makkelijk persoon is om mee samen te leven: vaak driftbuien om niets, redelijk lui aangelegd qua huishouden en zo, alleen maar gebrand op de leuke uitjes... terwijl ze zelf al moeite heeft om haar verplichtingen te betalen, dus dat naast een deel daarvan óók dat uitje nog eens bijna altijd voor mijn rekening komt... nou ja, dat waren in onze relatie toch wel de belangrijkste irritatiepunten. En als het erop aankomt gooit ze alles wat ik ooit voor d'r heb gedaan ook nog zo weg voor een ander....

Maar ja, nog steeds heb ik die erge zwak voor haar... houd ik gewoon nog te veel van haar.... zou ik zo bereid zijn om haar alles te vergeven....

Ik weet ook van mezelf dat ik (althans voorlopig) beter af ben zonder haar... nu eerst eens lekker tot mezelf moet komen en haar maar moet laten begaan...... Maar ja, gevoel he.... wat een raar ding
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:17:02 #158
11766 eymey
koning één-oog
pi_28121877
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Viperdesign het volgende:
Kan beter jullie laten praten. .
hehe

Maar jouw input wordt ook wel gewaardeerd hoor, althans, als ik voor mezelf spreek. Jouw kijk op de dingen is gewoon weer wat 'nuchterder' denk ik... of je bent sneller in staat om je erbij neer te leggen en je er overheen te zetten.....

Iedereen is daar sowieso heel anders in, denk ik. De één heeft zoiets van "borst vooruit, kin omhoog, en doorzetten"... de ander heeft zoiets van "het hoort gewoon bij het leven dat dit soort dingen kunnen gebeuren, hoe erg het ook is of slecht van de ander... je kunt er toch niks aan doen".

Helaas blijkt maar weer, ondanks dat ik toch een rationeel en nuchter ingesteld persoon ben, dat ik qua liefde die ik op een gegeven moment voor iemand kan gaan voelen, die nuchterheid totaal verlies en gewoon een emo ben....
  woensdag 22 juni 2005 @ 07:37:48 #159
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28123432
quote:

[..]

Erg mooi gezegd allemaal....

Inderdaad, Efteling staat voor de zomer ook weer op het programma, dit keer alleen met vrienden... zal ook weer zo'n moeilijk iets worden.
Ik heb zelf gemerkt dat hoe meer je erbij stil staat dat het moeilijk zal gaan worden, hoe moeilijker het ook is.
Het klinkt misschien hard om te zeggen, maar die leuke momenten met haar of hem komen niet meer. Dat is voorbij, hoe zonde dat dat ook is. En als je maar lang genoeg bij elkaar bent, doe alles je aan je ex denken. Van inderdaad lekker uit eten in je favo restaurant tot voor mijn part het verschonen van je bed.
Dat is de knop die los moet laten.

Ik heb ook heel lang nadat het uit was gedacht dat ik haar miste, totdat ik eigenlijk tot de conclusie kwam dat ik gewoon eenzaam was en iemand om me heen miste. Iemand en niet mijn ex.
Dat is een van de grootste stappen die je maken kan in je "verwerkingsproces".

bakkie iemand?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28123694
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef eymey het volgende:
Helaas blijkt maar weer, ondanks dat ik toch een rationeel en nuchter ingesteld persoon ben, dat ik qua liefde die ik op een gegeven moment voor iemand kan gaan voelen, die nuchterheid totaal verlies en gewoon een emo ben....
Dat herken ik heel erg. Dat is ook waarom ik niet graag in een nieuwe relatie wilde stappen. 'Ons soort' houdt krampachtig vast aan iemand. Voor een partner is dat moeilijk om daar mee om te gaan, aangezien het doorgaans als beklemmend wordt ervaren.

Wat bij mij hielp was om eerst goed te weten dat ik alles ook zonder partner kon doen. Je hebt niemand nodig om in leven te blijven. Als je goed in staat bent om voor jezelf te zorgen moet dat geen probleem zijn. Vervolgens is het een kunst om het ook nog leuk te hebben met jezelf en als je dat punt bereikt besef je dat je niet iemand nodig hebt om gelukkig te zijn. Als je in staat bent om die afhankeljikheid van je af te schudden, sta je heel anders in je volgende relaties. Op deze manier kan ik veel beter mijn zelfstandiheid bewaren en kan ik alles veel beter van een afstandje bekijken.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_28124043
quote:
Maar jouw input wordt ook wel gewaardeerd hoor, althans, als ik voor mezelf spreek. Jouw kijk op de dingen is gewoon weer wat 'nuchterder' denk ik... of je bent sneller in staat om je erbij neer te leggen en je er overheen te zetten.....
Ik zei dat omdat ik de dingen die jullie beschrijven heel erg herken. (RoelerMF)

En ja, ik weet het gewoon niet meer. Ik kijk naar de feiten: Ze wil rust en misschien wil ze me later nog terug. Maar buiten dat was ik niet gelukkig in de relatie, ik was allang blij iemand te hebben omdat ik niet tegen de eenzaamheid kan. Let wel; ik hou van haar. Maar zoals het de laatste tijd ging hoeft het van mij niet.

Anyway, ik kan erg emotioneel worden. Maar ik wil er eigenlijk niet meer aan denken. Het mag mij niet opbreken. Anders eindig ik onder de grond.
pi_28124366
Ik heb niet veel toe te voegen.
Vind het nog steeds moeilijk en leef bij de dag.
Meer gaat gewoon niet kost me teveel moeite.
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:43:57 #163
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28124950
quote:
Amen! Als er iemand nuchter is en altijd alles kan relativeren dan ben ik het volgens mij (Als je dat zo arrogant mag zeggen teminste) en zelfs ik ben tegenwoordig soms een wrak sinds het uit is. Ik weet dingen nog steeds prima te relativeren, zelfs over haar, maarja dan komen die gevoelens naar boven toe en verdwijnt het process van relativeren en die oer-Hollandse nuchterheid.

Maargoed, nachtje geslapen zonder bezweet wakker te worden, voel me eigenlijk wel oke op dit moment, over een paar uurtjes lekker werken, even de gedachte weer een paar uur sowieso niet aan haar denken. Thuis lukt me dat toch altijd wat minder goed schijnbaar Maargoed zoals al enkele weken blijf ik ups en downs houden. Had afgelopen avonden even wat dipjes, maar hoop dat nu toch wel langzaam kwijt te gaan raken eigenlijk Gelukkig staan er een hoop leuke dingen in het vooruitzicht, beginnend met aankomend weekend Afleiding is namelijk wel erg fijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door RoelerMF op 22-06-2005 09:52:04 (typo) ]
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:48:24 #164
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28125058
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Amen! Als er iemand nuchter is en altijd alles kan relativeren dan ben ik het volgens mij (Als je dat zo arrogant mag zeggen teminste) en zelfs ik ben tegenwoordig soms een wrak sinds het uit is. Ik weet dingen nog steeds prima te relativeren, zelfs over haar, maarja dan komen die gevoelens naar boven toe en verdwijnt het process van relativeren en die oer-Hollandse nuchterheid.

Maargoed, nachtje geslapen zonder bezweet wakker te worden, voel me eigenlijk wel oke op dit moment, over een paar uurtjes lekker werken, even de gedachte weer een paar uur sowieso niet aan haar denken. Thuis lukt me dat toch altijd wat minder goed schijnbaar Maargoed zoals al enkele weken blijf ik ups en downs hadden. Had afgelopen avonden even wat dipjes, maar hoop dat nu toch wel langzaam kwijt te gaan raken eigenlijk Gelukkig staan er een hoop leuke dingen in het vooruitzicht, beginnend met aankomend weekend Afleiding is namelijk wel erg fijn!
Afleiding is alles wat je nodig hebt... dit zijn de tijden waarin je echt je vrienden kennen leert..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:04:38 #165
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28125485
Ze is vandaag jarig.

Toch best klote. Heb haar vanmorgen natuurlijk wel een sms-je gestuurd om te feliciteren, ookal had ze er zelf weinig zin in, haar verjaardag. Kreeg nog wel een "dankjewel" terug, weet dat zij het ook moeilijk vindt allemaal. En daar zit je dan, op je werk. Niks te regelen, geen kadootje, geen opgeruimd huis, kaarsjes, lekker eten voor als ze thuis komt maken..
Weird shit dit. Bah.
Maar het is lekker weer!
En morgenavond komt ze weer spullen ophalen, pffff..
pi_28126203
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:04 schreef PhaE het volgende:
Kreeg nog wel een "dankjewel" terug, weet dat zij het ook moeilijk vindt allemaal. En daar zit je dan, op je werk. Niks te regelen, geen kadootje, geen opgeruimd huis, kaarsjes, lekker eten voor als ze thuis komt maken..
Weird shit dit. Bah.
Sterkte. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:37:14 #167
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28126319
Thanks!

Echt serieus, ben best blij met dit topic, tenminste mensen die het gevoel echt begrijpen.
Ik bedoel, natuurlijk heb je je vrienden, maar die kunnen ook niet veel meer doen dan proberen je op te vrolijken. Ook fijn, maar daar heb je niet altijd behoefte aan. En dan is hier ff zielig doen toch wel prettig
pi_28126397
En ik vind het fijn te lezen dat meer mensen zich kut voelen. Heb ik steun aan. .

Zal nog wel gezellig worden op die meeting, allemaal huilies. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:51:32 #169
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28126739
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:40 schreef Viperdesign het volgende:
Zal nog wel gezellig worden op die meeting, allemaal huilies. .
Wenag kans! We gaan wel gezellig doen hoor
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:56:00 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28126909
Blij dat het topic nog steeds doet wat het ook deed toen het gestart werd.
Het is zo lekker dat je hier altijd gewoon even je verhaal neer kan gooien, er is meestal wel iemand die erop reageert, soms is het iemand die hetzelfde mee maakt, soms is het iemand die er al doorheen is, soms is het een schouder, soms is het een schop onder je kont.
Maar het is en blijft gewoon prettig dat je hier even (zonder onderbroken te worden) je verhaal en je gevoelens neer kan gooien, net zo vaak als je wil en wanneer je dat wil.
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:06:05 #171
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28127195
Brighteyes snapt het

Ennuh op die meeting ben ik echt niet van plan om het alleen maar over mijn ex te hebben hoor..
Dan zoek ik wel een praatgroepje!
Wait a minute...
* PhaE kijkt om zich heen..
Dammit, zit er al in!
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:09:18 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28127288
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef PhaE het volgende:
Brighteyes snapt het
Brighteyes heeft ook heeeeeeeel veel aan dit topic gehad.
Ene moment posten dat je je prima voelt, en dan een uurtje later volledig zuchtend en posten... Dat werk zeg maar.
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:11:22 #173
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28127327
hehehhe erg herkenbaar
Ben nu aan het werk, en afgezien van de constante knoop in mijn maag waar ik nu alweer precies 3 weken mee rondloop, voel ik me prima.
Maar ik weet dat als ik vanmiddag richting huis rij, die knoop weer de overhand krijgt.
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:13:58 #174
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28127401
Ohja, nog een tip;
(meeste doen het al, weten het al, etc.etc.)
Als je hebt samengewoond (zoals ik), deel je meestal de spullen op.
Dan heb je dus ineens een leeg huis..
Ik ga dus ook de hele boel opnieuw inrichten. Beejte schuiven met meubels, dingetjes die aan de muur hangen verplaatsen/vervangen.
Gewoon dat het meer mijn huis wordt in plaats van ons huis.
Dan wordt het thuiskomen ook een stukje fijner.
"Gelukkig" moet er nog erg veel gebeuren aan het huis, zoals een nieuwe keuken plaatsen, de badkamer betegelen en inrichten, nieuw plafond in de gang..
Dus heb zat te doen
Nu alleen nog het geld en de zin ervoor!
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:15:28 #175
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28127446
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef Brighteyes het volgende:

Ene moment posten dat je je prima voelt, en dan een uurtje later volledig zuchtend en posten... Dat werk zeg maar.
Goh, als ik dat elke keer had moeten doen. Dat ik eerst dit poste en een half uur later mij weer voelde zaten we al in deel 20 volgens mij
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:24:57 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28127693
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:15 schreef RoelerMF het volgende:
Goh, als ik dat elke keer had moeten doen. Dat ik eerst dit poste en een half uur later mij weer voelde zaten we al in deel 20 volgens mij

Toch valt het me alleszins mee, als ik het goed heb is dit topic ergens in augustus 2003 begonnen en we zijn nu pas bij deel 19. Er zijn reeksen die dat op een dag doen!
Maar goed, dat is ook de reden dat het nog steeds bestaat. Het is geen ordi slowchat over van alles en niks. En het werkt nog steeds.

Het eerste topic uit de reeks.
pi_28127981
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef PhaE het volgende:
Als je hebt samengewoond (zoals ik), deel je meestal de spullen op.
Dan heb je dus ineens een leeg huis..
Ik ga dus ook de hele boel opnieuw inrichten. Beejte schuiven met meubels, dingetjes die aan de muur hangen verplaatsen/vervangen.
Gewoon dat het meer mijn huis wordt in plaats van ons huis.
Dan wordt het thuiskomen ook een stukje fijner.
Ik blijf hier niet meer wonen. Ook al kreeg ik geld toe. .
En d'r spullen staan hier ook nog altijd. Niet alles, maar wel een deel.
pi_28128022
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef RoelerMF het volgende:
Wenag kans! We gaan wel gezellig doen hoor
Dat is wel de bedoeling natuurlijk. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:41:02 #179
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28128140
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:

Het is geen ordi slowchat over van alles en niks. En het werkt nog steeds.
Inderdaad, het werkt allemaal erg opluchtend om toch je verhaal redelijk anoniem kwijt te kunnen! Jammer alleen dat ik het idee heb dat mijn ex en haar nieuwe vriend soms meelezen (Hoi ), maarja, dat is mijn eigen schuld geloof ik. Heb in een dwaze bui geloof ik zelfs de url naar een ander topic binnen R&P gegeven Maargoed, ik laat me daardoor niet meer belemmeren (gebeurde toch onbewust) en schrijf gewoon hoe ik me voel. Of ze dat nu wel of niet leuk vind om te lezen, boeie!

It's my life!
(Wel de No Doubt versie )
pi_28128180
Ik heb nog het "voordeel" dat m'n ex (nog) geen nieuwe vriend heeft. Althans, voor zover ik weet. Dat zou weer een emotionele knal opleveren.
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:55:48 #181
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28128640
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb nog het "voordeel" dat m'n ex (nog) geen nieuwe vriend heeft. Althans, voor zover ik weet. Dat zou weer een emotionele knal opleveren.
mijn ex heeft ook nog geen nieuwe vriendin, en t zou mooi zijn als hij dat nog even zo houdt, want ik zit er niet echt op te wachten om hem en zn vriendin samen tegen te komen als ze het super gezellig hebben etc.
imagination is more important than knowledge
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:01:47 #182
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28128826
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ach, troost je... Ik had het gevoel al vanaf het begin dat ze het uitmaakte dat ze een ander had. Het klopte allemaal namelijk niet echt in de verhalen die ze vertelde. De klap was daarom niet zo heel erg groot, zelfs niet toen ik erachter kwam dat ze een dag later (!!) al met die gast ervandoor was gegaan Achteraf ben ik blind geweest dat ik het niet heb zien aankomen, maar achteraf gelul is makkelijk en zal ik dan ook niet doen. Ik weet alleen nog dat toen ze het vertelde ik niet bepaald blij was, maar dat was meer omdat ze voor mijn gevoel de laatste dagen de boel bij elkaar had gelogen over nieuwe vriendjes krijgen en dergelijke (Ze hoefde voorlopig helemaal niks meer met jongens te maken te hebben vertelde ze, en later is dat dan allemaal om mij te beschermen )

Ik vind dat allemaal zo een onzin, om iemand te beschermen, alsof je in een zijden zachte deken valt als je het een maand later hoort, die klap blijft altijd wel bestaan. Ben ook wel even redelijk uit me dak gegaan, mijn emoties naar haar gespuwt, excuus aangeboden en toen ging het allemaal wel weer prima eigenlijk. Maar gek genoeg kwam ze een week later aan met het excuus verhaal dat onze gesprekken maar raar waren, uitgerekend ik hun geluk in de weg stond (WFT! ) en nouja, ik drukte haar neus toen op het feit dat zij sindsdien altijd aansprak... toen was ik de grote boe-man natuurlijk! Nouja, sindsdien heb ik haar niet meer gesproken, wacht nog altijd op een excuus mailtje voor haar belachelijke gedrag van haar en haar vriend (die kwam mij even de les lezen over met wie ik wel en niet om moest gaan ) die avond!
pi_28129164
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef akkien het volgende:
en t zou mooi zijn als hij dat nog even zo houdt, want ik zit er niet echt op te wachten om hem en zn vriendin samen tegen te komen als ze het super gezellig hebben etc.
Nee, ik dus ook niet. Maar aan de andere kant, als dat haar gelukkig maakt... Dat weegt toch iets zwaarder, hoe moeilijk het ook is. .
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Ach, troost je... Ik had het gevoel al vanaf het begin dat ze het uitmaakte dat ze een ander had.
Ja ach. Ik heb wel eens gezegd dat als een andere meid zich zou aanmelden dat ik bij haar weg zou gaan. Soort van druk. Dit omdat het niet lekker ging en ze geen hulp zocht. Ik zou de oorzaak van vrijwel alles zijn. .
quote:
Ik vind dat allemaal zo een onzin, om iemand te beschermen, alsof je in een zijden zachte deken valt als je het een maand later hoort, die klap blijft altijd wel bestaan.
Ja maar dan krijg je nog het idee dat ze er niet zomaar over je heen is. Anders zou het allemaal zo nutteloos lijken.
quote:
Nouja, sindsdien heb ik haar niet meer gesproken, wacht nog altijd op een excuus mailtje voor haar belachelijke gedrag van haar en haar vriend (die kwam mij even de les lezen over met wie ik wel en niet om moest gaan ) die avond!
Leuk gezeldschap. .

[ Bericht 61% gewijzigd door Viperdesign op 22-06-2005 12:27:59 ]
pi_28130333
Weet je wat! Ik heb net besloten dat ik het gewoon niet ga doen!!!

Het is eens gebeurd, het kan nog eens gebeuren!! Zo! Damnit!!
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_28131070
Wat ga je niet doen?
Heb iets gemist geloof ik.
En ach voor de rest.. Het blijft gewoon klote of ze nu wel of niet een ander heeft.
Het is moeilijk maarja daarom ook dit topic...

Pfft alweer een halve dag voorbij...
pi_28132119
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:22 schreef love_me het volgende:
Wat ga je niet doen?
Zie titel? .
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:26:44 #187
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28133064
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Viperdesign het volgende:
Leuk gezeldschap. .
Komt waarschijnlijk omdat ik weer leuk contact heb met iemand die we allebei al een tijdlang niet mochten, maar ze snapt nu blijkbaar niet dat ook ik dingen uit het verleden achter me wilt laten en dingen een tweede kans te geven. Nouja, schijnbaar mag ik mijn geluk dan niet in het contact met haar (die andere persoon) vinden en reageren ze allebei als twee opgefokte stieren die samen denken de hele wereld aan te kunnen maar zichzelf nog wel keihard tegen zullen komen als ze de buitendeur uitlopen Maar eej, ik ben nu het dieptrieste jongetje die hypocriet is en haar waardering voor mij was ook tot een nulpunt gedaald! En dat allemaal omdat ik een keer met die griet heb zitten msn'en tot een uur of drie 's nachts en haar als vervanger heb gevraagd voor een reis naar Engeland
pi_28134737
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:55 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zie titel? .
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:38:42 #189
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28135250
quote:

....
(Ze hoefde voorlopig helemaal niks meer met jongens te maken te hebben vertelde ze, en later is dat dan allemaal om mij te beschermen )
....
Hier ben ik dus enorm bang voor.
Mijn ex zegt namelijk ook dat ze gewoon alleen wil blijven, leren om alleen te zijn, etc.etc.
Jeweetwel, plekkie voor d'r zelf zoeken enzo.
Maar ja, ze heeft al 2 jaar achter d'r rug om zo maar te zeggen, dus dikke kans dat ze snel met iemand anders loopt..
Het klopt niet om te vergelijken, maar heb het eerder meegemaakt. Lijkt TEveel op elkaar.
Die ex liep een week later met de eigenaar van de kroeg waar ze werkte dankzij mij
Lekker wrang.

Maar iig, ben er dus best wel bang voor.
Waarschijnlijk erg egoistisch, want wil ook dat ze gelukkig is.
Maar denk oprecht (! geen jaloezie ofzo!) dat het voor haarzelf niet slim is om in een nieuwe relatie te stappen, zo snel al. Zelfde geldt voor mezelf. Wat dat betreft hebben we allebei ongeveer dezelfde dingen meegemaakt en dus ook ongeveer dezelfde blokkades/problemen.

Maar ja, zoiets ga je natuurlijk niet zeggen, komt weer zo raar over..
En wil er ook niet over doorzeiken bij haar, heb haar al gevraagd of het misschien te maken had met een andere jongen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:39:53 #190
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28135293
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:57 schreef -Jay-20- het volgende:
Weet je wat! Ik heb net besloten dat ik het gewoon niet ga doen!!!

Het is eens gebeurd, het kan nog eens gebeuren!! Zo! Damnit!!
Is inderdaad ook een erg verleidelijke optie
Maar ben bang dat ik dan blijf hangen in deze situatie, hopend op verbetering.
En dan extra diep vallen, uiteindelijk.
pi_28135543
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
Mijn ex zegt namelijk ook dat ze gewoon alleen wil blijven, leren om alleen te zijn, etc.etc.
Jeweetwel, plekkie voor d'r zelf zoeken enzo.
Kan erger: Mijn ex heeft altijd gezegd dat ik de eerste en de laatste voor haar ben. Na mij zou ze nooit meer een ander willen. .
pi_28135561
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef PhaE het volgende:
Maar ben bang dat ik dan blijf hangen in deze situatie, hopend op verbetering.
En dan extra diep vallen, uiteindelijk.
Jup, even ego voor jezelf kiezen is wat slimmer.
pi_28135685
advies opgevolgd en gestuurd via mail.

[ Bericht 98% gewijzigd door Scriptkiddie op 22-06-2005 16:04:59 ]
pi_28135735
Hoi. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:32 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28135835
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef Scriptkiddie het volgende:
[...]
Beter om dit niet te doen...
Hij schrijft het hier van zich af, niemand weet wie de andere spelers in het verhaal zijn.
Op het moment dat jij hierop gaat reageren is dat wel het geval en wordt het veel te persoonlijk.
Beter dus de volgende keer mailen als je wil reageren op dingen die hij hier zegt...

Een van de ongeschreven regels in R&P is dat 'prive-vetes' niet op het forum 'uitgevochten' worden.
Ondanks dat dit op een rustige en normale toon gebeurt nu kan je het toch maar beter niet doen...
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:01:07 #196
50393 Leoni
Rock Angel
pi_28135903
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:54 schreef Viperdesign het volgende:
Hoi. .
Hoi
pi_28135911
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Een van de ongeschreven regels in R&P is dat 'prive-vetes' niet op het forum 'uitgevochten' worden.
Ondanks dat dit op een rustige en normale toon gebeurt nu kan je het toch maar beter niet doen...
Ok, dat snap ik en dat respecteer ik ook.

Je kan er alleen donder op zeggen dat 1 van ons reageerd als we zelf de link toegestuurd krijgen om te zien hoe er over ons "geroddeld" word.

Als jullie willen mag mij post verwijderd worden dat is geen enkel probleem.
pi_28135973
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef Scriptkiddie het volgende:
Als jullie willen mag mij post verwijderd worden dat is geen enkel probleem.
Haal hem anders gewoon weg en mail het hem. .
pi_28135979
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef Leoni het volgende:
Hoi
Ex van... ?

.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:05:45 #200
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28136014
Ons topic, wat doe je

Heb jij problemen met het loslaten van een ex, Scriptkiddie?
Nee?

[edit]
Ah, je hebt het al via prive gedaan.
Braaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')