abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:24:57 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28127693
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:15 schreef RoelerMF het volgende:
Goh, als ik dat elke keer had moeten doen. Dat ik eerst dit poste en een half uur later mij weer voelde zaten we al in deel 20 volgens mij

Toch valt het me alleszins mee, als ik het goed heb is dit topic ergens in augustus 2003 begonnen en we zijn nu pas bij deel 19. Er zijn reeksen die dat op een dag doen!
Maar goed, dat is ook de reden dat het nog steeds bestaat. Het is geen ordi slowchat over van alles en niks. En het werkt nog steeds.

Het eerste topic uit de reeks.
pi_28127981
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef PhaE het volgende:
Als je hebt samengewoond (zoals ik), deel je meestal de spullen op.
Dan heb je dus ineens een leeg huis..
Ik ga dus ook de hele boel opnieuw inrichten. Beejte schuiven met meubels, dingetjes die aan de muur hangen verplaatsen/vervangen.
Gewoon dat het meer mijn huis wordt in plaats van ons huis.
Dan wordt het thuiskomen ook een stukje fijner.
Ik blijf hier niet meer wonen. Ook al kreeg ik geld toe. .
En d'r spullen staan hier ook nog altijd. Niet alles, maar wel een deel.
pi_28128022
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef RoelerMF het volgende:
Wenag kans! We gaan wel gezellig doen hoor
Dat is wel de bedoeling natuurlijk. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:41:02 #179
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28128140
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Brighteyes het volgende:

Het is geen ordi slowchat over van alles en niks. En het werkt nog steeds.
Inderdaad, het werkt allemaal erg opluchtend om toch je verhaal redelijk anoniem kwijt te kunnen! Jammer alleen dat ik het idee heb dat mijn ex en haar nieuwe vriend soms meelezen (Hoi ), maarja, dat is mijn eigen schuld geloof ik. Heb in een dwaze bui geloof ik zelfs de url naar een ander topic binnen R&P gegeven Maargoed, ik laat me daardoor niet meer belemmeren (gebeurde toch onbewust) en schrijf gewoon hoe ik me voel. Of ze dat nu wel of niet leuk vind om te lezen, boeie!

It's my life!
(Wel de No Doubt versie )
»» Democracy is so overrated »»
pi_28128180
Ik heb nog het "voordeel" dat m'n ex (nog) geen nieuwe vriend heeft. Althans, voor zover ik weet. Dat zou weer een emotionele knal opleveren.
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:55:48 #181
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28128640
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb nog het "voordeel" dat m'n ex (nog) geen nieuwe vriend heeft. Althans, voor zover ik weet. Dat zou weer een emotionele knal opleveren.
mijn ex heeft ook nog geen nieuwe vriendin, en t zou mooi zijn als hij dat nog even zo houdt, want ik zit er niet echt op te wachten om hem en zn vriendin samen tegen te komen als ze het super gezellig hebben etc.
imagination is more important than knowledge
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:01:47 #182
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28128826
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ach, troost je... Ik had het gevoel al vanaf het begin dat ze het uitmaakte dat ze een ander had. Het klopte allemaal namelijk niet echt in de verhalen die ze vertelde. De klap was daarom niet zo heel erg groot, zelfs niet toen ik erachter kwam dat ze een dag later (!!) al met die gast ervandoor was gegaan Achteraf ben ik blind geweest dat ik het niet heb zien aankomen, maar achteraf gelul is makkelijk en zal ik dan ook niet doen. Ik weet alleen nog dat toen ze het vertelde ik niet bepaald blij was, maar dat was meer omdat ze voor mijn gevoel de laatste dagen de boel bij elkaar had gelogen over nieuwe vriendjes krijgen en dergelijke (Ze hoefde voorlopig helemaal niks meer met jongens te maken te hebben vertelde ze, en later is dat dan allemaal om mij te beschermen )

Ik vind dat allemaal zo een onzin, om iemand te beschermen, alsof je in een zijden zachte deken valt als je het een maand later hoort, die klap blijft altijd wel bestaan. Ben ook wel even redelijk uit me dak gegaan, mijn emoties naar haar gespuwt, excuus aangeboden en toen ging het allemaal wel weer prima eigenlijk. Maar gek genoeg kwam ze een week later aan met het excuus verhaal dat onze gesprekken maar raar waren, uitgerekend ik hun geluk in de weg stond (WFT! ) en nouja, ik drukte haar neus toen op het feit dat zij sindsdien altijd aansprak... toen was ik de grote boe-man natuurlijk! Nouja, sindsdien heb ik haar niet meer gesproken, wacht nog altijd op een excuus mailtje voor haar belachelijke gedrag van haar en haar vriend (die kwam mij even de les lezen over met wie ik wel en niet om moest gaan ) die avond!
pi_28129164
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef akkien het volgende:
en t zou mooi zijn als hij dat nog even zo houdt, want ik zit er niet echt op te wachten om hem en zn vriendin samen tegen te komen als ze het super gezellig hebben etc.
Nee, ik dus ook niet. Maar aan de andere kant, als dat haar gelukkig maakt... Dat weegt toch iets zwaarder, hoe moeilijk het ook is. .
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Ach, troost je... Ik had het gevoel al vanaf het begin dat ze het uitmaakte dat ze een ander had.
Ja ach. Ik heb wel eens gezegd dat als een andere meid zich zou aanmelden dat ik bij haar weg zou gaan. Soort van druk. Dit omdat het niet lekker ging en ze geen hulp zocht. Ik zou de oorzaak van vrijwel alles zijn. .
quote:
Ik vind dat allemaal zo een onzin, om iemand te beschermen, alsof je in een zijden zachte deken valt als je het een maand later hoort, die klap blijft altijd wel bestaan.
Ja maar dan krijg je nog het idee dat ze er niet zomaar over je heen is. Anders zou het allemaal zo nutteloos lijken.
quote:
Nouja, sindsdien heb ik haar niet meer gesproken, wacht nog altijd op een excuus mailtje voor haar belachelijke gedrag van haar en haar vriend (die kwam mij even de les lezen over met wie ik wel en niet om moest gaan ) die avond!
Leuk gezeldschap. .

[ Bericht 61% gewijzigd door Viperdesign op 22-06-2005 12:27:59 ]
pi_28130333
Weet je wat! Ik heb net besloten dat ik het gewoon niet ga doen!!!

Het is eens gebeurd, het kan nog eens gebeuren!! Zo! Damnit!!
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_28131070
Wat ga je niet doen?
Heb iets gemist geloof ik.
En ach voor de rest.. Het blijft gewoon klote of ze nu wel of niet een ander heeft.
Het is moeilijk maarja daarom ook dit topic...

Pfft alweer een halve dag voorbij...
pi_28132119
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:22 schreef love_me het volgende:
Wat ga je niet doen?
Zie titel? .
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:26:44 #187
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28133064
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Viperdesign het volgende:
Leuk gezeldschap. .
Komt waarschijnlijk omdat ik weer leuk contact heb met iemand die we allebei al een tijdlang niet mochten, maar ze snapt nu blijkbaar niet dat ook ik dingen uit het verleden achter me wilt laten en dingen een tweede kans te geven. Nouja, schijnbaar mag ik mijn geluk dan niet in het contact met haar (die andere persoon) vinden en reageren ze allebei als twee opgefokte stieren die samen denken de hele wereld aan te kunnen maar zichzelf nog wel keihard tegen zullen komen als ze de buitendeur uitlopen Maar eej, ik ben nu het dieptrieste jongetje die hypocriet is en haar waardering voor mij was ook tot een nulpunt gedaald! En dat allemaal omdat ik een keer met die griet heb zitten msn'en tot een uur of drie 's nachts en haar als vervanger heb gevraagd voor een reis naar Engeland
pi_28134737
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:55 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zie titel? .
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:38:42 #189
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28135250
quote:

....
(Ze hoefde voorlopig helemaal niks meer met jongens te maken te hebben vertelde ze, en later is dat dan allemaal om mij te beschermen )
....
Hier ben ik dus enorm bang voor.
Mijn ex zegt namelijk ook dat ze gewoon alleen wil blijven, leren om alleen te zijn, etc.etc.
Jeweetwel, plekkie voor d'r zelf zoeken enzo.
Maar ja, ze heeft al 2 jaar achter d'r rug om zo maar te zeggen, dus dikke kans dat ze snel met iemand anders loopt..
Het klopt niet om te vergelijken, maar heb het eerder meegemaakt. Lijkt TEveel op elkaar.
Die ex liep een week later met de eigenaar van de kroeg waar ze werkte dankzij mij
Lekker wrang.

Maar iig, ben er dus best wel bang voor.
Waarschijnlijk erg egoistisch, want wil ook dat ze gelukkig is.
Maar denk oprecht (! geen jaloezie ofzo!) dat het voor haarzelf niet slim is om in een nieuwe relatie te stappen, zo snel al. Zelfde geldt voor mezelf. Wat dat betreft hebben we allebei ongeveer dezelfde dingen meegemaakt en dus ook ongeveer dezelfde blokkades/problemen.

Maar ja, zoiets ga je natuurlijk niet zeggen, komt weer zo raar over..
En wil er ook niet over doorzeiken bij haar, heb haar al gevraagd of het misschien te maken had met een andere jongen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:39:53 #190
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28135293
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:57 schreef -Jay-20- het volgende:
Weet je wat! Ik heb net besloten dat ik het gewoon niet ga doen!!!

Het is eens gebeurd, het kan nog eens gebeuren!! Zo! Damnit!!
Is inderdaad ook een erg verleidelijke optie
Maar ben bang dat ik dan blijf hangen in deze situatie, hopend op verbetering.
En dan extra diep vallen, uiteindelijk.
pi_28135543
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
Mijn ex zegt namelijk ook dat ze gewoon alleen wil blijven, leren om alleen te zijn, etc.etc.
Jeweetwel, plekkie voor d'r zelf zoeken enzo.
Kan erger: Mijn ex heeft altijd gezegd dat ik de eerste en de laatste voor haar ben. Na mij zou ze nooit meer een ander willen. .
pi_28135561
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef PhaE het volgende:
Maar ben bang dat ik dan blijf hangen in deze situatie, hopend op verbetering.
En dan extra diep vallen, uiteindelijk.
Jup, even ego voor jezelf kiezen is wat slimmer.
pi_28135685
advies opgevolgd en gestuurd via mail.

[ Bericht 98% gewijzigd door Scriptkiddie op 22-06-2005 16:04:59 ]
pi_28135735
Hoi. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:32 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28135835
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef Scriptkiddie het volgende:
[...]
Beter om dit niet te doen...
Hij schrijft het hier van zich af, niemand weet wie de andere spelers in het verhaal zijn.
Op het moment dat jij hierop gaat reageren is dat wel het geval en wordt het veel te persoonlijk.
Beter dus de volgende keer mailen als je wil reageren op dingen die hij hier zegt...

Een van de ongeschreven regels in R&P is dat 'prive-vetes' niet op het forum 'uitgevochten' worden.
Ondanks dat dit op een rustige en normale toon gebeurt nu kan je het toch maar beter niet doen...
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:01:07 #196
50393 Leoni
Rock Angel
pi_28135903
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:54 schreef Viperdesign het volgende:
Hoi. .
Hoi
pi_28135911
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Een van de ongeschreven regels in R&P is dat 'prive-vetes' niet op het forum 'uitgevochten' worden.
Ondanks dat dit op een rustige en normale toon gebeurt nu kan je het toch maar beter niet doen...
Ok, dat snap ik en dat respecteer ik ook.

Je kan er alleen donder op zeggen dat 1 van ons reageerd als we zelf de link toegestuurd krijgen om te zien hoe er over ons "geroddeld" word.

Als jullie willen mag mij post verwijderd worden dat is geen enkel probleem.
pi_28135973
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef Scriptkiddie het volgende:
Als jullie willen mag mij post verwijderd worden dat is geen enkel probleem.
Haal hem anders gewoon weg en mail het hem. .
pi_28135979
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef Leoni het volgende:
Hoi
Ex van... ?

.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:05:45 #200
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28136014
Ons topic, wat doe je

Heb jij problemen met het loslaten van een ex, Scriptkiddie?
Nee?

[edit]
Ah, je hebt het al via prive gedaan.
Braaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')