Dit is dus wat mijn ex ook van plan is, op zichzelf wonen (nooit gedaan), zelfstandig leren te zijn, haar eigen ding kunnen doen, etc.etc. Daarom kan ik ook alleen trots en blij voor haar zijn, op een vreemde twisted manier. Want ben eigenlijk helemaal niet zo blij. Niet voor mezelf danquote:Op maandag 20 juni 2005 09:34 schreef Blinky het volgende:
Daarbij ben ik blij met de overbruggingstijd. Ik ben ongeveer 2 jaar single geweest en heb die tijd alleen gewoond, wat toen ook de eerste keer was. Ik weet dat ik alles nu zelf kan en dat ik in principe niemand nodig heb. Dat gevoel heeft mij zelfzekerder gemaakt, ik sta meer in het leven en ik ben er veel zelfstandiger door geworden.
Je hebt gelijk, ik heb vier jaar lang gedacht dat die relatie zaligmakend was, en dat ik niemand anders nodig had... en nu ontbreekt het me aan sociale contacten. Ik heb gelukkig wel wat mensen in mijn omgeving, maar voor echte vriendschap is tijd nodig.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat jij mist? VRIENDEN!!! Heb je wel echte vrienden? En daar bedoel ik niet kennissen mee maar échte vrienden... Volgens mij mis je hem niet om je heen maar mis je mensen in het algemeen... Je kan ook een leuk bijbaantje zoeken, of ergens in een bestuur gaan zitten. Als je maar een beetje sociaal bezig bent...
Ik zou trws ook nog niet op mezelf gaan wonen puur om t feit dat ik t haat om alleen te leven. Daarom zijn huisgenoten een heel goed idee...
Haha, ik zie niemand als kneus en ik heb mezelf ook nooit zo gezien, het is een fase waar je doorheen zult moeten en gedeeltelijk ligt het aan jezelf hoelag zoiets duurt. Achteraf zie ik wel dat ik lang in zelfmedelijden ben geweest dat maakte het niet makkelijk want het is moeilijk om daar uit te komen. Als je echter dàt overwonnen hebt ben je al op meer dan de helftquote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
Maar lekker dat het zo goed met je gaat, dat geeft ons kneusjes weer een beetje hoop
Ik blijf bezig maar goed: same here. Hoewel zelfs dat laatste ontbreekt.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Je hebt gelijk, ik heb vier jaar lang gedacht dat die relatie zaligmakend was, en dat ik niemand anders nodig had... en nu ontbreekt het me aan sociale contacten. Ik heb gelukkig wel wat mensen in mijn omgeving, maar voor echte vriendschap is tijd nodig.
Er stond ook eenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:56 schreef Blinky het volgende:
[..]
Haha, ik zie niemand als kneus en ik heb mezelf ook nooit zo gezien,
Okéquote:
[offtopic]quote:
Gefeliciteerd! Neem kleine stapjes, daarna ben je er vanzelf wel weer aan toe om de grotere stappen te ondernemen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef love_me het volgende:
JEEEJ GESLAAGD VOOR MIJN THEORIE
Zo dat ook weer gehad.
Kan ik eindelijk van het lekkere weer genieten
Verder is het bij mij echt leven van dag tot dag..
Thanks, dan snap ik hem eindelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef Blinky het volgende:
[..]
[offtopic]
Jeter is Frans voor ' weggooien'
Groot gelijk, zeker op zo'n mooie dag als vandaagquote:Op maandag 20 juni 2005 13:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Thanks, dan snap ik hem eindelijk
Ik ben voor aimer van la vie dan.
Ik geniet enorm van me vrijheid, maar ik mis de laatste dagen toch ook wel haar aanwezigheid. Ik wou dat ik naar haar toe kon rijden en haar enorm kon knuffelen, haar al mijn verhalen van de afgelopen weken kon vertellen, maar het gaat gewoon niet. Ik zit alleen thuis en zij heeft het leuk (daar ga ik maar vanuit) met haar nieuwe vriendje. Ik mis steeds vaker mijn kletsmaatje om de laatste roddels en verhalen door te nemen. Ik wil gewoon mijn belevingen weer met haar kunnen delen, samen kunnen genieten hoe prachtig dit weer was! Samen lekker naar het strand, beetje in de zee stoeien en 's avonds thuis samen onder de douche om alle zandresten tussen de tenen uit te krijgen. Om haar daarna in te smeren met aftersun en haar zachtjes masseren.quote:
'quote:Op maandag 20 juni 2005 21:12 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik geniet enorm van me vrijheid, maar ik mis de laatste dagen toch ook wel haar aanwezigheid. Ik wou dat ik naar haar toe kon rijden en haar enorm kon knuffelen, haar al mijn verhalen van de afgelopen weken kon vertellen, maar het gaat gewoon niet. Ik zit alleen thuis en zij heeft het leuk (daar ga ik maar vanuit) met haar nieuwe vriendje. Ik mis steeds vaker mijn kletsmaatje om de laatste roddels en verhalen door te nemen. Ik wil gewoon mijn belevingen weer met haar kunnen delen, samen kunnen genieten hoe prachtig dit weer was! Samen lekker naar het strand, beetje in de zee stoeien en 's avonds thuis samen onder de douche om alle zandresten tussen de tenen uit te krijgen. Om haar daarna in te smeren met aftersun en haar zachtjes masseren.
Leuk hoor dat prachtige weer, maar ik mis haar op deze momenten toch best wel weer veel!![]()
* PhaE negeert spinnekop.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:25 schreef spinnekop het volgende:
Jongens, jongens
dit moet je heel anders zien. nu heb je tenminste niet ht gezeik van,
ben ik dik in bikini?
ben ik wel bruin genoeg?
Zien mijn tieten er wel mooi uit in deze top?
al dat gezeur heb je nu niet
je kan wel stil blijven staan met wat je nu niet meer hebt. maar je kan beter kijken naar wat je nu terug gekregen hebt :p
Nee ik zeg toch ook niet dat, dat zo makkelijk is. en ik heb er zelf nu ook nog moeite mee, en het is ook alweer een tijdje geleden dat het uit is gegaan. Maar ik zie nu ook de positieve dingen, en ja die zijn er natuurlijk ook ja. Maar om nu de hele dag aan dingen gaan denken die je nu moet missen, lijkt me niet echt goed voor jezelf. en misschien is het makkelijker gezegt dan gedaan. maar ik weet van mezelf dat ik als ik aan haar dacht, dat ik dat vaak bewust deed, en het veel mooier maakte dan het in werkelijkheid was.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE negeert spinnekop.
Sorry hoor, maar als dat zo makkelijk zou gaan, zaten we niet in dit topic, of wel?
herkenbaar...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef PhaE het volgende:
Okay, true.
Niet dat ik dingen mooier maak, en dat ik bewust aan haar denk (ook wel natuurlijk, ze is overmorgen jarig, dus tjah).. Ze is er gewoon ng. In mijn gedachten dan. Begin erg vaak iets te vertellen en dan kom ik erachter dat ze er niet is. En dan is het net of je op dat moment pas het besef krijgt. Even die enorme pijnlijke steek, weer opnieuw. En ik weet dat het allemaal slijt, en dat ik het vrijgezelle leven wel weer ga waarderen, maar op dit moment zie ik het gewoon somber in. Maar ook dat hoort erbij. Helaas.
Herkenbaarquote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef eymey het volgende:
En dan op dit soort dagen met mooi weer en zo, vraag ik me af: "denk je nog wel eens aan al onze mooie momenten.... of ben je nu ineens helemaal happy met hem.... doe je het met hem... zit je op dit moment met hem op het strand... etc.....". Vooral het gegeven dat zij zich al klaarblijkelijk zo makkelijk over me heen heeft gezet is onverteerbaar (ze doet, op de momenten dat we elkaar nog wel eens spreken voor zakelijke dingetjes en zo, ook net alsof we nooit wat gehad hebben, alsof we altijd alleen maar vrienden geweest zijn).
Ook herkenbaar hiero......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:40 schreef Perico het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb ook altijd voor haar klaar gestaan (heb nog steeds wel die houding) en ben ook vrij snel voor een ander ingeruild. Ik ga alleen niet aan concrete situaties denken.. of die maak ik dan meteen overbelicht in gedachten. Haar omgeving begrijpt haar ook niet en daar is ze verdrietig onder. Maar daardoor raakt ze alleen maar verder verwijderd van hier. Ik heb een beetje een machteloos gevoel. Ik zou kunnen zeggen: bekijk het maar, het gaat toch niet zo..
Maar ik kan toch ook niet aanzien hoe ze zichzelf met warp speed nine wellicht te gronde richt..
Had ik had gezeur maar.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:25 schreef spinnekop het volgende:
ben ik dik in bikini?
ben ik wel bruin genoeg?
Zien mijn tieten er wel mooi uit in deze top?
al dat gezeur heb je nu niet
Eenzaamheid, depressie en een minderwaardigheidscomplex wat weer boven water is gekomen. Ja bedankt.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:25 schreef spinnekop het volgende:
je kan wel stil blijven staan met wat je nu niet meer hebt. maar je kan beter kijken naar wat je nu terug gekregen hebt :p
Inderdaad..... die kleine ongemakjes vallen in het niets bij het moeten missen van nu.....quote:
Zo dramatisch wil ik het voor mezelf ook weer niet stellen, maar ken het gevoel wel ongeveer jaquote:Eenzaamheid, depressie en een minderwaardigheidscomplex wat weer boven water is gekomen. Ja bedankt.
Mijn emoties zijn nu eenmaal extreem.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:43 schreef eymey het volgende:
Zo dramatisch wil ik het voor mezelf ook weer niet stellen, maar ken het gevoel wel ongeveer ja
Dat heb ik ook.... ik weet dat m'n ex-vriendin nog helemaal niet in staat zou zijn om zelfstandig te wonen. Toch is ze nu op zoek naar anti-kraak woonruimte die ze zo goed als zeker heeft en heeft ze ook weer een baantje erbij.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dit is dus wat mijn ex ook van plan is, op zichzelf wonen (nooit gedaan), zelfstandig leren te zijn, haar eigen ding kunnen doen, etc.etc. Daarom kan ik ook alleen trots en blij voor haar zijn, op een vreemde twisted manier. Want ben eigenlijk helemaal niet zo blij. Niet voor mezelf dan
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:14 schreef -Trinity- het volgende:
Tja, als dat het enige is dat helpt. Ik ben al weer wat verder, heb zelfs gisteren hem helemaal niet gemist, wel aan gedacht, en over gepraat, maar nauwelijks gemist! Ik kan nu al een beetje neutraal over hem nadenken! En nu ik dit typ, heb ik er ook geen slechte gevoelens bij. Ik ben juist blij eigenlijk, ik ben weer een stapje verder in een nieuwe vriendschap die ik aan het opbouwen ben.
Maar we kunnen een Vergeet-je-ex-voor-een-dag-met-andere-single-fokkersdag oprichten?Of tips om je bezig te houden zodat je je ex niet mist?
Komt mooi overeen met mijn plan wat een stukkie eerder staat, en het efteling-plan wat iemand anders zeiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:14 schreef -Trinity- het volgende:
Maar we kunnen een Vergeet-je-ex-voor-een-dag-met-andere-single-fokkersdag oprichten?Of tips om je bezig te houden zodat je je ex niet mist?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef avotar het volgende:
En dat maakte m'n dag toch gisteren. Ik had echt een in-your-face-bitch moment.
Het is zelfs ontzettend kinderachtig.... maar op de een of andere manier heb ik het voor m'n gevoel nu ook echt helemaal afgesloten...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heerlijk hè!
Ik had ook zoiets, je wil hem/haar allang niet meer terug, maar toch is het even zo'n lekker gevoel te weten dat zij dan ineens denken 'damn... ik heb iets goeds laten gaan'.
Het is bijna kinderachtig, want 'lekker belangrijk' wat haar mening verder nog is, maar toch...
Een clubje! Gezellig. Dagelijks bij iemand anders bieren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:14 schreef -Trinity- het volgende:
Heb even geen behoefte aan het zien van verliefde stelletjes die dolgelukkig met elkaar zoenen terwijl de zon ondergaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:11 schreef PhaE het volgende:
Strand?
Walibi World toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:11 schreef PhaE het volgende:
SIx-Flags? (OF hoe heet het nu ook alweer..)
* eymey neitherquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb even geen behoefte aan het zien van verliefde stelletjes die dolgelukkig met elkaar zoenen terwijl de zon ondergaat..
Ergens hoop ik natuurlijk dat ze, ondanks alles, haar geluk ook wel zal vinden... met wie dan ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef avotar het volgende:
[...]
Ja me het heel goed voorstellen, maar eigenlijk ben je er dan nog niet helemaal overheen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef eymey het volgende:
[..]
Ergens hoop ik natuurlijk dat ze, ondanks alles, haar geluk ook wel zal vinden... met wie dan ook.
aan de andere kant hoop ik echter dat ik zo'n moment ook ooit nog een keer voor haar in petto kan hebben
Heeft ze je eigenlijk slecht behandeld of is ze eerlijk geweest en je verlaten omdat ze verliefd op een ander was. Het laatste zou je haar eigenlijk niet kwalijk moeten nemen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef eymey het volgende:
[..]
Ergens hoop ik natuurlijk dat ze, ondanks alles, haar geluk ook wel zal vinden... met wie dan ook.
aan de andere kant hoop ik echter dat ik zo'n moment ook ooit nog een keer voor haar in petto kan hebben
Ze heeft het me uiteindelijk wel eerlijk verteld... maar wel na veel gedraai van haar door me nooit eerlijk te vertellen dat ze twijfels had... en toen ik het eruit getrokken had. Maar uiteindelijk heeft ze het idd wel uitgemaakt toen ze op z'n verjaardag is geweest en dus echt wist dat ze verliefd op hem was.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft ze je eigenlijk slecht behandeld of is ze eerlijk geweest en je verlaten omdat ze verliefd op een ander was. Het laatste zou je haar eigenlijk niet kwalijk moeten nemen...
Jeetje zeg! Wat een verhaal, maar wat vreselijk herkenbaar ook. Het is dat mijn relatie maar 14 maanden was, maar verder lijken we verdacht veel op elkaar zeg! Bijna eng gewoon! Ook ik ben gewoon ingeruild voor vers bloed, om het gevoel van verliefdheid opnieuw te hebben. En inderdaad, die eerste weken heb je echt een "Ik heb het met je gehad" gevoel, maar er de laatste dagen toch wel weer een ik-mis-je gevoel naar boven komt.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef eymey het volgende:
Nou ja, dit was dus mijn verhaal... helaas alweer bijna zo lang als het originele topic, maar ja......![]()
Het maakt mij weinig uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:11 schreef PhaE het volgende:
Maar ok, hoe zetten we dit dan op? Eerst maar ff een locatie verzinnen?
Efteling?
SIx-Flags? (OF hoe heet het nu ook alweer..)
Strand?
Of iets een beetje centraal gelegen, weten niet waar iedereen vandaan moet komen?
(ik kan wel rijden, nog 3 plekken over, baas betaald benzine)
Prachtig verhaal! Zoiets hoopt volgens mij iedereen die nu denkt zijn of haar ware liefde te hebben verloren!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef avotar het volgende:
Kan alleen maar hopen dat ze gelukkig wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef RoelerMF het volgende:
Zoiets hoopt volgens mij iedereen die nu denkt zijn of haar ware liefde te hebben verloren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |