Geduld schatquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heb je wel gelogen. Je zou nogal glorieus terug komen en daar is niets van te zien.
Nee druk, druk, druk. Maar me secretaresse vond in 2012 nog een gaatje in me planningquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
Dan heb je wel gelogen. Je zou nogal glorieus terug komen en daar is niets van te zien.
Ik maak wel een website voor je als je wilt. Moet je wel eerst 10.000 bijbels slijten aan mijn schapenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:47 schreef Bensel het volgende:
Ach als ik geen fanclub mag.. een hateclub mag ook hoor![]()
Toch wel gaaf om als dooie een fanclub te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee druk, druk, druk. Maar me secretaresse vond in 2012 nog een gaatje in me planning
Verder ben ik druk bezig met me subdivisie genaamd "Opus Dei" die redelijk loopt. Madonna staat tegenwoordig ook onder contract van me als Kabbala verkoper. Project Islam rukt op alleen een kleine vertraging door ene Akkersloot. Gaat over het algemeen best ok hoor maar heeft gewoon tijd nodig.
Promotie sticker hebben met een URL naar me fanclub trouwens?
Yeah, baby, yeahquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
Toch wel gaaf om als dooie een fanclub te hebben.
Je hebt geen fles waar ik jezus van het kruis moet afhalen om de fles te openen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby, yeah
Wil je dan misschien een shampoo fles in de vorm van Jezus? Je weet wel, waar je de kop afdraait om shampoo te kunnen pakken
Welke specificaties doel je op?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:07 schreef Reya het volgende:
Ik begrijp trouwens niets van die online specificaties bij Dell. Toch maar externe hulp inschakelen
Je kunt je eigen notebook samenstellen, maar ik weet niet eens wat ik nodig heb voor wat ik wil.quote:
Weet je wel wat je wil?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt je eigen notebook samenstellen, maar ik weet niet eens wat ik nodig heb voor wat ik wil.
Het hoeft niet zo enorm goed te zijn, maar ik wil bijvoorbeeld wel weer kunnen multitasken en met draadloze netwerken kunnen werkenquote:
Nee maar het is een heel goed idee. Baan hebben in de marketing afdeling?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
Je hebt geen fles waar ik jezus van het kruis moet afhalen om de fles te openen?
Dit is een OP van een nieuw topic van me maar ik weet weer eens geen kort en bondige titel. Iemand een idee. Ik dacht iets als "Verschil maken tussen man en vrouw. Discriminatie? "quote:Tegenwoordig rukken de feministen op uit elke scheur in de samenleving. Mensen schreeuwen om gelijke behandelingen. Discriminatie is zo 1900. Maar is het verschil tussen mannen en vrouwen niet gerechtvaardigd? Je kunt toch stellen dat er zeker verschillen zijn. Is dat erg? Is het erg om te zeggen dat je perse een vrouw of juist man aan wilt nemen in een bedrijf? Is dat ooit een vorm discriminatie?
Zelf ben ik er heel simpel in. Je gaat solliciteren en degene die je aan zou moeten nemen doet dit of wel of niet en wil er X loon voor betalen. Dat geslacht en uiterlijk hier soms in meespeelt lijkt me niet meer dan logisch. Dat is een deel van je kwaliteiten. Ik zie niet in hoe dit ooit discriminatie kan wezen. Tis toch gewoon wat je zoekt als directeur? Niet over miepen.
'Feministen moeten dood'. Werkt viewbevorderend, zo'n doodverwensingquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar het is een heel goed idee. Baan hebben in de marketing afdeling?
[..]
Dit is een OP van een nieuw topic van me maar ik weet weer eens geen kort en bondige titel. Iemand een idee. Ik dacht iets als "Verschil maken tussen man en vrouw. Discriminatie? "
Tis wel een pakkende titel idd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef Reya het volgende:
'Feministen moeten dood'. Werkt viewbevorderend, zo'n doodverwensing
Dat zou heel mooi zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik merk daar best wel weinig van. Het feminisme heeft haar langste tijd gehad juist...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef livEliveD het volgende:
Het zou bijna een dubbel topic worden: Vrouwen zijn ontworpen om te nuecken![]()
Gamen enzo niet nodig?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het hoeft niet zo enorm goed te zijn, maar ik wil bijvoorbeeld wel weer kunnen multitasken en met draadloze netwerken kunnen werken
Ja, ik weet vast wel meer van dat soort dingen te bedenken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar het is een heel goed idee. Baan hebben in de marketing afdeling?
Toch niet weer een feminisme-topic?quote:Dit is een OP van een nieuw topic van me maar ik weet weer eens geen kort en bondige titel. Iemand een idee. Ik dacht iets als "Verschil maken tussen man en vrouw. Discriminatie? "
Absoluut. Vaak een aaneenschakeling van cellen dat veel positieve biologische prikkels teweegbrengt Heerlijk dat WFL lullen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef Reya het volgende:
Ik vind vrouwen eigenlijk in de eerste plaats leuk om naar te kijken![]()
Johnny Deppquote:
Vrouwen zijn inderdaad vaak leuk om naar te kijken, maar dat hoeft niet sexueel gericht te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Absoluut. Vaak een aaneenschakeling van cellen dat veel positieve biologische prikkels teweegbrengt Heerlijk dat WFL lullen.![]()
Niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad vaak leuk om naar te kijken, maar dat hoeft niet sexueel gericht te zijn.
Je maakt dezelfde denkfout als tijdens de discussie die we hadden tijdens de meet.. Maar ik ga eens reageren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:19 schreef livEliveD het volgende:
Als bedrijf verschil maken tussen man/vrouw. Discriminatie?
Allerminst eigenlijk. Mensen zijn kunst en vrouwen - in mijn ogen - de mooiste stukkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad vaak leuk om naar te kijken, maar dat hoeft niet sexueel gericht te zijn.
Hmm, zo kun je het ook zien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Allerminst eigenlijk. Mensen zijn kunst en vrouwen - in mijn ogen - de mooiste stukken
Hoe bedoel je dat laatste met filteren precies?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
Nou ja, het natuurlijke seksuele instinct zal altijd wel aanwezig zijn, maar bij leuke vrouwen heb ik heel vaak eenzelfde gevoel dat ik niet als seksueel zou willen beschouwen. Maar ik filter ws ook te weinig
Ik vind een mannenlichaam over het algmeen niet echt mooi. Vrouwen zijn ronder en zachter en de minder mooie zaken zitten netjes verborgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Allerminst eigenlijk. Mensen zijn kunst en vrouwen - in mijn ogen - de mooiste stukken
Of ik vrouwen leuk vind omdat ze prettig in de omgang zijn of omdat er een bepaalde seksuele aantrekkingskracht van ze uit gaat. Ik heb het gevoel dat beiden in eenzelfde gevoel resulteren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste met filteren precies?
Ik zeg niet dat mannenlijven ideaal zijn, maar ik heb juist heel weinig met dat ultra-rondequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind een mannenlichaam over het algmeen niet echt mooi. Vrouwen zijn ronder en zachter en de minder mooie zaken zitten netjes verborgen
Kun je dit proberen uit te leggen in Jip en Janneke taal? Ik begrijp namelijk niet op welke denkfout je doeltquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Je maakt dezelfde denkfout als tijdens de discussie die we hadden tijdens de meet.. Maar ik ga eens reageren.
ultra-rond is ook niet ideaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mannenlijven ideaal zijn, maar ik heb juist heel weinig met dat ultra-ronde
Nou ja die mannen die je vaak ziet in een Grieks of Romeins standbeeld vind ik altijd wel mooi. Verhouding, spieren, etc. Nu is dat niet seksueel maar meer een soort ideaal beeld voor jezelf. Ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind een mannenlichaam over het algmeen niet echt mooi.
Nou ja, ik bedoel: ik heb nooit zo gesnapt wat je nou bijv. met die borsten aan moet?quote:
Ow, dat begrijp ik dan weer wel erg goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel: ik heb nooit zo gesnapt wat je nou bijv. met die borsten aan moet?![]()
![]()
![]()
Mja, dan noem je ook een voorbeeld! Er zijn ook best hele mooie mannenlichamen! Maar gewoon, gemiddeld zeg maar, vind ik vrouwenlichamen mooier. Hoewel ik er ook niet zo nodig sexueel iets mee hoef hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja die mannen die je vaak ziet in een Grieks of Romeins standbeeld vind ik altijd wel mooi. Verhouding, spieren, etc. Nu is dat niet seksueel maar meer een soort ideaal beeld voor jezelf. Ofzo.
Generaliseren en daarmee voor lief nemen dat er slachtoffers vallen die niet binnen je termen vallen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je dit proberen uit te leggen in Jip en Janneke taal? Ik begrijp namelijk niet op welke denkfout je doelt![]()
Ah, ok. Ik snap het denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Of ik vrouwen leuk vind omdat ze prettig in de omgang zijn of omdat er een bepaalde seksuele aantrekkingskracht van ze uit gaat. Ik heb het gevoel dat beiden in eenzelfde gevoel resulteren.
In de zin van mee spelen of in de zin van hebben?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel: ik heb nooit zo gesnapt wat je nou bijv. met die borsten aan moet?![]()
![]()
![]()
In de zin van mee spelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
In de zin van mee spelen of in de zin van hebben?
Waar generaliseer ik volgens jou?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
Generaliseren en daarmee voor lief nemen dat er slachtoffers vallen die niet binnen je termen vallen.
Daarom zul je wel homo zijn denk ik.quote:
Een vierkante bodybuilder?quote:Maar goed, t gaat me ook gewoon meer om de 'rondheid'. Van mij mag 't best wat hoekiger en bonkiger.![]()
Je kijkt naar een groep, en niet naar individuen. Het gevaar daarvan is dat individuen die niet voldoen aan de criteria van je groep daar alsnog de nadelen van ondervinden.quote:
Ik heb ook vrij gevoelige borsten, dus dat spelen is wel okquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom zul je wel homo zijn denk ik.Ikzelf vind het wel prettig, maar dat is vooral het gevoel dat er mee gespeeld wordt (Ik heb vrij gevoelige borsten). Wat er verder leuk aan is weet ik eigenlijk ook niet.
Ieuwquote:Een vierkante bodybuilder?
Ik denk gewoon de erotische ervaringquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarom zul je wel homo zijn denk ik.Ikzelf vind het wel prettig, maar dat is vooral het gevoel dat er mee gespeeld wordt (Ik heb vrij gevoelige borsten). Wat er verder leuk aan is weet ik eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |