Het klinkt ongelovelijk simpel, maar is misschien wel de meest moeilijke opgave die er bestaat. Probeer er niet aan te denken wat voor leuke dingen ze nu allemaal samen doen die jij eerst met haar deed. Jullie hebben drie jaar lang samen geleefd, er zullen nog maar weinig dingen zijn waar zij helemaal nooit bij is geweest. Ik had vanmiddag ook toen ik in het Efteling theater zat en naar die show keek even een moment van melanchonie, eigenlijk bezorgt het halve park mij op dit moment dat gevoel. Als ik over een paadje wandel waar we voor de eerste keer ge-armd liepen, of in Droomvlucht stap. Het zijn allemaal van die dingen die ik altijd met haar samen deed. Nu loop je er alleen en besef je nog maar eens dat het allemaal voorbij is. En dat gaat me echt aan het hart, vanmiddag hoorde ik wederom weer hoe goed en leuk wij wel niet bij elkaar paste.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef eymey het volgende:
Nu voel ik me alleen maar ontzettend rot: Het is voor mij nog niet 'over'... de liefde voor haar zit nog te diep. Zo plotseling heeft ze alles weg gegooid.... en nu...
De meeste van haar spullen liggen nog op de kamer waar ik nu dus inmiddels alleen zit. Af en toe komt ze nog wel eens wat halen... zo ook vandaag. Word ik op m'n werk gebeld door haar: "weet je waar mijn bikini is?". Ok... fijn... ze wil dus naar het strand. 3x raden wie daar bij zal zijn...... terwijl wij dat soort dingen ook altijd samen deden
En als ze me dan belt... doet ze ook zo opgewekt en praat ze alsof er niks aan de hand is... alsof haar leventje gewoon alleen maar weer uit leuke dingen bestaat en ze niet inziet hoe ik me moet voelen..... als ze vraagt hoe het gaat kan ik er ook niet echt een antwoord op geven......
Nog een leuke: Deze week is er kermis in Almere Buiten.... gingen we ook altijd graag samen heen.....
Ja, ik op dit moment ook!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:28 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kan alleen maar hopen dat ze gelukkig wordt.
Ook leuk. Kan trouwens ook icm Duinrell. En dan heb je nog zee ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef RoelerMF het volgende:
Walibi World (Zo heet dat tegenwoordig) ook een abbo in de pocket. Mocht het Walibi worden, dan heb ik nog een stuk of 30 kortingsbonnen a 2,50 en enkele van 5 euro
En het strand is op half uurtje auto rijden.
Erg mooi gezegd allemaal....quote:
Zo voel ik het ook. Rationeel gezien ben ik beter af zonder haar, maar toch... zou het wel weer een kans geven.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef eymey het volgende:
Ik zou d'r waarschijnlijk ook ineens alles weer vergeven en haar met liefde nog een kans willlen geven, haar weer in mijn armen sluitenOokal weet ik dat m'n omgeving me dan echt voor gek zou verklaren....
Mogen ze allemaal doen! Maar niemand weet wat er in mijn gevoel omgaat en heel diep van binnen zit daar zo een zwak voor haar ingebouwd. Ik hou gewoon van haar, zelfs na alles wat ze me heeft geflikt. Al lacht de hele wereld me uit, als ik bij haar ben kan ik de hele wereld aan, dat lachen en voor gek verklaren kan er dan ook nog wel bij!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef eymey het volgende:
Ookal weet ik dat m'n omgeving me dan echt voor gek zou verklaren....
Inderdaad... Ik weet, net als mijn ouders en de meeste mensen zoals haar familie, die haar een beetje goed kent, dat ze geen makkelijk persoon is om mee samen te leven: vaak driftbuien om niets, redelijk lui aangelegd qua huishouden en zo, alleen maar gebrand op de leuke uitjes... terwijl ze zelf al moeite heeft om haar verplichtingen te betalen, dus dat naast een deel daarvan óók dat uitje nog eens bijna altijd voor mijn rekening komt... nou ja, dat waren in onze relatie toch wel de belangrijkste irritatiepunten. En als het erop aankomt gooit ze alles wat ik ooit voor d'r heb gedaan ook nog zo weg voor een ander....quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Mogen ze allemaal doen! Maar niemand weet wat er in mijn gevoel omgaat en heel diep van binnen zit daar zo een zwak voor haar ingebouwd. Ik hou gewoon van haar, zelfs na alles wat ze me heeft geflikt. Al lacht de hele wereld me uit, als ik bij haar ben kan ik de hele wereld aan, dat lachen en voor gek verklaren kan er dan ook nog wel bij!![]()
En inderdaad, misschien ben ik beter af zonder haar, maarja.. je bent van d'r gaan houden he?![]()
hehequote:
Ik heb zelf gemerkt dat hoe meer je erbij stil staat dat het moeilijk zal gaan worden, hoe moeilijker het ook is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef eymey het volgende:
[..]
Erg mooi gezegd allemaal....
Inderdaad, Efteling staat voor de zomer ook weer op het programma, dit keer alleen met vrienden... zal ook weer zo'n moeilijk iets worden.
Dat herken ik heel erg. Dat is ook waarom ik niet graag in een nieuwe relatie wilde stappen. 'Ons soort' houdt krampachtig vast aan iemand. Voor een partner is dat moeilijk om daar mee om te gaan, aangezien het doorgaans als beklemmend wordt ervaren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef eymey het volgende:
Helaas blijkt maar weer, ondanks dat ik toch een rationeel en nuchter ingesteld persoon ben, dat ik qua liefde die ik op een gegeven moment voor iemand kan gaan voelen, die nuchterheid totaal verlies en gewoon een emo ben....
Ik zei dat omdat ik de dingen die jullie beschrijven heel erg herken. (RoelerMF)quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef eymey het volgende:
Maar jouw input wordt ook wel gewaardeerd hoor, althans, als ik voor mezelf spreek. Jouw kijk op de dingen is gewoon weer wat 'nuchterder' denk ik... of je bent sneller in staat om je erbij neer te leggen en je er overheen te zetten.....
Amen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef eymey het volgende:
Helaas blijkt maar weer, ondanks dat ik toch een rationeel en nuchter ingesteld persoon ben, dat ik qua liefde die ik op een gegeven moment voor iemand kan gaan voelen, die nuchterheid totaal verlies en gewoon een emo ben....
Afleiding is alles wat je nodig hebt... dit zijn de tijden waarin je echt je vrienden kennen leert..quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:43 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Amen!Als er iemand nuchter is en altijd alles kan relativeren dan ben ik het volgens mij (Als je dat zo arrogant mag zeggen teminste) en zelfs ik ben tegenwoordig soms een wrak sinds het uit is. Ik weet dingen nog steeds prima te relativeren, zelfs over haar, maarja dan komen die gevoelens naar boven toe en verdwijnt het process van relativeren en die oer-Hollandse nuchterheid.
Maargoed, nachtje geslapen zonder bezweet wakker te worden, voel me eigenlijk wel oke op dit moment, over een paar uurtjes lekker werken, even de gedachte weer een paar uur sowieso niet aan haar denken. Thuis lukt me dat toch altijd wat minder goed schijnbaarMaargoed zoals al enkele weken blijf ik ups en downs hadden. Had afgelopen avonden even wat dipjes, maar hoop dat nu toch wel langzaam kwijt te gaan raken eigenlijk
Gelukkig staan er een hoop leuke dingen in het vooruitzicht, beginnend met aankomend weekend
Afleiding is namelijk wel erg fijn!
Sterkte.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:04 schreef PhaE het volgende:
Kreeg nog wel een "dankjewel" terug, weet dat zij het ook moeilijk vindt allemaal. En daar zit je dan, op je werk. Niks te regelen, geen kadootje, geen opgeruimd huis, kaarsjes, lekker eten voor als ze thuis komt maken..
Weird shit dit. Bah.
Wenag kans!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:40 schreef Viperdesign het volgende:
Zal nog wel gezellig worden op die meeting, allemaal huilies..
Brighteyes heeft ook heeeeeeeel veel aan dit topic gehad.quote:
Goh, als ik dat elke keer had moeten doen. Dat ik eerst dit postequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ene moment posten dat je je prima voelt, en dan een uurtje later volledig zuchtend enposten... Dat werk zeg maar.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:15 schreef RoelerMF het volgende:
Goh, als ik dat elke keer had moeten doen. Dat ik eerst dit posteen een half uur later mij weer
voelde zaten we al in deel 20 volgens mij
Ik blijf hier niet meer wonen. Ook al kreeg ik geld toe.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef PhaE het volgende:
Als je hebt samengewoond (zoals ik), deel je meestal de spullen op.
Dan heb je dus ineens een leeg huis..
Ik ga dus ook de hele boel opnieuw inrichten. Beejte schuiven met meubels, dingetjes die aan de muur hangen verplaatsen/vervangen.
Gewoon dat het meer mijn huis wordt in plaats van ons huis.
Dan wordt het thuiskomen ook een stukje fijner.
Dat is wel de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef RoelerMF het volgende:
Wenag kans!![]()
We gaan wel gezellig doen hoor
Inderdaad, het werkt allemaal erg opluchtend om toch je verhaal redelijk anoniem kwijt te kunnen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Het is geen ordi slowchat over van alles en niks. En het werkt nog steeds.
mijn ex heeft ook nog geen nieuwe vriendin, en t zou mooi zijn als hij dat nog even zo houdt, want ik zit er niet echt op te wachten om hem en zn vriendin samen tegen te komen als ze het super gezellig hebben etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb nog het "voordeel" dat m'n ex (nog) geen nieuwe vriend heeft. Althans, voor zover ik weet. Dat zou weer een emotionele knal opleveren.
Ach, troost je... Ik had het gevoel al vanaf het begin dat ze het uitmaakte dat ze een ander had. Het klopte allemaal namelijk niet echt in de verhalen die ze vertelde. De klap was daarom niet zo heel erg groot, zelfs niet toen ik erachter kwam dat ze een dag later (!!) al met die gast ervandoor was gegaanquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb nog het "voordeel" dat m'n ex (nog) geen nieuwe vriend heeft. Althans, voor zover ik weet. Dat zou weer een emotionele knal opleveren.
Nee, ik dus ook niet. Maar aan de andere kant, als dat haar gelukkig maakt... Dat weegt toch iets zwaarder, hoe moeilijk het ook is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef akkien het volgende:
en t zou mooi zijn als hij dat nog even zo houdt, want ik zit er niet echt op te wachten om hem en zn vriendin samen tegen te komen als ze het super gezellig hebben etc.
Ja ach. Ik heb wel eens gezegd dat als een andere meid zich zou aanmelden dat ik bij haar weg zou gaan. Soort van druk. Dit omdat het niet lekker ging en ze geen hulp zocht. Ik zou de oorzaak van vrijwel alles zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Ach, troost je... Ik had het gevoel al vanaf het begin dat ze het uitmaakte dat ze een ander had.
Ja maar dan krijg je nog het idee dat ze er niet zomaar over je heen is. Anders zou het allemaal zo nutteloos lijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Ik vind dat allemaal zo een onzin, om iemand te beschermen, alsof je in een zijden zachte deken valt als je het een maand later hoort, die klap blijft altijd wel bestaan.
Leuk gezeldschap.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Nouja, sindsdien heb ik haar niet meer gesproken, wacht nog altijd op een excuus mailtje voor haar belachelijke gedrag van haar en haar vriend (die kwam mij even de les lezen over met wie ik wel en niet om moest gaan) die avond!
![]()
Komt waarschijnlijk omdat ik weer leuk contact heb met iemand die we allebei al een tijdlang niet mochten, maar ze snapt nu blijkbaar niet dat ook ik dingen uit het verleden achter me wilt laten en dingen een tweede kans te geven. Nouja, schijnbaar mag ik mijn geluk dan niet in het contact met haar (die andere persoon) vinden en reageren ze allebei als twee opgefokte stieren die samen denken de hele wereld aan te kunnen maar zichzelf nog wel keihard tegen zullen komen als ze de buitendeur uitlopenquote:
Hier ben ik dus enorm bang voor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
....
(Ze hoefde voorlopig helemaal niks meer met jongens te maken te hebben vertelde ze, en later is dat dan allemaal om mij te beschermen)
....
Is inderdaad ook een erg verleidelijke optiequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:57 schreef -Jay-20- het volgende:
Weet je wat! Ik heb net besloten dat ik het gewoon niet ga doen!!!
Het is eens gebeurd, het kan nog eens gebeuren!! Zo! Damnit!!![]()
Kan erger: Mijn ex heeft altijd gezegd dat ik de eerste en de laatste voor haar ben. Na mij zou ze nooit meer een ander willen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
Mijn ex zegt namelijk ook dat ze gewoon alleen wil blijven, leren om alleen te zijn, etc.etc.
Jeweetwel, plekkie voor d'r zelf zoeken enzo.
Jup, even ego voor jezelf kiezen is wat slimmer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef PhaE het volgende:
Maar ben bang dat ik dan blijf hangen in deze situatie, hopend op verbetering.
En dan extra diep vallen, uiteindelijk.![]()
Beter om dit niet te doen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef Scriptkiddie het volgende:
[...]
Ok, dat snap ik en dat respecteer ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van de ongeschreven regels in R&P is dat 'prive-vetes' niet op het forum 'uitgevochten' worden.
Ondanks dat dit op een rustige en normale toon gebeurt nu kan je het toch maar beter niet doen...
Haal hem anders gewoon weg en mail het hem.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef Scriptkiddie het volgende:
Als jullie willen mag mij post verwijderd worden dat is geen enkel probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |