De OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Aan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Morguh
Vandaag maar eens wat geld uitgeven denk ik
Dat weet ik nog nietquote:
Sinds ik hier op GAD wat rondhang, is het hier best tof trouwens [14.gif]quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Iig aan kleding, schoenen en wellicht iets voor de vrije tijdAls ik een goedkope mp3-speler zie, gaattie waarschijnlijk ook mee naar huis
Goezoquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Sinds ik hier op GAD wat rondhang, is het hier best tof trouwens [14.gif]
Ik ben lekker aan het werk
Ach ja wel lekker dat je dat nu bij de rijlessen niet elke keer weer moet oefenen. Heb 12 juli examen. Hoop dat ik meteen slaag aangezien het CBR daarna 3 weken dicht gaat...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
Netjes Remzz
Hopen dat je de eerste keer slaagt, anders ben je die vrijstelling weer kwijt.
Boeit eigenlijk totaal niet, gewoon een beetje om je aan dat CBR-gebeuren te laten wennen.
Ik ben de tweede keer geslaagd, en moest de bijzondere verrichtingen opnieuw.
Rechtuit in vak parkeren, ik raakte de stoep.
Keren op de weg: ik raakte de stoep.
Links vak indraaien ging gelukkig wel goed
Maar ook al verneuk je die onzin op je examen zelf, ze laten je daar heus niet op zakken.
* Skv blij is dat 'ie het al heeft gehaald
Succes!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach ja wel lekker dat je dat nu bij de rijlessen niet elke keer weer moet oefenen. Heb 12 juli examen. Hoop dat ik meteen slaag aangezien het CBR daarna 3 weken dicht gaat...
Zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heet melanie.
Goed zo!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo
Feli Remzz, nu nog het echte examen halen natuurlijk
Vandaag helaas geen gadget gekochtWel kleren
Lesje of 35.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef Skv het volgende:
Hoeveel lessen heb je gehad als je examen doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |